Strona 1 z 1

[Diesel] AMAROK, 2.0 BiTurbo 163KM - problem z turbiną po regeneracji

: ndz sie 15, 2021 21:49
autor: scss
Witam

Co prawda rzecz dotyczy nie golfa, lecz amaroka (to też vw :-), a wiem że macie ogromną wiedzę w temacie turbin od vw.
Otóż zaczął mi lecieć olej z dużej turbiny - diagnoza mechanika turbo do regeneracji. Po wstawieniu zregenerowanej turbiny był problem z adaptacją - błąd P029900 (świeci się check engine i miga spiralka od świec żarowych). Po odebraniu auta przez pewien czas borykałem się nieszczęsnym błędem P029900. Auto muł totalny, zero mocy, tragedia. Po przejechaniu około 150 km podczas wypalania dpfa, nagle turbina zaczęła działać :goof: . Auto ożyło i było ok. Błąd P029900 znikł. Niestety nie na długo.... Po przejechaniu 1000km poleciał olej z małej turbiny..... Auto znów do mechanika, znów regeneracja turbiny. Po wstawieniu ponownie regenerowanej turbiny znowu błąd P029900. Turbiny znów nie da się zaadaptować.
Macie jakieś pomysły ...

[Diesel] Re: AMAROK, 2.0 BiTurbo 163KM - problem z turbiną po regeneracji

: ndz sie 15, 2021 22:36
autor: muszkatobiasz
sprawdź działanie gruszki od turbo ręcznie czy idzie zaciągnąć bo tam jest chyba grucha z elektroniką jak to będzie działać to wtedy podciśnienia do sprawdzenia i zawory sterujące