MK III TDI AFN po problemie z turbina:)
: czw wrz 21, 2006 11:18
Witam wszytskich uzytkownikow TDI wlasnie odebralem od mechanika swojego klekota mialem zapieczone lopatki kierownicy teraz smiga jak trzeba dzieki wszytskim za porady pozdr
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://boni.ygd.pl/
przed chipem leciałem prawie 200 ale to jeden raz o 4 rano na gierkówce na tym wyremontowanym odcinku (koła 195/50/15), po chipie do 180 wciska w fotel, a jako że limiter przesunięty pewnie z 210 by poleciał - ale trzeba kawałek dobrej drogi...melon77 pisze:ile leciales swoim AFN na maksa?
melon77 pisze:gdzie znajduje sie parownik do klimy
ja mama całe sprzęgło jak nówka LUK SKteraz kolej na sprzeglo mam nadzieje ze kolo dwumasowe jest w miare ok bo nie mam kasy .... a ty swoje zrobiles cowboy?
ładnie skroił ... następnym razem odezwij się na priviemelon77 pisze:Ooo witam Cowboy za czyszczenie 200zl i za wyjęcie i zamontowanie tez 200zl troche sporo ale tu w Szczecinie cięzko o dobrego specjaliste od TDI a koles pracuje w serwisie VW takze pewny na 100% i sie zna !!
P.s Cowboy ile leciales swoim AFN na maksa?
[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 11:32 ]
i jeszcze jedno Cowboy powiedz mi jesli mozesz gdzie znajduje sie parownik do klimy bo chce sobie zrobic odgrzybianie tak jak w poradzie na naszej stronie VW bo ja nie mam schowku tylko poduszke w tym miejscu jak na zdjeciach?
[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 12:07 ]
teraz kolej na sprzeglo mam nadzieje ze kolo dwumasowe jest w miare ok bo nie mam kasy .... a ty swoje zrobiles cowboy?
Tzn ze dwumasowka moze byc do wymiany tez??? oby nieeee a po ile ty bys mial jakby co A softu nie planuje zmieniacleo... pisze:ładnie skroił ... następnym razem odezwij się na priviemelon77 pisze:Ooo witam Cowboy za czyszczenie 200zl i za wyjęcie i zamontowanie tez 200zl troche sporo ale tu w Szczecinie cięzko o dobrego specjaliste od TDI a koles pracuje w serwisie VW takze pewny na 100% i sie zna !!
P.s Cowboy ile leciales swoim AFN na maksa?
[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 11:32 ]
i jeszcze jedno Cowboy powiedz mi jesli mozesz gdzie znajduje sie parownik do klimy bo chce sobie zrobic odgrzybianie tak jak w poradzie na naszej stronie VW bo ja nie mam schowku tylko poduszke w tym miejscu jak na zdjeciach?
[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 12:07 ]
teraz kolej na sprzeglo mam nadzieje ze kolo dwumasowe jest w miare ok bo nie mam kasy .... a ty swoje zrobiles cowboy?![]()
BTW - nie licz na dobrego 2masowca ... jeśli będziesz szukał drugiego - polecam się - coś się znajdzie na pewno... dobrz by było wsadzić cały komplet z tarczą 228 mm a nie 215 - jeśli planujesz modyfikację softu - koniecznie zastanów się nad lepszym 2masowym - może być używka ale 228 mm minimum ...
to samo co u mnie... pierwszy krok odpowietrzenie układu..melon77 pisze:Sprzeglo mi lapie nisko i trzeba przy do konca wciskac aby zmieniac biegi bo czasem mozna uslyszec bolesny zgrzyt no i wsteczny to chyba za kazdym razem zgrzyta
spokomelon77 pisze:ok cowboy dzieki za serwisowke![]()
jeżeli masz wyorane sprzęgło to może być ale jeżeli nic nie szarpie to raczej nie...melon77 pisze:dwumasowka tez moze byc do wymiany
w golfach i passatach TDI były pchane 3 rodzaje - 215/220/225 - obecne zamienniki kompletne z zamachowym to 228 mm ...cowboy pisze:sprzegło w AFN- ma 220 mm, w 1Z ma 225 chyba, a w VR6 228... ja mam AFN po wirusie (339 NM) i na razie jeżdze na serii..
to samo co u mnie... pierwszy krok odpowietrzenie układu..melon77 pisze:Sprzeglo mi lapie nisko i trzeba przy do konca wciskac aby zmieniac biegi bo czasem mozna uslyszec bolesny zgrzyt no i wsteczny to chyba za kazdym razem zgrzyta
nówka komplet: tarcza+docisk+łożysko oporowe około 750 PLN SACHS..
jeśli potrzebujesz tarczę z dociskiem używane- zagadaj na privie - został mi po wymianie koła zamachowego docisk i tarcza LUK'a - w bardzo dobrym stanie - miały nalatane może z 1300 km ... zamachowiec rozleciany też jest - z niego raczej nic już nie będziemelon77 pisze:mi sprzeglo nie szarpie takze tez mysle ze bedzie kolo ok tarcza docisk i lozysko do wymiany ale narazie po kolei odpowietrzyc trzeba ...pozdr
kto pisał program ??cowboy pisze:sprzegło w AFN- ma 220 mm, w 1Z ma 225 chyba, a w VR6 228... ja mam AFN po wirusie (339 NM) i na razie jeżdze na serii..
to samo co u mnie... pierwszy krok odpowietrzenie układu..melon77 pisze:Sprzeglo mi lapie nisko i trzeba przy do konca wciskac aby zmieniac biegi bo czasem mozna uslyszec bolesny zgrzyt no i wsteczny to chyba za kazdym razem zgrzyta
nówka komplet: tarcza+docisk+łożysko oporowe około 750 PLN SACHS..
dokładnie ze sprzęgłami tak wesoło nie jest...AWX jest wzdłużny np. w A6 i Passaciespons pisze:W AWX jest inny wieloklin.
ja tam nie narzekam, na razie ori sprzęgło daje radeleo... pisze:u mnie po modzie zmieniłem 4 sprzęgla z tego ostatnie dało radę ale 2masowiec poległ w gruzach ... teraz jest komplet sachsa 228 mm i jak na razie jest OK ... oby jak najdłużej - nie mam już cierpliwości do wyciągania skrzyni