W obojętnie jakiej formie
Wszelkie info o wszystkich turbinach Mk2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Wszelkie info o wszystkich turbinach Mk2
Hej jak macie jakieś informace o Turbinach w Mk2 To prosze tutaj napisać lub podać linka !!
W obojętnie jakiej formie
W obojętnie jakiej formie
- vw_vandal
- Forum Master

- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
To_mas, a co byś chciał wiedzieć ??
T3, K24 - największe turbiny w mk2 dmuchają do ponad 2 barów, charakteryzują się dużą turbo dziurą ale za to na wyższych obrotach ciągną aż miło.
K14 - chyba najmniejsza szybko się nagrzewa i słabnie ale za to nie ma turbo dziury i z połączenie z IC jest Git !!
T2 - to samo co k14 tylko że chłodzona wodą czyli wydajniejsza
T3, K24 - największe turbiny w mk2 dmuchają do ponad 2 barów, charakteryzują się dużą turbo dziurą ale za to na wyższych obrotach ciągną aż miło.
K14 - chyba najmniejsza szybko się nagrzewa i słabnie ale za to nie ma turbo dziury i z połączenie z IC jest Git !!
T2 - to samo co k14 tylko że chłodzona wodą czyli wydajniejsza
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
w T3 nie da się tak łatwo regulować ciśnienia.musi byc mbc lub dziurka w węzyku do wg ewentualnie zaślepienie wężyka całkowicie.turbina dobra na dłuższe trasy.po mieście jak jej nie bedziesz kręcil powyżej 2800 obrotów to jezdzisz jak zwykłym dieslem.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
No ja mam np T3 z tego co wyczytałem na balszce z tyłu do niej przyczepionej !! zresztą ma dziure faktycznie odczówalną :PP
i co to jest MBC ?? i o tory węzyk chodzi ??
A wogole gdzie jest jakaś śrubka do regulacji ?? lub coś w tym stylu ??
vw_vandal, Były tylko te 4 rodzaje Turbin ??
A dokładniej z jakimś foto bo moze mi sie to przydać :PPdawid018 pisze:w T3 nie da się tak łatwo regulować ciśnienia.musi byc mbc lub dziurka w węzyku do wg ewentualnie zaślepienie wężyka całkowicie.
i co to jest MBC ?? i o tory węzyk chodzi ??
A wogole gdzie jest jakaś śrubka do regulacji ?? lub coś w tym stylu ??
vw_vandal, Były tylko te 4 rodzaje Turbin ??
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:

MBC wpina sie w ten eżyk który widać na zdjęciu.można też go calkowicie usunąć a w tym miejscu gdzie jest czerwona strzalka wpiąć inny i zaślepić go np wkladając w wężyk śrube i zaciskając opaską ale wtedy turbo pompuje ile wlezie co może sie źle sie skończyć dla silnika.jest też możliwośc zrobienia w tym wężyku dziurki o odpowiedniej średnicy dla danego ciśnienia.u siebie miałem średnicę ok 4mm i dmuchało 1 bar
[ Dodano: Pią Gru 29, 2006 18:52 ]

a to wg.niestety nie ma na nim śrubki do regulacji ciśnienia.
JA CAŁY CZAS PISZE O GARRETT T3
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
no no no i ta mnie najbardziej interesuje bo włąsnie taka mamdawid018 pisze:JA CAŁY CZAS PISZE O GARRETT T3
[ Dodano: Pią Gru 29, 2006 23:58 ]
http://allegro.pl/item152004684_manual_ ... azja_.html
Takie by sie nadawało ????:PP Troche to duze ja myślałem ze to tańsze bedzie :PP
A i jeszcze pewno gdybym chciał podnosić ciśnienie to musiałbym tą śrubke co jest w zaworze bezpieczeństwa przykręcić max ile sie da ???
I to Tyl ?? czyli w sumie koszt ok 150 zł bo licze jeszcze wskaźnik doładowania:) No i chyba bede musiał poczeać na większą kase:// po nowym roku
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
http://www.allegro.pl/item152477932_man ... o_mbc.html
a może taki??jest mniejszy.i tak musisz przedłużyc węzyki żeby to wpiąć.
co do zaworu bezpieczeństwa to musisz go zakręćić na max a jak to nic nie da to wykręć i podluż np nakretke "5" i wtedy dokręć na max.inaczej bedzie ci puszczal
wskażnik musi być.ja kupiłem na allegro za 54zl.musisz też podnieśc dawke paliwa bo samo zwiekszenie cisnienia niewiele da
a może taki??jest mniejszy.i tak musisz przedłużyc węzyki żeby to wpiąć.
co do zaworu bezpieczeństwa to musisz go zakręćić na max a jak to nic nie da to wykręć i podluż np nakretke "5" i wtedy dokręć na max.inaczej bedzie ci puszczal
wskażnik musi być.ja kupiłem na allegro za 54zl.musisz też podnieśc dawke paliwa bo samo zwiekszenie cisnienia niewiele da
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
dawid018, no ten twoj lepszy chyba :PP
A jeśli go zakręce na max ?? to nie grozi To czymś ?? bo w sumie on sie powinien tam otwierać chyba gdy cisnienie jest za duze ://
No i czy z tym zaworem to moge sobie juz teraz zrobić ?? czy to cos juz da czy nie poczuuje tego raczej ??
A i ja sprawdzić czy on działa ??
[ Dodano: Sob Gru 30, 2006 00:24 ]
Ja najtanszy wskaźnik znalazłem taki
http://moto.allegro.pl/item152048995_ws ... diglo.html
A jeśli go zakręce na max ?? to nie grozi To czymś ?? bo w sumie on sie powinien tam otwierać chyba gdy cisnienie jest za duze ://
No i czy z tym zaworem to moge sobie juz teraz zrobić ?? czy to cos juz da czy nie poczuuje tego raczej ??
A i ja sprawdzić czy on działa ??
[ Dodano: Sob Gru 30, 2006 00:24 ]
dawid018 pisze:wskażnik musi być.ja kupiłem na allegro za 54zl
Ja najtanszy wskaźnik znalazłem taki
http://moto.allegro.pl/item152048995_ws ... diglo.html
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
a więc tak.zawór musisz zakręcić a cisnienie sobie ustawiasz mbc(max ok 1,2 bara)
jak zakręcisz teraz zawór to to nic ci nie da bo turbo nie pompuje takiego cisnienia żeby go otworzyć.co do wskażnika to zapytaj tego gości czy nie bedzie miał tańszych.ja mam identyczny tyle że ze zwykłym podświetleniem i kosztował 54zł.
jak zakręcisz teraz zawór to to nic ci nie da bo turbo nie pompuje takiego cisnienia żeby go otworzyć.co do wskażnika to zapytaj tego gości czy nie bedzie miał tańszych.ja mam identyczny tyle że ze zwykłym podświetleniem i kosztował 54zł.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())

- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
ty a jak to jest u nas w 1V też były różne pompy??vw_vandal pisze:To_mas, a co byś chciał wiedzieć ??
T3, K24 - największe turbiny w mk2 dmuchają do ponad 2 barów, charakteryzują się dużą turbo dziurą ale za to na wyższych obrotach ciągną aż miło.
K14 - chyba najmniejsza szybko się nagrzewa i słabnie ale za to nie ma turbo dziury i z połączenie z IC jest Git !!
T2 - to samo co k14 tylko że chłodzona wodą czyli wydajniejsza
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości

