Strona 1 z 1

golf 4 kombi tdi. nie pali na zimno po zmianie paska rozrzad

: sob sty 06, 2007 14:57
autor: kolop101
koles zmienil pasek rozrzadu w moim vw4tdi90km i od tego czasu nie chce palic na zimno. bez gazu pali za 4-5 razem,(krece go 3-4sekundy) a jak mu pompuje to za drugim ale z problemami. no i bialy dymek z rury. weze przy filtrze byly zciagane i on twierdzi ze to opaski juz nie trzymaja i tamtedy dostaje sie powietrze. dodam ze zalewalem filtr ale nic nie dalo.
prosze o porade. i z gory dzieki

: sob sty 06, 2007 15:35
autor: Adamm
co za magik Ci zienial rozrzad?? sprawdzil chociz po tej operacji kat wtrysku?? trzeba przedewszystkim to sprawdzic i ewentualnie ustwic

dzieki za porade

: sob sty 06, 2007 15:48
autor: kolop101
koles ktory robil mi to wczesniej we fiucie marae td i marea chodzi do dzis. zwykly mechanik. czyli mam rozumiec ze zawsze przy zmioanie paska rozrzadu kat wtrysku moze sie zmienic? bo przed zmiana bylo wszystko ok. a teraz jak pochodzi nawet 1 minute to tez pali bez zarzutu.

Re: dzieki za porade

: sob sty 06, 2007 16:13
autor: rob555
kolop101 pisze:koles ktory robil mi to wczesniej we fiucie marae td i marea chodzi do dzis. zwykly mechanik. czyli mam rozumiec ze zawsze przy zmioanie paska rozrzadu kat wtrysku moze sie zmienic? bo przed zmiana bylo wszystko ok. a teraz jak pochodzi nawet 1 minute to tez pali bez zarzutu.
U Ciebie nalezy ZAWSZE sprawdzic.

Re: dzieki za porade

: sob sty 06, 2007 17:11
autor: Adamm
kolop101 pisze:koles ktory robil mi to wczesniej we fiucie marae td i marea chodzi do dzis. zwykly mechanik. czyli mam rozumiec ze zawsze przy zmioanie paska rozrzadu kat wtrysku moze sie zmienic? bo przed zmiana bylo wszystko ok. a teraz jak pochodzi nawet 1 minute to tez pali bez zarzutu.
zawsze po wymianie rozrzadu trzeba sprawdzic kat wtrysku. jesi nie byl sprawdzony i ewentualnie ustawiony to juz masz prawdopodobna odpowiedz na swoje pytanie

leb mu urwe

: sob sty 06, 2007 17:24
autor: kolop101
ko dzieki. zanim mu leb urwe to najpierw zmienie oringi na plastiku, ktory wchodzi w fuiltr paliwa i opaski zaciskajace na szlaufaCH DO FILTRA. A JAK NIE POMOZE(A PEWNIE NIE) TO MU ...
DZIEKI ZA POMOC

[ Dodano: 06 Sty 2007 18:43 ]
koles, ktory mi robil rozrzad twierdzi ze to niwe bedzie kat wtrysku tylko nieszczelny plastik wchadzacy w filtr paliwa a wlasciwie te oringi. jak stoi dluzszy czas to powietrze sie dostaje. nie wiem co robic bo jestem w austrii a tu godzona mechanika kosztuje 80euro. czy da sie tych zlodzei jakos ominac. prosze o pomoc dzieki

: sob sty 06, 2007 19:58
autor: Chomik
a nie możesz sam zakupić tego oringu, wymienić i mu udowodnić? Zmiana "gumki" chyba prosta sprawa :bigok: