Strona 1 z 1
odnosnie turbo
: czw sty 18, 2007 21:18
autor: tberent
witam
posiadam JR-ka i jest on po remoncie silnika. terazmi zostaly tylko wtryski do roboty ale pytanko jest inne:
w moim TD dopiero odczuwalny wzrost przyspieszenia jest od jakichś 2800-3000 obr/min czy to cos juz rokuje???dodam ze JESZCZE nie załozylem BOOST-ka.
prosze o wypowiedz i pozdrawiam
: pt sty 19, 2007 00:07
autor: dawid018
prawdopodobnie masz garretta t3 albo chyba kkk24 czy jakoś tak.one dopiero budzą się od ok 3000obr/min tez tak miałem ale już jest lepiej
: pt sty 19, 2007 17:12
autor: vw_vandal
tberent, tak jak koledzy piszą masz dużą turbine a ona zazwyczaj bierze się do roboty 2,5-3 tyś. więc cienkus bierze cię i jest daleko z przodu

. musisz zwiększyć dawkę doładowania i obrócić membrankę powino pomóc. Oczywiście wskaźnik pierwsza rzecz.
: pt sty 19, 2007 23:36
autor: tberent
jutro kupuje wskaznik i bede wiedzial wiecej, wtryski wymieniam na czasie i zaczynam powoli sie brac ale jak sesja sie skonczy na politechnice ;/
pewnie nie raz bede pytal sie was co po kolei robic i jak
pozdrawiam
[ Dodano: 19 Sty 2007 23:18 ]
no a z tym cienkim to sie mylisz bo nie jednemu kierowcy ocka sie szerzej otwierały jak widzial ze to klekot a ja bylem przed nim
nie zmienia to faktu ze bedzie robione w silniku oj bedzie

: sob sty 20, 2007 10:37
autor: vw_vandal
tberent, biore cienkusa sasiada silnik 1.1 sport coś tam i tu ludzie robią oczy jak cienkusem zapinam 160 km\h. Sąsiad robi 2 w roku remont ale daje rade maszyna
