Strona 1 z 1
wyrzuca olej
: śr sty 24, 2007 22:08
autor: broda1920
witam jestem na kupnie golfa 3 1.9 TDI 203 tys przeb. 1996 rok prod. i teraz moje pytanko po odkreceniu korka wlewu oleju wyrzuca mi olej nie jest tego dużo ale wyrzyca , widziałem juz takie silniczki co bardzo dużo wyrzucało tego oleju co o tym myślec z góry dzieki za rady
: śr sty 24, 2007 22:55
autor: bizak
a na zimnym czy cieplym?
: śr sty 24, 2007 22:57
autor: broda1920
na ciepłym a na zimnym bede rano sprawdzał
: śr sty 24, 2007 22:59
autor: marcin999
to dobrze że wyrzuca oznacza że jest dobre ciśnienie i smarowanie, olej dociera do górnej częsci silnika.
Jak jest dobry motor to ma troche chlapać
: śr sty 24, 2007 23:02
autor: bizak
dokldanie na cieplym ma pelne prawo (tzn nie za duzo)

sprawdz czy z bagnetu jeszcze nie pryska ale w to watpie
: śr sty 24, 2007 23:03
autor: Seaman
marcin999 pisze:to dobrze że wyrzuca oznacza że jest dobre ciśnienie i smarowanie, olej dociera do górnej częsci silnika.
Jak jest dobry motor to ma troche chlapać
to by bylo dobrze jakby golf nie mial oslony klawiatury. to sa przedmuchy na uszczelniaczach trzonkow zaworow. ale to nie jest tragiczne. dyskwalifikacja silnika to jak wali dym z olejem z "bagnetu"
: śr sty 24, 2007 23:16
autor: marrcin
U mnie też na ciepłym jak przyłoże dłoń do korka wlewu to są ale malutkie kropelki widoczne, na zimnym nie. Kiedyś rozmawiałem z mechanikiem od diesli i też powiedział ze to normalne.
Dla ciekwostki powiedział że w nowszych silnikach po odkręceniu korka silnik gaśnie, ale czy to prawda to nie wiem.
: śr sty 24, 2007 23:21
autor: broda1920
ja jak powinno to wyglądac na zimnym silniku?ma czy niema chlapac?
: śr sty 24, 2007 23:26
autor: marrcin
Na zimnym to chyba nie będzie bo olej jest jeszcze gęsty i gorsze jest smarowanie itp. Może sie myle a przynajmniej tak mi sie wydaje.
: śr sty 24, 2007 23:29
autor: broda1920
aha a masz moze gg bo ja jestem nowy w TDI i chciałbym jakiś kontakt nawiązac apropo diesli
: śr sty 24, 2007 23:55
autor: Razal
marcin999 pisze:to dobrze że wyrzuca oznacza że jest dobre ciśnienie i smarowanie, olej dociera do górnej częsci silnika.
Jak jest dobry motor to ma troche chlapać
Potwierdzam - jest ciśnienie - dobra pompa - dobry olej - dobry motor.
U mnie to samo jest - TDI - ponad 200tkm przebiegu - na 10 tkm zalewam 4,3l przy wymianie i nic nie dolewam oleum - 1Z pojedzie nawet i 190 - lekko kropi na dłoń z kora - żadnych przedmuchów - nic nie dymi - to znak że motor żyje i tak ma być

: czw sty 25, 2007 09:57
autor: marcin999
Dla ciekwostki powiedział że w nowszych silnikach po odkręceniu korka silnik gaśnie, ale czy to prawda to nie wiem.
Ja sie spotkałem z czymś takim ale to w starej BMW benzyna i jak odkreciłem korek to prawie zgasł.
Nie wiem jaka może być tego przyczyna ale myśle że nic dobrego...
Seaman pisze:to sa przedmuchy na uszczelniaczach trzonkow zaworow. ale to nie jest tragiczne
No nie wiem
A nawet jakby to ciężko żeby kocioł po 200tys km a moze i wiecej był jak nówka czyli nie miał żadnych przedmuchów.
: czw sty 25, 2007 19:25
autor: Seaman
marcin999 pisze:
No nie wiem
A nawet jakby to ciężko żeby kocioł po 200tys km a moze i wiecej był jak nówka czyli nie miał żadnych przedmuchów.
czyli jak napisalem

: pt sty 26, 2007 07:25
autor: broda1920
czyli dzieki za rady trocha mnie sie poprawiło przez te info a i tak umówiłem sie do mechanika diesla na sprawdzonko odezwe sie co i jak