jak w temacie. interesuje mnie wstawienie soft turbo do silnika diesla, silniczek 2 litry, 4 gary. jakie elementy byly by potrzebne, co trzeba zmieniac i jaki mniej wiecej bylby koszt takiej zabawy. dodam ze auto nie pochodzi ze stajni vw, ale zasada dzialania oraz montazu zapewne bedzie podobna
Soft turbo w dieslu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Soft turbo w dieslu
witam!
jak w temacie. interesuje mnie wstawienie soft turbo do silnika diesla, silniczek 2 litry, 4 gary. jakie elementy byly by potrzebne, co trzeba zmieniac i jaki mniej wiecej bylby koszt takiej zabawy. dodam ze auto nie pochodzi ze stajni vw, ale zasada dzialania oraz montazu zapewne bedzie podobna
i co gdzie trzeba wstawiac zeby to dzialalo ;p pozdrawiam!
jak w temacie. interesuje mnie wstawienie soft turbo do silnika diesla, silniczek 2 litry, 4 gary. jakie elementy byly by potrzebne, co trzeba zmieniac i jaki mniej wiecej bylby koszt takiej zabawy. dodam ze auto nie pochodzi ze stajni vw, ale zasada dzialania oraz montazu zapewne bedzie podobna
Ostatnio zmieniony sob sty 27, 2007 20:32 przez MarJuti, łącznie zmieniany 1 raz.
[...]
ale ty bodajze mowisz o zwyklym turbo, a mi chodzi o soft turbo.
btw, thx za przeniesienie tematu
albo ja sie nie do konca znam
no bo czym rozni sie sift turbo od zwyklego turbo? oprocz cisnieniem doladowania? i na czym polega doladowanie mieszanki paliwowo powietrznej poprzez zwykly kompresor?
pozdrawiam!
btw, thx za przeniesienie tematu
albo ja sie nie do konca znam
no bo czym rozni sie sift turbo od zwyklego turbo? oprocz cisnieniem doladowania? i na czym polega doladowanie mieszanki paliwowo powietrznej poprzez zwykly kompresor?
pozdrawiam!
[...]
- souler
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
soft turbo to doladowanie do 0.6 bara. i tak musisz zalozyc turbine i tak.tomcio wypisal wszystko to potrzebujesz. koszty duze, chyba ze zrobisz wszystko sam. mozna sie pobawic w zalozenie kompresora. kompresor wyrwac z jakiegos mercedesa, razem z kolem pasowym. wada- obciazenie silnika rosnie. zaleta- doladowanie od samego dolu.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
moj kumpel ostanio zmienial turbie w mk5 2.0 tdi Z 140 KM zmiana na 206KM (tyle pokazal wykres z hamowni)kosz dosc spory ok 4,500 i jakies 4 dni roboty,musieli dorobic miedzy nowa turbina a kolektorem wydechowym no i oczywiscie zmienic oprogramowanie w glownym sterowniku Ale wrazenia z jazdy niesamowite POLECAM nie to auto
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości
