Strona 1 z 1
					
				Stuki po wymianie rozrzadu, silnik pracuje nierowno i glosno
				: śr lut 28, 2007 10:37
				autor: MarcinRoz
				Witam.Niepokoją mnie dziwne objawy pracy silnika:((Po wymianie rozrządu(przejechane ok 600km) dobiega stukot(przypuszczam ze to popychacz).Jest jednostajny nawet jesli auto jest na biegu jałowym.Wymienialem rowniez filtr paliwa.Sa bąbelki przewodze paliwowym(chodzil kilka min, ale sie nieodpowietrzył).Silnik pracuje glosniej,nierowno(siedzac w srodku czuc drgania-wczesniej tego nie bylo).Wyminilem świece.PALI NA DOTYK, nawet na zimnym silniku.AHA nie był ustawiany kąt wtrysku po wymianie rozrządu-mechanik stwierdzil ze nie ma potrzeby 

 Autem nie wyjezdzalem juz z garazu bo sie obawiam.
Nie mam mozliwosci podpiecia go pod Vag-a,musialbym jechac na miejsce(nikt nie ma czasu podjechac z laptopem:/)
Pomozcie!!!
 
			
					
				
				: śr lut 28, 2007 11:19
				autor: zygimar
				Ja też miałem pasek zmieniany. kumpel mechanik mi to robił. Też powiedział że nie ma potrzeby. Ludzie z forum pisali że to trzeba zrobić. Pojechałem na diagnostyke i kąt był ustawiony idealnie. Jeżeli nie kombinował przy pompie paliwa to kąt nie powinien się nie zmienić.
			 
			
					
				
				: śr lut 28, 2007 15:35
				autor: bizak
				potrzeby ustawienia nie ma ale to w przypadku jesli jest dobrze ustawiony, a to wlasnie trzeba zrobic za kazdym razem jak sie wymienia (sprawdzic), sprawdz to w pierwszej kolejnosci!!
			 
			
					
				
				: śr lut 28, 2007 15:47
				autor: twardy
				Zawsze po wymianie paska trzeba podiechac na ustawienie kąta , takie ustawienie na słuch to raczej bardzo wątpliwa sprawa zależy od słuchu pana Henia  

 Tak samo znakowanie kół markerami raz się uda a raz nie.
MarcinRoz, Za ustawienie powinieneś zapłacic około 50 tak że nie jest to duży wydatek a będziesz miał pewność że wszystko bangla jak należy.
Ktoś tutaj już pisał że można założyć pasek na flamastry przejechać sie kilkanaście kilometrów i sprawdzić jak wszystko się rozjechało sam tego nie sprawdzałem .
 
			
					
				
				: śr lut 28, 2007 22:04
				autor: bizak
				twardy pisze:Zawsze po wymianie paska trzeba podiechac na ustawienie kąta
ja bym obstawial przy swojej wersji... bo najpierw trzeba go sprawdzic, a jak jest dobrze ustawiony to co ustawiac??
ps ale wiem ze o to samo ci chodzilo co mi
 
			
					
				
				: śr lut 28, 2007 22:14
				autor: uysy
				MarcinRoz pisze:nie był ustawiany kąt wtrysku po wymianie rozrządu-mechanik stwierdzil ze nie ma potrzeby
Unikać jakiegokolwiek kontaktu z tym mechanikiem..., CAŁY ROZRZĄD ustawić od nowa
MarcinRoz pisze:Autem nie wyjezdzalem juz z garazu bo sie obawiam. 
Może i lepiej 

 
			
					
				
				: czw mar 01, 2007 10:51
				autor: MarcinRoz
				Byłem na Vag-u ale temp.cieczy wynosiła max.67 °C!!!!Gosc mi nie potrafil powiedziec czy to czujnik temp. jest walniety, czy termostat!!Badania oczywiscie przeprowadzilismy ale  wyniki bylyby niemiarodajne(gl.sprawdzalem kąt wtrysków)Sprawdzilem dolny przewod odchodzacy od pomy cieczy chlodz. i byla letnia-termostat do wymiany.Czy  tym przypadku moga sie pojawiac takie objawy jak wyzej opisalem???