Strona 1 z 2
					
				silnik i przyspieszanie
				: ndz mar 04, 2007 11:20
				autor: marcin3
				na wstepie chcialem sie przywitac moj problem polega na tym ze jak silnik jest zimny to odpala na dotyk a juz na cieplym silniku trzeba go dlugo krecic ale jak odpali to chodzi dobrze 
moje pytanie czy moze to byc pompa jak tak to co trzeba zrobic i drugie pytanie poniewasz nie jezdzilem nigdytdi az do teraz a mianowicie czy przy ostrym przyspieszaniu i szybkiej zmianie biegow  i pododaniu gazu silnik jak gdyby chwilke mysli zanim przyspieszy czy jest to turbodziura czy cos inego i jeszcze jedno jaki jest pedal gazu w takim golfie bo u mnie po lekkim nacisnieciu nie podnosza sie obroty dopiero po troszke mcniejszym nacisnieciu obroty wzrastaja takjakby poczatek pedalu gazu byl  zle naciagniety prosze o wasze opinie
			 
			
					
				
				: ndz mar 04, 2007 12:16
				autor: marcin999
				marcin3 pisze:pododaniu gazu silnik jak gdyby chwilke mysli zanim przyspieszy czy jest to turbodziura
widać, że sie z benzyny przesiadłeś 

to jest diesel dlatego chwile myśli. Mozna to nazwać turbo dziura.
marcin3 pisze:jaki jest pedal gazu w takim golfie bo u mnie po lekkim nacisnieciu nie podnosza sie obroty dopiero po troszke mcniejszym nacisnieciu obroty wzrastaja takjakby poczatek pedalu gazu byl zle naciagniety
jezeli to jest tdi a tak piszesz to masz pedał na potencjometrze od niego idzie wiacha kabli nie ma żadnych linek. 
[ Dodano: 04 Mar 2007 11:18 ]
w tym silniku masz turbine o zmiennej geometrii wiec turbo dziura jest bardzo mała...
 
			
					
				
				: ndz mar 04, 2007 12:27
				autor: daro31ie
				mysle ze kolega sie myli ja posiadam mk4 i sprintera i nie maja zadnej dzury!
 Problem jest w dawce startowej i predkosci obrotowej silnika!
proponuje zmienic mape startowa lub zwiekszyc szybkosc rozrusznika nap. przez wymiane akumulatora oczywiscie jezeli jest stary
w zalaczniku przesylam mape startowa by bylo to dla ciebie zrozumiale jaka jest zaleznosc temperatura-predkoscdo dawki paliwa
pozdarwiam daro 
 
  
 
			
					
				
				: ndz mar 04, 2007 17:11
				autor: marcin3
				a odnosnie tego pedalu gazu to pod spodem widzialem taka biala nakretke czy nia sie reguluje w ktorym miejscu ma zaczac dzialac pedal gazu
			 
			
					
				
				: ndz mar 04, 2007 17:33
				autor: daro31ie
				kolego w profilu widze ze posiadasz mk3 a tam nie byl montowany elektroniczny pedal przyspieszenia ( wszedl od w roku 1998 czyli mk4) czyli mozesz podnies sobie obroty bez problemu jak w fiacie 126p
pozdrawiam daro 

 
			
					
				
				: ndz mar 04, 2007 17:55
				autor: marcin3
				ale mnie nie chodzi o podniesienie obrotow tylko na lekkim naciagu bo jak lekko naciskam pedal to obroty sie nie podnosza dopiero jakl nacisne troche mocniej a moxe tam jest jakis dwu stopniowy pedal lub jeszcze jakis inny 
[ Dodano: 04 Mar 2007 17:08 ]
mam jescze pytanie z innej beczki nie chce zakladac nowego gdzie indziej a mianowicie chodzi o podswietlenie regulacji temperatury bo jest tam tylko zarowka i nie podswietla wszystkich trzech wlacznikow temperatury predkosci wiatraka i kierunku nawiewu sa tam niby te plastiki ktore rozpraszaja swiatlo ale swieci tylko ten srodkowy co to moze byc wlozylem juz zarowke 2,3 wata ale jest to samo prosze o wasze opinie
			 
			
					
				
				: ndz mar 04, 2007 18:25
				autor: Tomallus
				daro31ie pisze:kolego w profilu widze ze posiadasz mk3 a tam nie byl montowany elektroniczny pedal przyspieszenia ( wszedl od w roku 1998 czyli mk4) czyli mozesz podnies sobie obroty bez problemu jak w fiacie 126p
pozdrawiam daro 

 
Jesteś w błędzie od początku montowania TDI w VAGu nie ma linki pedału przyspieszenia.
 
			
					
				
				: ndz mar 04, 2007 19:07
				autor: daro31ie
				Jesteś w błędzie od początku montowania TDI w VAGu nie ma linki pedału przyspieszenia  nie rozumie jak linka w vagu?
Ja pisalem o montowaniu elektronicznego pedalu przyspieszenia! a nie o vagu
jezeli chodzi o podswietlenie wskaznikow to jest tam tylko jedna lampka a swiatlo rozprowadzane jest za pomoca plastkow ( dzialaja podobnie jak swiatlowody) 

 
			
					
				
				: ndz mar 04, 2007 19:14
				autor: marcin3
				ok tylko ze mi podswietla tylko to pokretlo w srodku a reszty nie
			 
			
					
				
				: ndz mar 04, 2007 19:16
				autor: daro31ie
				a masz te plastiki ktore przenosza swiatlo?
			 
			
					
				
				: ndz mar 04, 2007 19:20
				autor: leszek p1
				czwść mam ten sam problem z pedałem że po lekkim wciśnięciu pedału nie podnoszą sie obroty no i przy szybkim ruszaniu gdy wcisne pedał do dechy najpierw silnik tak jakby się zadławił po czym dopiero wyrywa, no i niewiem co oznacza jedna kontrolka znajdująca się obok kontrolki ABS-u i poduszek przedstawiająca jedynkę z dwoma strzałkami po bokach, jest to GOLF III TDI GT
			 
			
					
				
				: ndz mar 04, 2007 19:33
				autor: marcin999
				leszek p1 pisze:edynkę z dwoma strzałkami po bokach, jest to GOLF III TDI GT
esp czyli zeby cie na zakrecie nie obrocilo... 
[ Dodano: 04 Mar 2007 18:35 ]
daro31ie pisze:kolego w profilu widze ze posiadasz mk3 a tam nie byl montowany elektroniczny pedal przyspieszenia ( wszedl od w roku 1998 czyli mk4)
myślę, że sie mylisz. W kazdym tdi jest elektroniczny pedal.
 
			
					
				
				: ndz mar 04, 2007 20:06
				autor: Tomallus
				Mówiąc VAGu miałem na myśli samochody grupy VW: Audi, Seat, Skoda.
Nie ma w TDI linki do pedału przyspieszenia. Pompa jest sterowana kompem.
			 
			
					
				
				: ndz mar 04, 2007 21:09
				autor: marcin3
				leszek p1 pisze:czwść mam ten sam problem z pedałem że po lekkim wciśnięciu pedału nie podnoszą sie obroty no i przy szybkim ruszaniu gdy wcisne pedał do dechy najpierw silnik tak jakby się zadławił po czym dopiero wyrywa
co w zwiazku z tym pedalem gazy ?  a plastiki do podswietlania mam 
[ Dodano: 04 Mar 2007 20:10 ]
cos mi sie nie chce wierzyc ze w golfie 3 tdi jest esp 
[ Dodano: 04 Mar 2007 21:12 ]
mam jeszcze jedno pytanie czy mozna jakos ustawic na tych zegarach elektronicznych spalanie srednie bo wiem ze mozna tam znieniac co ma pokazywac