Strona 1 z 2
					
				Mk4 cięzko mi go odpalić! pompa wtrysku czy filtry paliwa ?
				: czw mar 15, 2007 22:22
				autor: bartmich3
				byłem dziś u speca i powiedział bez rozbierania pompy ze jest albo zabrudzona albo sie kończy! ale autko chodzi bez zakłuceń ( problemem coraz częstszym jest odpalanie , bo idzie mu to kiepsko ) dodam że sytuacja zaczeła sie od niedawna! czy mozliwe że to filtr paliwa czy daremne jest jego kupowanie i lepiej od razu zająć sie pompą , tylko że to wymaga większej zabawy np rozbiórka rozrządu. !
			 
			
					
				
				: pt mar 16, 2007 08:48
				autor: inspire
				A może masz za dużo kasy i chcesz wydać komuś?
Jedź na diagnostykę vagiem , kosztuje 50zeta i bedziesz wiele wiedział, może świeczki ci się właśnie skończyły. Zaczynasz od szukania nieszczęścia w drogich elementach zamiast w podstawach.
			 
			
					
				
				: pt mar 16, 2007 11:43
				autor: bartmich3
				świece napewno nie , bo to disel a one sie załączają przy zerowych temp. a on np odpala mi rano bez problemu a jak pojeżdze i chce odpalić to męcze rozrusznik!  na Vagu nie pokazało błędów pompy wtryskowej , mechanik mówił że było coś przy niej kręcone i tzn odczuwalne było szarpanie silnika , nierówne obroty. Z tego co wiem to zwiększyli dawke paliwa i przestało szarpać , ale spadła moc !
			 
			
					
				
				: pt mar 16, 2007 11:48
				autor: souler
				a to szarpanie ty tez odczuwales czy tylko twoj mechanik? moze startowa dawke paliwa na cieplym trzeba zwiekszyc.
			 
			
					
				
				: pt mar 16, 2007 11:55
				autor: bartmich3
				no właśnie od tego szarpania sie zaczeło i to był główny powód wizyty u mechanika. 
jest możliwe żeby wina takiego odpalania a raczej jego braku był filtr paliwa ?  
poradzcie coś ! bo wydatek 1200  na pompe mnie nie zadawala! 
[ Dodano: Pią Mar 16, 2007 10:57 ]
aaa propos wymiana filtra paliwa to jakiś wielki wyczyn czy wystarczy te 3 wezyki przepiąć ze starego do nowego ?? pytam profilaktycznie żeby sie nie okazało że  coś zniszcze !
			 
			
					
				
				: pt mar 16, 2007 12:07
				autor: cowboy
				filtr paliwa zawsze warto zmienić, nic tam nie zniszczysz
Twój problem to odpalanie na ciepłym, prawda ?
to jest problem softu - niemce zmiejszyli do minimum dawkę rozruchową na ciepłym silniku w celu ochrony koła 2-masowego
po kilku latach i wtryski i rozrząd już nie ten a i aku nie kręci tak żwawo i jest problem...
wyjnij wtyczkę od czujnika temp płynu chłodząceg na gorącym silniku (jest w kroćcu przy głowicy) i spróbuj starnąć - jeśli zagada z półobrotu to jest to!
rozwiązanie problemu to korekta map w sterowniku - około 300 PLN
polecam przy okazji zmienić więcej map, czyli zrobić chiptuning 
 
  
 
ps. podaj jaki masz typ silnika ? 
[ Dodano: Pią Mar 16, 2007 11:10 ]
bartmich3 pisze:od tego szarpania sie zaczeło i to był główny powód wizyty u mechanika
szarpanie to moze być zanieczyszczony nastawnik pompy jeśli masz motor na pompie
w tym przypadku trzeba wyjąć wtyczkę od impulsatora przy skrzyni biegów - jeśli szarpanie (najczęściej w przedziel 2000 - 3000 rpm) ustanie to nastawni do czyszczenia
 
			
					
				
				: pt mar 16, 2007 12:12
				autor: bartmich3
				1.9 tdi 90 KM  99r  ALH
gdzie tej wtyczki szukać ???
nie masz może ksiązki napraw kolego ?
			 
			
					
				
				: pt mar 16, 2007 12:17
				autor: cowboy
				bartmich3 pisze:gdzie tej wtyczki szukać ??? 
pozycja nr 9
 
 
bartmich3 pisze:nie masz może ksiązki napraw kolego ?
mam daj maila 

 
			
					
				
				: pt mar 16, 2007 12:18
				autor: bartmich3
				bartmich3@o2.pl
dzięki wielkie 
uciekam do warsztatu sprawdzić tą wtyczke!
 
			 
			
					
				
				: pt mar 16, 2007 12:19
				autor: $vwiciu
				bartmich3, Napisalem Ci PW zagadaj na grupie ktos wezmie vaga i ci podepna go i dobrze sprawdza. Albo pogadaj z martinim.. Przyjedz na spot jest klika specow od TDI kow mysle ze Ci cos doradza... Decyzja nalezy do Ciebie
			 
			
					
				
				: pt mar 16, 2007 12:21
				autor: RALFI
				cowboy pisze:bartmich3 pisze:gdzie tej wtyczki szukać ??? 
pozycja nr 9
Obrazek 
bartmich3 pisze:nie masz może ksiązki napraw kolego ?
mam daj maila 

 
Może i ja sie podepne pod książke - jeżeli można 
rafsor@wp.pl
PS: jak znasz to daj adres tunera który zrobi korekte za 300 zł bo i ja musze to zrobić, pozdr
 
			
					
				
				: pt mar 16, 2007 12:24
				autor: cowboy
				bartmich3 pisze:uciekam do warsztatu sprawdzić tą wtyczke!
STOP !!
do jakiego warsztatu -sam wypnij i sprawdź 
 
ksiązka poleciała mailem 
[ Dodano: Pią Mar 16, 2007 11:24 ]
RALFI pisze:daj adres tunera który zrobi korekte za 300 zł bo i ja musze to zrobić, pozdr
UYSY z naszego forum 

 
			
					
				
				: pt mar 16, 2007 12:58
				autor: bartmich3
				dzięki $vwiciu,  daj znać kto może miec kompa ?? bo nie mam pochytanych ludzi !
			 
			
					
				
				: pt mar 16, 2007 13:06
				autor: RALFI
				UYSY z naszego forum 

[/quote]
Dzieki Cowboy za książke jest bardzo dobra, mam jeszcze pytanie odnośnie tego tunera czy on jest w W_wie czy w Łodzi???