Chce kupic silnik SB - na co zwrocic uwage?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

stasiuadam
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob lut 24, 2007 22:13
Lokalizacja: Mragowo

Chce kupic silnik SB - na co zwrocic uwage?

Post autor: stasiuadam » wt kwie 03, 2007 20:09

witam. i prosze o pomoc planuje w najblizszym czasie zakupic silnik tak jak w temacie i chcialbym sie dowiedziec na co zwracac uwage przy za kupie takiego silnika i jaka cena takiej inwestycji by wynosila prosze o odpowiedzi . i za odpowiedzi z gory dzienkuje
:okej:
Ostatnio zmieniony czw kwie 05, 2007 16:13 przez stasiuadam, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt kwie 03, 2007 21:18

1. Czy nie cieknie olej z pod głowicy. Generalnie czy nie bierze oleju zbyt dużo.
2. Stan turbo(ciśnienie doładowania i luzy wirnika), bo regeneracja kosztuje niemałe pieniądze (u mnie w okolicy 600 zł minimum). Także stan orurowania turbo (szczelność).
3. Jak kopci, czy aby nie za czarno lub nie za niebiesko.
4. Bardziej profesjonalne pomiary to stopień sprężania w cylindrach.
5. Stan wtryskiwaczy, czy aby nie są pouszkadzane.
6. Na jakim oleju jeździł, to bardzo ważne przy wymianie na nowy.
7. Przebieg, generalnie średnio na jeża trzeba liczyć 15 tys. km rocznie minimum, jeśli ma mniej, to znaczy raczej, ze ktoś próbuje cię zrobić w balona, bo na zachodzie podatki od diesla są wyższe i kupuje się je aby duuużo jeździć, bo inaczej się nie opłaca.

8. Generalnie po zakupie pierwsza rzecz to wymiana rozrządu, jak pójdzie to silnik do remontu na bank. Zwróć uwagę na stan zużycia paska i rolek.

Więcej rozwiną pewnie pozostali.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

stasiuadam
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob lut 24, 2007 22:13
Lokalizacja: Mragowo

Post autor: stasiuadam » wt kwie 03, 2007 21:27

dzienki za odpowiedz. a propo wlasnie jest wtym problem mam zamiar kupic sam silnik bo mam zwyklego diesla i troche kicha jest tak jak dla mnie i wlasnie ciezko bedzi sprawdzic jak bedzie kopcic itp. a moze ktos sie orientujie w jakiej cenie chodza takie silniki :hmm:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt kwie 03, 2007 21:29

dobrze by bylo zmierzyc kompresje, cisnienie oleju... reszta to duperelki ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
ghoost
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
Lokalizacja: zamość/kraków

Post autor: ghoost » wt kwie 03, 2007 22:09

za tysiaczek caly silnik kupisz w dobrym stanie, tylko znalezc w dobrym stanie to jest juz sztuka :bajer:


just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt kwie 03, 2007 22:26

ghoost pisze:za tysiaczek caly silnik kupisz w dobrym stanie
To załatw mi taki,jeszcze z IC to biore od ręki.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt kwie 03, 2007 22:44

Za tysiączek znajdzie się więcej klientów.

Jeśli można, to podczepię się do tematu. Czy jeśli powiedzmy przez parę km zapomniałem do końca odciągnąć ręcznego (wiem wstyd, ale jestem początkujący), pedał wlazł mi prawie w podłogę żebym mógł zahamować, a potem po zwolnieniu do końca ręcznego, po paru km hamulce wróciły prawie do swojej formy(teraz trochu słabiej hamuje), to mogło się stać coś więcej niż z klockami na tyle?
Jutro/pojutrze cały komplet klocków idzie do wymiany, bo mam już na krańcowym zużyciu.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » wt kwie 03, 2007 23:16

BENITO pisze: Jeśli można, to podczepię się do tematu. Czy jeśli powiedzmy przez parę km zapomniałem do końca odciągnąć ręcznego (wiem wstyd, ale jestem początkujący), pedał wlazł mi prawie w podłogę żebym mógł zahamować, a potem po zwolnieniu do końca ręcznego, po paru km hamulce wróciły prawie do swojej formy(teraz trochu słabiej hamuje), to mogło się stać coś więcej niż z klockami na tyle?
Jutro/pojutrze cały komplet klocków idzie do wymiany, bo mam już na krańcowym zużyciu.
masz na regionalnym odpowiedz... 8)


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » wt kwie 03, 2007 23:20

BENITO pisze:klockami na tyle?
klocki z tylu masz????
Mysle ze raczej nic nie powinno sie stac, jak daleko jechales to rant na bebnie moze sie troche zrobic....



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt kwie 03, 2007 23:35

bongo pisze:ghoost napisał/a:
za tysiaczek caly silnik kupisz w dobrym stanie
To załatw mi taki,jeszcze z IC to biore od ręki.
jak Ty nie weźmiesz to ja bankowo biore !!:P


A co do ceny slinika SB !!! z Ic i turbiną !! To sobie mozesz smialo liczyć tak z 1500 zł !!!!!!
Potem dolicz sobie wymiane oleju filtrów i pasków !! + puszka filtra powietrza !! co Cie razem wyjdzie ok 2000 zł :))

A dieselka jeśli jest w super stanie za 1000 powinieneś odsprzedać :))



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » wt kwie 03, 2007 23:36

To_mas pisze:ak Ty nie weźmiesz to ja bankowo biore !!:P
ja chetnie lykne takze :P



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr kwie 04, 2007 07:10

panowie, nie lepiej kupic od Cinka silnik za 1000zl? jesli nie widac roznicy po co przeplacac ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr kwie 04, 2007 08:18

zaprzal pisze:panowie, nie lepiej kupic od Cinka silnik za 1000zl? jesli nie widac roznicy po co przeplacac ;)
dokladnie. silniczek chodzi cacy i sb rozjezdza na starcie, a mozliwosci mu jeszcze zostalo, ze hoho


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr kwie 04, 2007 09:29

zaprzal pisze:panowie, nie lepiej kupic od Cinka silnik za 1000zl? jesli nie widac roznicy po co przeplacac ;)
pewno ze lepiej !!! a 1000zł za TD to tanio !!!:)) tym bardziej za takiego :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości