Jak najlepiej montowac i regulowac instalacje gazowa
: pn maja 07, 2012 21:03
"fabrycznie " tzn na zlecenie , czyli np vw zleca jednej firmie montaze lpg do danej ilosci aut, robilismy 200 lanosow na gaz na zlecenie DaJeWoo
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://boni.ygd.pl/
Gaz nie niszczy silnika niszczy go niepoprawna regulacja i niepoprawnie dobrane podzespoły instalacji LPG.syncroo pisze:jak chcesz nim dłużej pojeździć to ja bym spasował zresztą większość aut w wieku golfa III wciąga olej z tym że nie każdy w takim samym stopniu. Dla mnie ważniejsze od tego że bierze olej było by ważniejsze czy Ci się to opłaci, jak dużo jeździsz i kiedy Ci się to spłaci. A olej to druga kwestia, bo zależy od tego ile Ci bierze. Jak sporo to wsadzisz gaz i możesz silnika zacząć szukać bo go dobijesz jeszcze gazem. Jeżeli się mylę to niech mnie ktoś sprostuje
nie no .... ten tekst urwal mi cyce.... co jak co ale czytajac nick forumowy i loga i domyslajac sie ze mam do czynienia z przedstawicielem polskiej firmy produkujacej poniekad instalki gazowej to tekst cytuje:PomocTechnicznaAC pisze:Gaz nie niszczy silnika niszczy go niepoprawna regulacja i niepoprawnie dobrane podzespoły instalacji LPG.syncroo pisze:jak chcesz nim dłużej pojeździć to ja bym spasował zresztą większość aut w wieku golfa III wciąga olej z tym że nie każdy w takim samym stopniu. Dla mnie ważniejsze od tego że bierze olej było by ważniejsze czy Ci się to opłaci, jak dużo jeździsz i kiedy Ci się to spłaci. A olej to druga kwestia, bo zależy od tego ile Ci bierze. Jak sporo to wsadzisz gaz i możesz silnika zacząć szukać bo go dobijesz jeszcze gazem. Jeżeli się mylę to niech mnie ktoś sprostuje
juz nawet nie jest strzalem w kolano, to juz wali po pietach... Programowe ogarniecie sterownikow lpg waszej firmy to najwiekszy paradoks z ktorym mialem do czynienia, kazda z tych funkcji dziala tak ze musi przyczynic sie do zabijania silnikow... Nie pisze juz nawet o wymysle sterownika lambda gdzie regulacja krokowcem to byly 4?? kroki a stale zapiecie sruby na wezu przy ukladach wtryskowych stanowczo dementowalo pogloski o jakiejkolwiek zgrubszej korekcji skladu mieszanki w silnikach nawet na wtrysku mono.... wystarczy auto zapiac na hamownie i podpioac glupie lc1 w wydech by zobaczyc jak reguluja sie instalki waszej firmy...niszczy go niepoprawna regulacja i niepoprawnie dobrane podzespoły instalacji LPG.
Ja mam u siebie wrzucone: reduktor PALACAR 150, wtryski HANA i elektronika KME NEVO PRO. U mnie zdaje egzamin. Pamiętaj, żeby montować w sprawdzonym miejscu.Siwy033 pisze:Hej. Chcialem sie zapytac o instyalacje do golfa 4 1.4.
Jaka elektronika, reduktor i wtryski ?
Czytalem tu na forum, ale tylko 1 odpowiedz byla.
Chcialbym, aby wypowiedzialo sie wiecej osob jakie najlepsze i najbardziej spasowane podzespoly beda grac ze soba i golfem.
Pozdrawiam