Strona 4 z 6

: czw mar 26, 2009 16:11
autor: armin_van
dobrze wiedzieć.... :goof:

: pt kwie 17, 2009 21:52
autor: djmatys
Witam :bigok:

Niedawno sam założyłem sobie instalke I gen. Silnik 1.6 RF na gaźniki 2E2.

Problem z regulacją mam następujący - silnik pracuje dobrze na LPG, ale brakuje mu mocy w średnich obrotach ;/ tzn... przyspiesza od "dołu" bardzo dobrze... potem długi czas muli i prawie nie przyspiesza, a potem jak wkręci się powyżej 3tys to znowu ciągnie mocno jak na benzynie.

Autko pali mi około 9-10 litrów LPG. Na benzynie jezdzi o niebo lepiej !!

Jak jadę z załadowanym autem, lub mam 2-3 pasażerów to można pomarzyć o jezdzie na lpg...

Zrobiłem wszystko jak piszecie powyżej... Wymieniłem kilka dni temu świece (NGK 21, Kopułka i palec Beru, kable zostawiłem bo wyglądały jak nowe)

Co może być przyczyną??

: pt sie 07, 2009 12:22
autor: Genesis72
Witam
Podpinam sie do wypowiedzi
Mam golfa II 1.6 benzyna/gaz
Parownik LovTec (nie sterowany podcisnienie tzn nie ma weza na podcisnienie)
Ma 3 sruby
1. mosiezna
2. plastykowa z boku
3 plastykowa spustowa
Nie wiem czy dobrze go zaczolem regulowac
Wyczytalem, ze 2.sruba reguluje sie sklad mieszanki
skrecilem ja srube
podlaczylem wezyk do parownika (tak gdzie idzie gaz) drugi konie dalem do naczynia z woda
1 sruba zaczalem regulowa tak aby byly widoczne banki w naczyniu z woda
Podlaczylem do samochodu, na jalowym biegu mial 1100rpm
I juz nie ruszam tej sruby
Odrecilem srube na wezy (dlawik) i odrecalem srube 2 do takiego punkty aby mi obroty nie spadaly ( chyba jest wtedy zbyt bogata mieszanka, prosze mnie poprawic)
teraz musze dopiesci regulacje na wezu
Samochod na jalowym biegu jak jest zimny na ok 1800 - 2000 rpm
na cieplym 1100 - 1000 rpm
Czy dobrze go reguluje?

: pt sie 28, 2009 00:36
autor: rAku*
Czy da rade zamontowac instalacje gazowa do vr6, I generacji na blosie.
Chce to zrobic samemu czy da rade bez posiadania dostepu do jakis programatorow?
czy w I generacji wogole trzeba cos na kompie ustawiac czy da rade poprstu zalozyc instalacje i wyregulowac ja ?
wiem ze to glupio brzmi bo jak sie nie ma sprzetu to sie idzie do specjalnego zakladu ale jestem za granica i w gre nie wchodzi zaden zaklad gazowy, a jedynie zakupienie podzespolow w pl i montarz samemu.

z gory dzieki za odpowiedzi :)

pozdrawiam.

: ndz paź 18, 2009 11:27
autor: krzysiek778
Witam was serdecznie mam takie pytanie ostatnio zauważyłem że zbiorniczek z filtrem gazu mam pusty.Czym to jest spowodowane? musze sie martwić?

: ndz paź 18, 2009 15:42
autor: marcinek84
krzysiek778, jak to obudowa filtra fazy ciekłej to powinien być tam filtr bo cały syf leci przez parownik

: ndz gru 13, 2009 20:26
autor: karpik34
Witam. Mam taki problem. Nie nagrzewa mi sie silnik. Nagrzewa sie tylko do 78 *C . a To chyba za mało. I jest jakiś słaby?? co moze byc powodem prosze o rady

Dławi mi się na dużych obrotach golf 2 1.8 k-jetronic

: ndz lut 07, 2010 09:01
autor: isdead1
mam problem z jazdą na dużych obrotach dławi mi się silnik i nie chce się rozpędzać

: ndz lut 07, 2010 10:32
autor: djmatys
rAku*, praktycznie do każdego samochodu możesz wsadzić I gen. Pytanie jest tylko takie, jak silnik, katalizator to zniesie jeżeli nie będzie dobrze wyregulowana?

: pt lut 19, 2010 16:02
autor: zenekg13
Mam pytanie założyłem do VW Passata 2.0 16v DOHC 110KW instalacje gazową parownik+blos spalanie w trasie to 9 do 10 litrów a w miescie ludzkie pojecie potrafi spalić20litrów jeżdziłem na analizator i ponoć jest wszystko dobrze czy jest to normalne?

: pt lut 19, 2010 23:02
autor: djmatys
Blos z samej zasady działania daje lepszą mieszankę dla lepszych osiągów - co znaczy... że jeżeli w mieście jeździsz "but, but, but..." to lekko spali Ci 20 i lepiej :)

: pt lut 19, 2010 23:53
autor: zenekg13
Tyle to ja wiem ja juz próbowałem wszystkiego jazdy agresywnej jak i wolnej poprostu mysle ze cos jest nie tak w trasie ostatnio non stop butowałem do 2 paczek dochodziłem i nie spalil mi 10 litrow

: wt maja 25, 2010 19:20
autor: luczero1348
cześć mam mały problem ze swoim autem proszę o pomoc mam golfa z instalacją gazową i w tym problem ze gdy dodaje gazu dzieje sie tak jak by coś dławiło przepływ gazu więc wciskam gaz do dechy i pochwili jest dobrze zmieniam na nastepny bieg i znów to samo jakby coś dławiło wciskam gaz do dechy i po chwili samochód zaczyna normalnie przyśpieszac jaka moze byc przyczyna proszę o pomoc

[ Dodano: 25 Maj 2010 21:03 ]
cześć karpik prawdopodobnie termostat nie trzyma trzeba by było go wymienić

: wt cze 01, 2010 12:23
autor: pascalo83
WITAM . MAM PROŹBE !! ZAŁOZYLEM GAZ 3 TYGODNIE TEMU W WV GOLF 3 1,6 L 1994R. NIESTETY PALI DUZO GAZU. TZN. ZBIORNIK 34 L WCHODZI OK 28 L GAZU STARCZA GO NA OK 290 KM . NA TRASIE . WYCHODZI ZE PALI 10 L NA 100!! JAK WYREGULOWAC TO SPALANIE?
BENZYNY PALIŁ 6,4 NA TRASIE . AUTEM JEZDZE NA TRASIE WAWA LODZ. PROSZE O PORADE