Jak najlepiej montowac i regulowac instalacje gazowa

Instalacje gazowe w naszych Volkswagenach. Problemy z eksploatacją, wybór, modyfikacje.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mati v6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn sie 06, 2007 10:38
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: Mati v6 » śr kwie 16, 2008 23:34

Dwukomorowy reduktor firmy OMVL. coś takiego: http://moto.allegro.pl/item346842925_re ... 5_lit.html



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw kwie 17, 2008 17:41

daj sobie spokoj z tym reduktorem


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Mati v6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn sie 06, 2007 10:38
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: Mati v6 » czw kwie 17, 2008 23:39

Jaki najlepszy będzie pod Blosa do KRa?



Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » pn maja 26, 2008 21:51

po krótkim 2 miesięcznym boju lpg stwierdzam ze opis w 1 psocie jest trochę zakręcony i nie poprawny

ale może dlatego ze mam bingo m


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt maja 27, 2008 20:52

hehe czytaj az bedziesz kumac co i jak... a w bingo m to duzo nie powojujesz:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » sob cze 21, 2008 00:34

bingo m opanowałem

bez problemu niema tam dużo zagwozdek ale do silnika 1,4 wystarczy

moc ta sama może tylko sie nie wkręca tak ochoczo na obroty ale to zależ :okej: od temperatury powietrza



koziolr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob lip 05, 2008 10:01
Lokalizacja: mława

Post autor: koziolr » pn sie 11, 2008 17:23

Witam.
Posiadam VW GOLF II 1,8 GTI 115km, chciałbym założyć do niego zwykłą isnstalację gazową , ponieważ każdy ma różne zdanie odradzają mi tą instalację i polecają mi do niego sekwencję, wiadomo jaki to wydatek prawie dwa razy drożej. Jest on z 1990 roku i uważam że sekwencji się nie opłaca.
Proszę o poradę po prostu chcę wiedziec czy w tym silniku na wielopunkcie nie będzie kolidował zwykły gaz, jeżeli tak to jakiego rodzaju mogą wystąpić te komplikacje.
Przecież to nie jest silnik 16V
POZDROWIENIA.


Rafi

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn sie 11, 2008 18:07

po pierwsze co za roznica ile zaworow ma silnik??
po drugie chcesz jezdzic taniej i jeszcze oszczedzic na tym??? montuj wtrysk


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

koziolr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob lip 05, 2008 10:01
Lokalizacja: mława

Post autor: koziolr » pn sie 11, 2008 23:36

spoko dzięki rozważe sprawę
POZDROWIENIA


Rafi

Labobas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 15:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Labobas » pt wrz 12, 2008 15:27

Evolution szacunek za posta.Zabieram sie za modyfikacje.
Mam jednak pytania co do autronica.
Widze,ze czesc osob w opcjach krków przy max. ma wyzsze wartosci niz przy min.U mnie ejst odwrotnie.Na max. mam 95, a przy min 105.Czy tak powinno byc?.
Od dluzszego czasu szukam madrego ,ktory wskaze mi siwatelko w tunelu w kwestii "zaawansowanych" w autronicu.Wiem jak tam wejsc,ale nie wiem o co chodzi z tymi max i min na gorze i na dole.Co tam sie ustawia.To samo dotyczy predkosci otwarcia i zamkniecia aturatora.Ustawia mi sie zawsze na 3.333.
Bede wdzieczny za Twoje wskazówki.



Awatar użytkownika
vafel1990
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn paź 13, 2008 19:45
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: vafel1990 » śr lis 05, 2008 09:23

Witam evolution, i proszę o poradę jak wyregulować gaz na silniku gaźnikowym??? Pali mi jak smok ok 17-18 litrów w mieście, nieraz na butli 35 robie tylko 150km;/;/;/ Gazownicy to regulują tylko na tym wężu co idzie od parownika do miksera ale i to nic nie daje. Proszę o porade.


zapraszam do oceniania i komentowania mojego MKII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194898

dam9an
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt gru 16, 2008 20:34
Lokalizacja: Łodzkie

Post autor: dam9an » wt gru 16, 2008 20:55

Na początek chciałem się przywitac bo jestem nowy na forum:)
Pragnę również podziękować Evolution;owi za swietny opis - już niebawem zabieram się za testy ustawień w mojej furze :)

Instalacja Bingo M...

Jak pewnie większość po przeczytaniu tego opisu mam kilka pytań:
-czy nie będzie to szkodą dla silnika lub elementów instalacji, jeżeli odcięcie cut off jest do 1600obr a zubożenie mieszanki od PWA na 50%??
-czy zakres pracy krokowego ma istotny wpływ na spalanie i osiągi auta na gazie?
-dowiedziałem się, że w trybie sportowym jest szerszy zakres pracy krokowego a w ekonomicznym węższy zakres pracy krokowego czy mimo wszystko dla każdego trybu ma znaczenie ustawienia max kroków przy obciążeniu itp? Mogłem napisać niejasno więc zobrazuję to inaczej: tryb sportowy przy +30 krokach przy obciążeniu będzie słabszy niż sportowy przy +50 krokach przy obciążeniu?

Obrazek
Ostatnio zmieniony wt gru 16, 2008 21:00 przez dam9an, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr gru 17, 2008 08:52

zubozenie 50 procent jest glupota
zakres pracy ma wplyw na moc silnika szczegolnie duzy zakres nad pwa co za tym idzie takze na spalanie

w trybie sportowym prog sondy lambda jest wyzszy, normalnie jest 0,45 na econom 0.41 na sportowo 0,5, ale mozesz mi zaufac ma to znikomy skutek na moc i spalanie


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

dam9an
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt gru 16, 2008 20:34
Lokalizacja: Łodzkie

Post autor: dam9an » śr gru 17, 2008 20:22

evolution pisze:zubozenie 50 procent jest glupota
zakres pracy ma wplyw na moc silnika szczegolnie duzy zakres nad pwa co za tym idzie takze na spalanie

w trybie sportowym prog sondy lambda jest wyzszy, normalnie jest 0,45 na econom 0.41 na sportowo 0,5, ale mozesz mi zaufac ma to znikomy skutek na moc i spalanie
Dlaczego zubożenie na 50% to głupota?
Mam rozumieć, że jeżeli dam ilość kroków przy obciążeniu np na +50 to autko będzie lepiej śmigać i więcej palić?
Ostatnio zmieniony śr gru 17, 2008 20:26 przez dam9an, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG-dotyczy tylko inst.lpg”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości