Strona 78 z 81

DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp

: pn sty 04, 2016 20:10
autor: Upiter
Już poprawione :blush:

DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp

: pn sty 18, 2016 00:54
autor: wlodi2001
Witam,
Posiadam BBS RS 764 4X100 ET 45 opony 195/40/16 mam założony gwint MTS'a i mam do was pytanko jaki mam założyć dystans na przód i na tył żeby felga ładnie się prezentowała ? Myślałem na przód 25mm a tył 30mm co myślicie ? :mrgreen:
PozdroObrazekObrazek

DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp

: czw sty 28, 2016 21:45
autor: japaqonik
Panowie jakie dystanse do mk4 felgi 7j et 35 żeby były mniej więcej równo z nadwoziem?

DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp

: sob sty 30, 2016 18:15
autor: SexiMiki
Jest jakaś znacząca różnica między dystansami z alu a stalowymi ??? Bo mam okazje kupić stalowe 20 mm ... sam jedze na 15 mm z alu, ale chyba nie bedzie zbytnio róznicy. Kiedy dystanse powinny być przelotowe ( czyli że śruba przechodzi przez felge + dystans i jest przykręcana do piasty) a kiedy powinny być najpierw przykręcone do piasty a obok nich otwory na przykręcenie samej felgi ? To zależy od grubości ale nie pamietam właśnie ile

DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp

: pn lut 22, 2016 13:46
autor: Upiter
Bora ze średnicą piasty 57,1przy dystansie 10mm nie będzie posiadała pierścienia centrującego, czyli przy feldze o tym samym wymiarze 57,1 nie będzie centrowana? Dobrze to wszystko rozumiem?

DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp

: pn lut 22, 2016 17:52
autor: GM84
Upiter, No jak dystans nie ma tego wystającego kołnierza to nie będzie centrowania.
Tu masz 10mm z kołnierzem http://allegro.pl/dystanse-5x100-10mm-5 ... 63336.html" onclick="window.open(this.href);return false;

DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp

: pn lut 22, 2016 19:55
autor: Upiter
Stoczyłem 15mm dystanse do 10mm i muszę stoczyć kołnierz centrujący bo dystans nie dochodzi do piasty tylko opiera się o kołnierz centrujący na piaście. Zastanawia mnie jak są zrobione te dystanse na aukcji, którą podałeś według mnie jest to fizycznie nie możliwe...

DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp

: pn lut 22, 2016 20:48
autor: Stalu
GM84, może jak nie wiesz to się nie wypowiadaj :bajer: tak będzie lepiej


Upiter,
Upiter pisze: mnie jest to fizycznie nie możliwe...
Upiter pisze: czyli przy feldze o tym samym wymiarze 57,1 nie będzie centrowana

Jest możliwe 10mm ale nie z 57 na 57 z centrowaniem, tylko gdy felga ma wiekszy otwór

DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp

: pn lut 22, 2016 20:56
autor: Upiter
No właśnie tak mi się wydaje i chciałem się upewnić :) Czyli albo dystans 5 mm i centrowanie z piasty albo dystans 15 mm z centrowaniem. Dzięki za pomoc

DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp

: pn lut 22, 2016 21:57
autor: GM84
Stalu, Spoko :-)
Upiter pisze:dystans 5 mm i centrowanie z piasty
Z tym może być problem bo felga może nie złapać centrowania jak zostanie 5mm kołnierza piasty. Ale to zależy od wielkości fazy na feldze, jak chciałem dać 5mm z przodu to ori felga vw nie łapała centrowania.

DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp

: czw mar 03, 2016 23:17
autor: S-ky
Witam!

Od czytania wszystkich opinii, sam już nie wiem co należy wybrać...

Felga ORI VW Zolder 7.5j ET 51 18" , opony 225/40/18, pojazd MK5 -> Potrzebuję na przód minimum 10 mm ze względu na nowy zacisk, jednak czytałem, że lepiej założyć większe z centrowaniem.

Firma DYSTOM poleciła 13mm na przód raz 17 mm na tył.

Czy ktoś z doświadczeniem może wypowiedzieć się w tej kwestii? Absolutnie nie mam z tym żadnego doświadczenia.
Chciałbym aby koło ładnie wyglądało na aucie, no i żeby nie było żadnego problemu z obcieraniem.

Pozdrawiam

Re: DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp

: śr mar 23, 2016 14:39
autor: untaztood
Mam piastę 57.1. Kupiłem felgi z otworem 66.6
Do tego pierścienie. Pierwsza rzecz, która mi się nie spodobała to to, że pierścień po przyłożeniu do piasty ma minimalny luz - wręcz sam spada. Słyszałem, że ma wejść ciasno.
Od prędkości 120 km/h mam bicie na kierownicy. Delikatne - im szybciej tym większe.

Felgi wyważone, proste, opony OK.

Zdjąłem pierścień i suwmiarką go zmierzyłem - 57.4 mm. Czyli z tego wynika ten luz na piaście.
Czy to możliwe, że przez tę różnicę mam bicie na kierownicy?

DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp

: śr mar 23, 2016 15:22
autor: mario1994
Wedlug mnie za luzny dystans jest przyczyna bicia kierownicy. Ja mialem felgi z dziwnym otworem i tokarz robil mi pierscienie i jednego zrobil milimetr za luzny i telepalo kierownica. Dorobil jeszcze raz co do milimetra i jest spoko. Przy 200km/h ani drgniecia ;)

Re: DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp

: śr mar 23, 2016 15:29
autor: untaztood
Super :) mam nadzieje, że wymiana pierścieni pomoże. U mnie co prawda mniejsza różnica, ale mimo wszystko jest.