Dawno nie byłem na Waszym forum, ale wiem, że jest tutaj wielu fachowców, dlatego pozwoliłem sobie poprosić Was o poradę. Aktualnie nie posiadam GOLFa, ale Forda Sierrę, mam nadzieję, że z tego powodu nie będę "zdyskwalifikowany" już na starcie (-:
Teraz opiszę problem.
Dnia 27.11.2014 byłem na myjni na statoilu. Po myciu zobaczyłem, że mam urwane lusterko. Poszedłem do środka, koleś dał mi formularz do wypełnienia o odszkodowanie. Zaraz po tym zadzwoniłem od razu na infolinię. Kobieta powiedziała mi, że pozytywnie z automatu mam przyznane odszkodowanie jeśli szkoda jest niższa niż 3000 zł, że mam jechać na warsztat usunąć szkodę, przesłać fakturę i tą kartkę, którą załączyłem i oddadzą mi pieniądze.
Jako, że jestem ubezpieczony w YOUCANDRIVE (HESTIA) i STATOIL też ubezpieczony jest w HESTII, na moim koncie ONLINE pojawiła się ta szkoda. Tam było napisane, abym dosłał dokumenty - zdjęcia, oraz skan dowodu rejestracyjnego i że szkoda będzie wyceniona (czyli już inaczej, niż kobieta przez telefon mówiła). Wysłałem to. Dziś (po prawie miesiącu) dostałem pismo.
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/male_415e3586e26c27946c093bb3811.png)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/male_db10e058d7b32841fcde352f88fd.png)
Co teraz zrobić? Dodam, że nie wysłałem tego, bo nie chcieli na EKONCIE:
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_80e771b3365e36b336520808cd629a1.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_99009ab4e5f3b1825c0eef4703dbbc.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_842a1bd67f4860443478e03cc2375e0.jpg)
ale kazali wysłać zdjęcia uszkodzenia, więc wysłałem takie:
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_b47bee315690f685653a32e1fc53.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_92ad654f6462af68877024b5133.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_2fc914bed7f89812039e25ed94058b.jpg)
Dodam, że kierownik stacji zna mnie z widzenia, rozmawiał ze mną przy samochodzie przed wjazdem na myjnię i widział samochód po wyjeździe z urwanym lusterkiem. Czy mogę go podać za świadka (oczywiście po wcześniejszej rozmowie z nim)?
Wiem, że w regulaminie jest napisane, żeby składać lusterka, ale w Sierze fabrycznie nie ma takiej możliwości.
Co im napisać i ile mam czasu na odpowiedź? W tym PDFie nic nie ma o tym napiane.
Bardzo z góry dziękuję za podwowiedzi.
Pozdrawiam, życzę również Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku (-:
PS. Co ciekawe, nie mogę się dodzwonić na infolinię. Próbowałem z 2ch komórek i stacjonarnego. Po przywitaniu nie mogę wybrać klawiszem żadnej opcji i w kółko tylko słyszę komunikat powitalny i tekst typu: "Szkody (...) wciśnij 2". Wciskam i nic. 27.11.2014 po "kolizji" jeszcze będąc na stacji benzynowej dodzwoniłem się tam bez problemu.