Strona 1 z 1

negatyw kół i przesunięcie belki a OC

: śr kwie 20, 2016 16:47
autor: darrrrekdaro
witam. jeżdzę golfem 4. niestety pare dni temu mialem stłuczkę. od razu po stłuczce sciagnałem air, wrzucilem stal i wyciagnalem klatkę żeby podcas oględzin nie było przypału. został negatyw z tył i centering platesy przesuwające belkę do tył. oględziny miałem zrobione przez telefon, rzeczoznawca z mojego aparatu w telefonie robił fotki zdalnie. pytał o inne uszkodzenia, ja powiedziałem, że po stłuczcce zbieżnosc sie pewnie poprzestawiała lub moze coś nie tak z zawieszeniem bo w momencie powrotu do domu kierownica musiala byc kilka stopni skręcona, zeby jechac przed siebie. Pan przez telefonm powiedział mi ze dobrze to dopiszemy sprawdzenie zbieżności. i tutaj pytanie(raczej oczywiste ale wole sie upewnić): czy sciągać negatyw z tył i przesunięcie belki przed zbieżnością? jak to w ogole wygląda? ja jadę na zbieznosc, robią ją po czym wydruk wysyłajką do ubezpieczyciela z ewentualną informacją ze jest ingerencja w zawieszenie (negatyw, przesuniecie belki)? doradźcie bo nie wiem czy to demontować czy nie a nie chce miec potem problemu z nieprzznanym odszkodowaniem lub cos w tym rodzaju.

negatyw kół i przesunięcie belki a OC

: czw kwie 21, 2016 09:41
autor: Ciutek
osobiście ściągnąłbym to, bo ze swojego doświadczenia wiem, że TU będzie szukać dziury w całym, żeby zaniżyć albo w ogóle nie wypłacić odszkodowania. Pościągaj wszystko, co wiesz, że nie ma homologacji bo może, lecz nie musi być przypał.

negatyw kół i przesunięcie belki a OC

: czw kwie 21, 2016 15:58
autor: darrrrekdaro
dzisiaj znajomy blacharz powiedział mi, ze na moim miejscu poczekałby do kosztorysu bo zapewne rzeczoznawca dopisał zbieżność do rachunku odszkodowania i to wszystko.