MK II NZ+ VS Renault 19 1.8

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

MK II NZ+ VS Renault 19 1.8

Post autor: CIENKII » wt cze 29, 2010 23:00

4 starty z Renault 19 ( typ 2 bo były dwa rodzaje hatchabackow)
u mnie 1.3 benzyna i renault 1.8 benzyna/gaz albo 90 albo 92 albo 107-111 KM mysle ze nawet z 90 konnym renault powinienm na felgach 15'' dostac porzadny łomot a tu zdziwienie . renault oczywiscie na benzynie :D

-pierwszy start -rowno jedynka i dwójka trójka zgrzytnela nie weszla i zostalem
-drugi start - jedynka rowno dwójka renault sie wysówa trójka i jestem swoim przednim zderzakiem na jego tylnym . przy 140 dlugosc auta dla renault
trzeci i czwarty start praktycznie tak samo

ciekaw jestem jak by bylo jak bym na przodzie mial 195 45 15 opony bo takie byly a teraz zalozylem 175 55 15 bo Yokohamy skonczyly zywot . . i troche za dlugo smale na starcie . .

według danych technicznych takie renault ma 10.9 do 100 a golf ponad 16 :D:D



Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » wt cze 29, 2010 23:13

co oznacza plusik w NZecie ;) ? Nie zmienia to faktu ze 19 musiala byc zmęczona żywotem skoro nie bardzo ci odchodziła :helm:



Awatar użytkownika
Danijel
youngtimer
youngtimer
Posty: 1170
Rejestracja: wt cze 03, 2008 10:21
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Danijel » wt cze 29, 2010 23:16

CIENKII pisze:ciekaw jestem jak by bylo jak bym na przodzie mial 195 45 15
ja takie mam, i zapewniam Cie ze nie pomagają przyśpieszać... wręcz przeciwnie. Po za tym z naszymi NZtami... to raczej crusing i podziwianie widoków a nie ściganie sie



Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

Post autor: CIENKII » czw lip 01, 2010 14:30

[ Dodano: 01 Lip 2010 14:33 ]
xxxGlaDxxx,
co oznacza plusik w NZecie ;) ?
Danijel,
Po za tym z naszymi NZtami... to raczej crusing i podziwianie widoków a nie ściganie sie



Danijel,
i zapewniam Cie ze nie pomagają przyśpieszać
a ja wlasnie zauważyłem ze szybciej ,,wyrywalem'' do przodu na Yokohamie 195 bo nie smaliłem gumy tylko golf od razu jechał no bo wkoncu szersza guma . . a na 175 to piska i piska i piska na dwojce to samo za 195 lekko zerwał a na 175 ten pisk jest dluzszy ;/

nie wiem wszyscy uważają ze te NZ-ty to jakieś gówna które nie jada . . u mnie w domu ojciec ja i dwóch braci mamy NZ-ty porównuje 4 sztuki i moj po prostu idzie najlepiej i dlatego mam co pokazać ze 1.3 tez się da .


ps . ciekaw jestem co by bylo w Waszych postach gdyby to byl nie NZ a np RP-ek ..
pradopodobnie niedlugo bedzie GTI PF i tez silnik bedzie robiony aby smigał duzo lepiej niz seria . . . .
Ostatnio zmieniony czw lip 01, 2010 14:34 przez CIENKII, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Post autor: k0nr4d » czw lip 01, 2010 14:36

Owszem, da się. Gratulacje, że Twoje auto tak jedzie, ale dla mnie NZ to porażka i pluję sobie w brodę, że wziąłem mk2 właśnie z takim silnikiem... O ile w mieście jakoś to się porusza to w trasie jazda jest męcząca straszliwie...


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1470
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » czw lip 01, 2010 16:12

Gratki że dużo z tym żabojadem nie zostałes. Kumpel miał 1.3 NZeta w Jeccie to muszę przyznac że sprinta do 100 miał niezłego jak na 1.3, ale ogólnie kijowo się tym jeździło, wiadomo mały moment z niskich obrotów nie jechało i szło dobrze tak do 100 przy wyższych prędkościach nie było szału


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
adikpn
Wolfsburg Power
Posty: 420
Rejestracja: ndz mar 21, 2010 14:14
Lokalizacja: Poznań

Post autor: adikpn » pt lip 02, 2010 22:26

tez mam nzte i powiem Ci że megane coupe 1.6 tez miało ze mna problemy:D a mam skrzynie 4 biegi:d


Obrazek

Awatar użytkownika
Danijel
youngtimer
youngtimer
Posty: 1170
Rejestracja: wt cze 03, 2008 10:21
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Danijel » pt lip 02, 2010 22:32

CIENKII pisze: nie wiem wszyscy uważają ze te NZ-ty to jakieś gówna które nie jada . .
ja tez mam NZta i uważam ze jadą, ale nie nadają sie do ścigania. Ja też nie jedno auto obejchałem, potencjalnie mocniejsze... ale myśle ze było to dzieło przypadku



Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » pt lip 02, 2010 23:30

jeśli seria NZ jedzie jak seria JP to zgadzam się w pełni tematu, to nie przyspiesza, to się rozpędza ;) do miasta dla kogos niewiele wymagającego starczy, a trasy to należy się wystrzegać dla własnego bezpieczeństwa :helm:



Awatar użytkownika
Danijel
youngtimer
youngtimer
Posty: 1170
Rejestracja: wt cze 03, 2008 10:21
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Danijel » pt lip 02, 2010 23:34

xxxGlaDxxx pisze:a trasy to należy się wystrzegać dla własnego bezpieczeństwa :helm:
bez przesady. Dwa razy mazury, niezliczone ilości razy Ustroń, Wisła, Szczyrk- w tym, szczyty: Równica i Góra Żar, przełęcz Salmopolska, Czechy... To wszystko zjechałem moim NZtem i żyje... więc chyba nie jest źle. Prędkość podrózna 120 i dojedziesz wszędzie.



Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » pt lip 02, 2010 23:40

Danijel pisze: Prędkość podrózna 120 i dojedziesz wszędzie.
owszem owszem, ja swoim JP-ekiem też troszke zjeździłem ;) Ale powiem że wjeżdżając pod góre na kostce Walimskiej (dosyć znana trasa rajdowa) podjąłem decyzje szukania SB-eka bo po prostu brakowało mu pary na kapciach. Domniemam że NZ jeździ tak samo także szału nie ma.



Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

Post autor: CIENKII » pt lip 09, 2010 11:57

Danijel,
Prędkość podrózna 120 i dojedziesz wszędzie.
najdłuższa trasa 600 km w jedna stronę w głąb Niemiec . . 4 osoby bagaż po sufit ( wiozłem 2 kumpli do pracy a 2 innych stamtąd zabierałem )
na calej trasie w Niemczech bo było gdzie caly czas 130-140 nizej praktycznie nie schodzilo . . wysadzilem jednych wpakowalem drugich i spowrotem do PL . . spowrotem bylo juz pare przerw na jedzenie itp . . razem 1200 km bez zająkniecia . . wyszlo 8.45 spalanie na trasie zapakowany i bez litosci dla silnika przy dosc duzych predkosciach jak na 1.3 . .

wiec da sie szybciej i bez problemu :grin:



Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Post autor: k0nr4d » pt lip 09, 2010 14:32

Da się dopóki nie wydmucha uszczelki pod głowicą :) Ja nadal będę uważał, że 1.3 to męczarnia na jakąkolwiek trasę.


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

Awatar użytkownika
gruby91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 18:45
Lokalizacja: Sokolniki Las (Łódzkie)
Kontakt:

Post autor: gruby91 » pt lip 09, 2010 16:10

No te NZy dają troche, Ja mam RP i kiedyś sie ustawiłem z kumplem właśnie NZtem łomot dostałem i na tym sie skończyło nasze ściganie, tyle że jego nigdy nie powąchał gazu a mój 160 tys ponad na gazie


Jedyną wadą nieśmiertelności jest to że przychodzi ona dopiero po śmierci.

[b]MÓJ GOLF MK II[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3973863#3973863

ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości