Passat B6 2.0 tdi vs Vectra C gts 2.2 dti

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pt lip 09, 2010 10:22

Superb 170 to juz w ogole inny silnik bo jest na CR.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Forest89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 565
Rejestracja: pn lut 25, 2008 12:48
Lokalizacja: Osaka
Kontakt:

Post autor: Forest89 » pt lip 09, 2010 12:48

bradley pisze:Superb 170 to juz w ogole inny silnik bo jest na CR.
Passaty też były na CR z tego co mi wiadomo. Przynajmniej te 170KM.



Awatar użytkownika
truckman
Varia(n)t
Varia(n)t
Posty: 11847
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:25

Post autor: truckman » pt lip 09, 2010 13:14

porez pisze:te paski jakoś super szybkie nie są...
a jak może być szybki jak swoje waży :helm: To nie Lupo które waży 800 kg :)


Obrazek

Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Post autor: stolniczkow » pt lip 09, 2010 14:34

Forest89 pisze:Passaty też były na CR z tego co mi wiadomo. Przynajmniej te 170KM.
140 też ale nie pamiętam dokładnie od kiedy...


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

Awatar użytkownika
Forest89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 565
Rejestracja: pn lut 25, 2008 12:48
Lokalizacja: Osaka
Kontakt:

Post autor: Forest89 » pt lip 09, 2010 16:34

stolniczkow pisze:140 też ale nie pamiętam dokładnie od kiedy...
Chyba z początkiem wprowadzenia Golfa V kombi, pierwszy silnik 2.0 TDI CR właśnie chyba miał Golf kombi, ale mogę się mylić ;)



Compsport_Krk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt mar 20, 2009 20:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Compsport_Krk » ndz lip 18, 2010 18:16

Witam

W golfie V nie było silników CR

Silnik 170KM nie był CR w tych modelach a miał seryjnie DPF i miał inne (pieco-zaworowe) pompki.Konstrukcyjnie zupełnie inny niż 2.0 TDI 140!

W nowym passacie występują silniki CR na sterownikach EDC17 ale na początku produkcji wychodziły poczciwe PD :P

Problem głowic niestety jest dalej.Najczęściej jednak padały 2003-2005 numer głowicy do dnia dzisiejszego ten sam.Zdarzaly mi się fury 2007 w których też pękały.

Prędkość i ściganie się nie przyspieszy jej pęknięcia i nie ma z tym nic wspólnego podobnie jak i modyfikacje czy to elektroniczne czy mechaniczne.
Ostatnio zmieniony ndz lip 18, 2010 18:25 przez Compsport_Krk, łącznie zmieniany 2 razy.



kris
-
-
Posty: 826
Rejestracja: czw sie 14, 2008 21:35
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kris » ndz lip 18, 2010 19:20

Compsport_Krk pisze:W golfie V nie było silników CR
Mylisz się. W Variant'ach mk V od 2008 roku były silniki CR. Bardzo rzadko występują piątki w kombi, ale jednak nie zmienia to faktu że takie występowały
Ostatnio zmieniony ndz lip 18, 2010 19:26 przez kris, łącznie zmieniany 2 razy.


Patrz w lusterka! Nieoznakowane radiowozy są wszędzie

Awatar użytkownika
ASUS1986
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:25
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: ASUS1986 » wt lip 20, 2010 17:07

Z tymi glowicami racja ze nie ma reguly niby te od 2006r sa poprawione a znajomy sciagnal A4 produkcja pazdziernik 2006 silnik BRD 170KM i po sprawdzeniu historii auta w serwisie wyszlo ze problem z ubywaniem plynu i olejem zglaszal wlascicel przy przebiegu 25 tys km dobre :) w koncu przy 50 tys byla wymiana glowicy.


Obrazek

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » śr lip 21, 2010 10:08

Compsport_Krk pisze:
Prędkość i ściganie się nie przyspieszy jej pęknięcia i nie ma z tym nic wspólnego podobnie jak i modyfikacje czy to elektroniczne czy mechaniczne.
Sorry, ale w to nie uwierzę.... mnie uczyli co innego na materiałoznawstwie, gwałtowniejsze skoki temperatury i ciśnienia to z pewnością powód przyspieszonego zużycia i większych naprężeń materiału.



ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości