Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
Grzechu_1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pn kwie 19, 2010 18:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V

Post autor: Grzechu_1990 » ndz lut 13, 2011 21:02

Też miałem 1.6 16V i pił olej, znajomy ma 2.0 16V i pije mu 0.3/1000km, jedne piją mniej inne więcej co nie zmienia faktu że piją.


Było: Opel Astra II 1.6 16V 101KM X16XEL, Skoda Octavia I 1.9TDI 110KM ASV.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r :helm: Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.

Awatar użytkownika
mepha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: wt sty 19, 2010 14:48
Lokalizacja: lubelskie

Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V

Post autor: mepha » ndz lut 13, 2011 22:07

Grzechu_1990, miałem dwa opel i oba latały na ful syntetyku i nie brały oleju maks 0.1L na 12 tyś. Moja bora od nowości bierze więcej. Po za tym w astrze II rdza nie jest już tak poważna jak w wcześniejszych modelach wiadomo nie jest to ten poziom co MkIV ale tragedii nie ma. Co do silników to benzyniaki opla są naprawdę dobre i bardzo trwałe.



Awatar użytkownika
Grzechu_1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pn kwie 19, 2010 18:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V

Post autor: Grzechu_1990 » ndz lut 13, 2011 22:13

No to widocznie Ci sie trafiło albo były zalane motodoktorem :smiech2:

Miałem Astrę z 99 i rdzewiała jak głupia, może potem to poprawili ale pewien nie jestem.


Było: Opel Astra II 1.6 16V 101KM X16XEL, Skoda Octavia I 1.9TDI 110KM ASV.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r :helm: Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.

Awatar użytkownika
mepha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: wt sty 19, 2010 14:48
Lokalizacja: lubelskie

Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V

Post autor: mepha » ndz lut 13, 2011 22:37

Grzechu_1990 pisze:No to widocznie Ci sie trafiło albo były zalane motodoktorem :smiech2:
zrobiłem nimi masę kilometrów wiec to wykluczam. Choć nie powiem problem z braniem oleju dotyczy silników 1.6 i późniejszych 1.8 tych o oznaczeniu końcowym xe1 ale to też nie wszystkich. Co do rdzy to też nie we wszystkich egzemplarzach jest ona tak upierdliwa.m Jednak będę bronił teorii że benzyniaki opel ma dobre :grin:



Awatar użytkownika
Grzechu_1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pn kwie 19, 2010 18:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V

Post autor: Grzechu_1990 » ndz lut 13, 2011 22:49

Na pewno ma dobre V6 ;)


Było: Opel Astra II 1.6 16V 101KM X16XEL, Skoda Octavia I 1.9TDI 110KM ASV.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r :helm: Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.

Awatar użytkownika
mepha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: wt sty 19, 2010 14:48
Lokalizacja: lubelskie

Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V

Post autor: mepha » ndz lut 13, 2011 22:55

Grzechu_1990 pisze:Na pewno ma dobre V6 ;)
wiem bo miałem miodzio silnik:grin: Po za tym oprócz tego 1.6 i tego pierwszego x18xe1 to nie widzę tam jakiś złych silników.



Awatar użytkownika
Grzechu_1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pn kwie 19, 2010 18:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V

Post autor: Grzechu_1990 » ndz lut 13, 2011 23:16

Nie są tragiczne, z 16V podobno najlepszy jest 1.4 bo najmniej problemowy, 2.0 16V też ujdzie ale pije olej, znajomy miał 1.8 125KM w Corsie i sie sypał, 2.2 mają różne opinie więc wyciągam wnioski że jest neutralny.


Było: Opel Astra II 1.6 16V 101KM X16XEL, Skoda Octavia I 1.9TDI 110KM ASV.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r :helm: Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.

Awatar użytkownika
mepha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: wt sty 19, 2010 14:48
Lokalizacja: lubelskie

Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V

Post autor: mepha » ndz lut 13, 2011 23:21

Grzechu_1990, pierwsze16v 1,8 i 2.0 to bliźniacze konstrukcje i z tym braniem oleju to bym nie przesadzał po za tym świętym silnikiem jest 2.0T jak i 3.2 jak i 2.8T :grin: Twój znajomy miał w corsie nieszczęsny x18xe1. VW też miało parę niewypałów :grin:



Awatar użytkownika
Grzechu_1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pn kwie 19, 2010 18:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V

Post autor: Grzechu_1990 » ndz lut 13, 2011 23:34

Nie, 1.8 X18XE1 ma 115KM i jest na small blocku (a może już na big blocku) i jest to ewolucja X16XEL czyli 1.6, wersja 125KM jest już osobnym 1.8. A 2.0 X20XEV to nie jest to co pancerne C20NE ;)

A 2.0T i 2.8T lądowało w Vectrach C czyli kolejnej generacji, a 2.5 V6 i 3.2V6 pamiętają czasy lat 90 i są udane :)


Było: Opel Astra II 1.6 16V 101KM X16XEL, Skoda Octavia I 1.9TDI 110KM ASV.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r :helm: Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.

Awatar użytkownika
mepha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: wt sty 19, 2010 14:48
Lokalizacja: lubelskie

Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V

Post autor: mepha » ndz lut 13, 2011 23:44

X18XE i 2.0 X20XEV to bliźniacze konstrukcje moce 116KM i 136KM i wg mnie bardzo udane i trwałe. Co do tego nieszczęsnego x18xe1 to był to był najpierw 115KM ale później były 125KM ogólnie średnio udane. Wg mnie ogólnie benzyniaki nie są złe dynamiczne i w miarę oszczędne i nie sprawiają wielu kłopotów.



Awatar użytkownika
Grzechu_1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pn kwie 19, 2010 18:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V

Post autor: Grzechu_1990 » ndz lut 13, 2011 23:51

A możliwe że coś pomieszałem lekko, ostatnio siedzę w VAG'ach a nie Oplach - jak miałem Opla to sie interesowałem, teraz z racji tego że mam Skodę to VAG'i i TDI sie uczę :P


Było: Opel Astra II 1.6 16V 101KM X16XEL, Skoda Octavia I 1.9TDI 110KM ASV.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r :helm: Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.

pacos
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: sob kwie 12, 2008 16:24
Lokalizacja: Kielce

Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V

Post autor: pacos » pn lut 14, 2011 16:55

ten 1.8 116 km to ja go mam w vectrze i nie narzekam, juz z 40 tys przelecialem nim i zero awarii z silnikiem, oleju nie bierze ale ten silnik ma opinie glosnego powyzej chyba tam 3 tys obr. i taka niestety prawda



Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V

Post autor: marcin 78 » pn lut 14, 2011 17:49

pije czy nie ale jedzie :chytry:


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości