mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

Post autor: twromek » ndz maja 15, 2011 21:31

Wyższe ciśnienie też zwiększa temp. W całym tym bajzlu ważniejsze jest dobre rozpylenie paliwa, ciśnienie i kąt wtrysku.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

Post autor: BENITO » ndz maja 15, 2011 22:21

W małej ilości powietrza nie rozpylisz dobrze paliwa choćby nie wiem co.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
zuo7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: ndz sty 02, 2011 00:38
Lokalizacja: Oława

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

Post autor: zuo7 » śr maja 18, 2011 22:07

To_mas, dochodzi jeszcze szlif glowicy. ale fakt jest faktem , jezeli przeliczamy juz wszystko na pieniadze , to wymiana tlokow jest drozsza sprawa.



ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości