Strona 2 z 2

Re: MK4 AKL vs B5 FL AVB

: wt sty 13, 2015 21:39
autor: pacos
monopolowy pisze:Ostatnia moja jazda na autostradzie do Włocławka. Wyprzedzam lewym pasem, jadę spokojnie (bo więcej nie muszę) 140, mijam srebrną Fabię. Gość na mnie patrzy i chyba redukuje, bo przestaję go wyprzedzać. Dodaję delikatnie gazu, gość chyba idzie pełnym pędem bo lecimy razem 150km/h obok siebie... wkurzam się, wbijam IV, przy 180km/h gość już sporo został, wbijam się na prawy, zwalniam do 140 po czym... srebrna fabia mija mnie lewym, zmienia na prawy i zwalnia do swojego "starego" tempa (ok. 120)... Gdzie sens i logika? ************ można dostać
Jadąc golfem z ASZ pod maską redukujesz przy 150kmh do 4?

MK4 AKL vs B5 FL AVB

: wt sty 13, 2015 21:40
autor: Mattpl
Mnie bardziej denerwuje jak lece lewym pasem, wyprzedzam auta na prawym. Coś mi siada na ogonie, zmieniam pas na prawy jak robi sie luka a gość zamiast dodać gazu żebym ja zdążył wskoczyć za niego to niby wyprzedza niby nie przez co musze albo dodać gazu i znów wskoczyć przed niego albo hamować...

A mogliby u nas te autostrady robić 3 pasmowe... Tiry by się w spokoju wyprzedzały i byłoby dużo luźniej.

MK4 AKL vs B5 FL AVB

: wt sty 13, 2015 21:45
autor: monopolowy
pacos, a co mam wrzucać przy 140 jak na trójce dokręcam do 130? Na IV od 140 idzie lepiej niż na V czy VI.

Re: MK4 AKL vs B5 FL AVB

: wt sty 13, 2015 22:56
autor: Kowal_
monopolowy pisze:Ostatnia moja jazda na autostradzie do Włocławka. Wyprzedzam lewym pasem, jadę spokojnie (bo więcej nie muszę) 140, mijam srebrną Fabię. Gość na mnie patrzy i chyba redukuje, bo przestaję go wyprzedzać. Dodaję delikatnie gazu, gość chyba idzie pełnym pędem bo lecimy razem 150km/h obok siebie... wkurzam się, wbijam IV, przy 180km/h gość już sporo został, wbijam się na prawy, zwalniam do 140 po czym... srebrna fabia mija mnie lewym, zmienia na prawy i zwalnia do swojego "starego" tempa (ok. 120)... Gdzie sens i logika? ************ można dostać
Zmniejsz dawkę, może mu za bardzo kopciłeś i śmierdziało


;)