Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Krzysiek*
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt paź 02, 2009 14:45
Lokalizacja: Cecin

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: Krzysiek* » pt lis 26, 2010 16:54

Odnosnie TDi vs benzyna to ja moge powiedziec jak sprawa ma sie na przykladzie Audi. A4 z ADRem vs A4 ze zdrowym AFNem to sytuacja wyglada tak, ze benzyna robi z dieslem co chce, czy z miejsca czy z rolki. O ile dieselek do konca swojej dwojki (80km/h) jeszcze jako tako daje rade i gdzies tam w okolicach metra za zderzakiem sie trzyma, to pozniej juz zostaje w tyle jakby kotwice wyrzucil, tak samo sprawa ma sie z rolka przy duzych predkosciach, afn grzecznie zjezdza na swoj pas przy 160 i benzyna wyprzedza go i oddala sie bez problemu. Nie wiem czemu ale diesel mimo swoich bonusow ma duzo mniejszy vmax, doturlac afn`a do gpsowych 195km/h jest praktycznie niemozliwe, a adr lata gpsowe 208 km/h na plaskim jak chce. Powiecie, ze adr mocniejszy, no tak o cale 15hp, a jak wziasc pod uwage bonusy w tdi to pewnie z 15 zrobi sie 5. I jakos nadal jest lipa. Tate oszukasz, mame oszukasz, ale fizyki i skrzyni biegow w dieslu nie oszukasz :)



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: arturkw » pt lis 26, 2010 17:04

stolniczkow pisze:Może to przeoczyłeś ale z moim zdaniem zgodziło się kilka osób, także posiadaczy 2.0 8v. Twojej wersji nikt nie potwierdził. Dziwne...
dziwne ze potwierdzają to sami posiadacze benzyn a nie użytkownik silnika AFN i ogarniającego maszyne.
stolniczkow pisze:ak masz dalej problemy ze zrozumieniem moich postów, prześledź sobie je na spokojnie. Przypomnę jeszcze raz meritum: latałem z kreski z AFN, nieznacznie wygrywając, z rolki przegrywałem. Z kreski leci się obrotami, nie momentem. Nie możesz tego pojąć od 2 stron tego wątku ale nie spiesz się, poczekamy na Ciebie.
problem to ty masz ale nie ze zrozumieniem tylko z rozumem. ja wiem co ty do mnie mówisz i ze obrotami benza nadrabia ale juz powtarzam ze na 2 biegu nie ma az tak wielkiej różnicy ja mam na 2 80km\h a bezna na pewno nie przekracza 100.a po wrzuceniu trójki juz gra role moment obrotowy.


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: wozekGTD » pt lis 26, 2010 18:51

Fajny temat, mozna pofantazjowac to odrazu najpopularniejszy w dziale kille. Ciezko cokolwiek przewidziec bo duzo zalezy od egzemplarza, czesto nawet nie wiemy ze jakis helmut namodzil nam w aucie i mamy wiecej KM ale czesto zyjemy w przeswiadczeniu ze mamy te KM pod maska co na papierze a prawda w starym aucie nie jest juz tak optymistyczna. Sam jak jeszcze mialem 1.6td pomodzone to ustawilem sie z dwoma GTI 8v w mk3 i jednego dosc gladko objechalem natomiast drugi mnie skopal jakbym stal w miejscu. Podpielismy gtecha i okazalo sie ze jeden krecil 11 do setki a drugi srednie 8, oboje wlasciciele zyli w przekonaniu ze maja zdrowe serie jak sie okazalo jednemu brakowalo z 15-20KM a drugi mial zdrowo namodzone bo pewnie ze 140KM tam siedzialo.A co do AFN vs 8v GTI to smiac mi sie chce bo roznica w mocach jest tak nikla, osiagi na papierze wrecz identyczne, ze o wyniku decyduja takie niuanse jak jakie paliwo zatankujemy:P i czy bedziemy mieli duzo gratow w srodku. To sa rowni przeciwnicy i nie da sie przewidziec wyniku :chytry: .


Focus RS mk3 Nitrous Blue

wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: wozekGTD » pt lis 26, 2010 18:56

arturkw pisze:
stolniczkow pisze:Może to przeoczyłeś ale z moim zdaniem zgodziło się kilka osób, także posiadaczy 2.0 8v. Twojej wersji nikt nie potwierdził. Dziwne...
dziwne ze potwierdzają to sami posiadacze benzyn a nie użytkownik silnika AFN i ogarniającego maszyne.
stolniczkow pisze:ak masz dalej problemy ze zrozumieniem moich postów, prześledź sobie je na spokojnie. Przypomnę jeszcze raz meritum: latałem z kreski z AFN, nieznacznie wygrywając, z rolki przegrywałem. Z kreski leci się obrotami, nie momentem. Nie możesz tego pojąć od 2 stron tego wątku ale nie spiesz się, poczekamy na Ciebie.
problem to ty masz ale nie ze zrozumieniem tylko z rozumem. ja wiem co ty do mnie mówisz i ze obrotami benza nadrabia ale juz powtarzam ze na 2 biegu nie ma az tak wielkiej różnicy ja mam na 2 80km\h a bezna na pewno nie przekracza 100.a po wrzuceniu trójki juz gra role moment obrotowy.
E generalnie to moment odbrotowy gra jedyna role w przyspieszeniu, niestety moment na kolach a nie na silniku a tutaj diesel ma duzo wieksze straty przez przelozenia skrzyni, u mnie jest pod maska 250Nm ale jeszcze mi sie nie zdarzylo zeby 3.0 w dieslu ktore ma chyba grubo ponad 500 mnie pocisnelo tylko oglada moj tylni zderzak;].


Focus RS mk3 Nitrous Blue

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: bradley » pt lis 26, 2010 21:09

Sprawdzam temat.

Passat B5 AFN 142KM/299Nm czy Vento 1Z 125/288Nm ?


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: wozekGTD » pt lis 26, 2010 21:28

do 100 vento do 200 passat :bajer:


Focus RS mk3 Nitrous Blue

Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: człek » pt lis 26, 2010 22:24

Touran 2.0 140KM DSG czy SB+ 105KM? kumpel z pracy prowokuje. O flachę idzie i nie wiem czy się zakładać :goof:



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: BENITO » pt lis 26, 2010 22:48

Ja stawiam jednak na tourana, VNT robi swoje.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: bongo » pt lis 26, 2010 22:50

BENITO pisze: VNT robi swoje.
I DSG :bajer:



kisiu3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 14:12
Lokalizacja: kielce

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: kisiu3 » pt lis 26, 2010 22:54

astra f 1.4 16v czy mk3 AAM? :)
P.S. wiecie ze ta astra ma 2 wałki rozrządu ? ...


pozdro

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: bradley » pt lis 26, 2010 23:55

człek pisze:Touran 2.0 140KM DSG czy SB+ 105KM? kumpel z pracy prowokuje. O flachę idzie i nie wiem czy się zakładać :goof:
Jesli dajesz rady 1Z 125KM w budzie mk3 to i tourana pokonasz.

A co do poprzedniego pytania to Passek do 100 nie daje rady, w sumie caly umowny dystans 1/4 jest wygrywany. Natomiast z rolki z biegow 4/5 Passat odskakuje, pozniej rowno, przewaga i znowu odskakuje ;)


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: arturkw » sob lis 27, 2010 01:48

a cos z cyklu mocniejszych aut fiat coupe 2.0 16v turbo 195 koni i 300nm vs golf 3 afn 160ps i 330nm?


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: xxxGlaDxxx » sob lis 27, 2010 01:54

człek pisze:Touran 2.0 140KM DSG czy SB+ 105KM? kumpel z pracy prowokuje. O flachę idzie i nie wiem czy się zakładać :goof:
Touran gdyby miał ręczną skrzynie to mógłbyś stawać, a tak na każdej zmianie biegów odstawi cie o pół długości auta ;) Szkoda twojej flaszki na zakład.
arturkw pisze:a cos z cyklu mocniejszych aut fiat coupe 2.0 16v turbo 195 koni i 300nm vs golf 3 afn 160ps i 330nm?
Z tego co pamiętam ktoś zniszczył takiego fiata swoim mk3 vr6, myślę że jeżeli afn ma zbliżoną moc do takiego VR-a to powinien sobie dać rady z fiaciorem :helm:



wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: wozekGTD » sob lis 27, 2010 10:51

Jak SB ma 105KM to mysle ze spokojnie miesci sie ponizej 10sek do 100 a touran nawet z DSG jest troszke wolniejszy tak ze baaardzo chcialbym zobaczyc pojedynek i postawilbym flaszke(ale taka tania i mala:D) na golfa :D:D


Focus RS mk3 Nitrous Blue

ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości