mk3 afn vs ibiza abf i mk3 gt abs

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
masa1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn sty 15, 2007 12:05
Lokalizacja: Czę100chowa
Auto: Golf mkIV GTI 1.8t i Bora variant 2.0 8v LPG
Silnik: AUQ

mk3 afn vs ibiza abf i mk3 gt abs

Post autor: masa1988 » sob lip 03, 2010 10:42

Wczoraj godzinka ok 24.00, jechałem sobie spokojnie z kolega do domu, złapały mnie czerwone swiatła i podjechała czerwona cupra. Ruszyłem wolna bo nie byłem chetny na jakies scigałki, ale widze ze koles był niezle napalony dał ogien wiec ja za nim, pochwili podjazd pod szybke :hmm: szybka wymiana słow i pojechalismy na dłuzszy odcinek prostrej, wiedziałem ze szanse mam małe, no ale co mi szkodzi.

Wystartowalismy z miejsca 1na równi, 2 ibiza wysuwa sie do przodu, 3 juz jest z przodu do 4 biegu było moze z jakies 2,3długsc samochodu. Podziekowalismy sobie i kazdy pojechał w swoja strone :helm: 0-1 dla niego. za gruba ryba to była
W ibizie siedziały 3os + kierowca, u mnie tylko kolega.

Dzisiaj był nowy kill przeciwnik mk3 1.8 gt.
Wystartowałem łagodnie, kierownik gt od popczatku był zaciety wiec dałem gaz i dwójka zrównałem sie z nim, trzy gt zostaje, po chwili musiałem hamowac, koles za mna równiez, zwolniłem i skereciłem on za mna, widze ze jest napalony. :bajer: zatrzymałem sie on równiez, wymiana kilku słów i kazdy w swoja strone.
Ostatnio zmieniony ndz lip 04, 2010 02:37 przez masa1988, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1470
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » ndz lip 04, 2010 02:26

To ja bylem pilotem :jezor: Ogólnie jak jedynka w miarę równo, jak TDIk miał przepięcie na 2 to cupra ciągła jeszcze na jedynce i już nas trochę odstawiła, później to już nie było co zbierać. Ale kill w miłej atmosferze, później tez jeszcze krótka wymiana zdań


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » ndz lip 04, 2010 09:28

może to byłą ibiza na czarnych borbetach T z przodu na soczewce obniżona z tyłu zrobiona rejestracja z rantem i bodajżę z jakimich naklejonymi tribalami ??


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
masa1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn sty 15, 2007 12:05
Lokalizacja: Czę100chowa
Auto: Golf mkIV GTI 1.8t i Bora variant 2.0 8v LPG
Silnik: AUQ

Post autor: masa1988 » ndz lip 04, 2010 11:22

nie to była czerwona na białych szprychach cos podobnego jakma mk4 r32 i zboku na drzwich napis cupra



piotrekvr6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt gru 11, 2009 03:12
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: piotrekvr6 » pn lip 05, 2010 21:35

Obecnie mam ibize cupre i też ścigałem sie z ibizą 1.9 tdi 131koni seria 6biegów model 2005 . w mieście do 130 ze startu tdi nie objedzie cupry z abf- em.



Awatar użytkownika
misiekk88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 14:51
Lokalizacja: SC
Kontakt:

Post autor: misiekk88 » sob lip 10, 2010 13:39

To się złapałeś z moim kolegą bo to jego Cupra jest, zdrowy motorek i ładnie się zbiera,wiem bo sam nia latałem :grin:
A z objechaniem tej cupry ma problem MkIV Gti Tdi ARL :green_fuck:
Ostatnio zmieniony sob lip 10, 2010 13:41 przez misiekk88, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » sob lip 10, 2010 15:35

misiekk88 pisze:A z objechaniem tej cupry ma problem MkIV Gti Tdi ARL
to nic dziwnego ARL w serii nie ma szans z taka cuprą dopiero po programie może się z nia łapać


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

atm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 13:07
Lokalizacja: Wlkp
Kontakt:

Post autor: atm » sob lip 10, 2010 21:25

Abs nie jedzie ... jeszcze jak nie ma na pokładzie lpgi to sie jakoś odpycha ale zagazowane to .. miałem takiego w budzie mk3 z lpg to mnie cinquecento 700 odstawiały z pod świateł ;)
Afn to powinien takiego abs pokarać i to zdrowo.



imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: imperfectCell » ndz lip 11, 2010 01:40

atm, to widze ladnie zajechany byl ten Twoj motor... ogolnie szalu ABS nie robi i nie ma sie co oszukiwac ale taki cienias czy seicento naprawde nie maja czego szukac nawet przy wersjach sporting :bajer: chyba ze scigamy sie do 40km/h. Jedno jest pewne majac ABSa pod maska nigdy jakos za specjalnie nie prowokowalem wyscigow wiadomo dlaczego :helm:



ArtBiGT
Uwielbiam Gofry!
Uwielbiam Gofry!
Posty: 264
Rejestracja: czw sty 11, 2007 20:32
Lokalizacja: WB

Post autor: ArtBiGT » ndz lip 11, 2010 11:33

mi kiedyś g tech pokazał na benzynie do 0 - 96 10,3 s, a na gazie 11,1 s w ABSie.


- [b]pssst pssst brum brum pssst [/b]

- [b]330 KM i 1200 kg = :satan: :satan: [/b]

[b]był:[/b] Golf III GT ABS
[b]jest:[/b] Golf III ABF T, Opel Astra II Cabrio Bertone

Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1470
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » ndz lip 11, 2010 13:57

imperfectCell pisze:mi kiedyś g tech pokazał na benzynie do 0 - 96 10,3 s, a na gazie 11,1 s w ABSie.
To bardzo dobry wynik
atm pisze:Abs nie jedzie ... jeszcze jak nie ma na pokładzie lpgi to sie jakoś odpycha ale zagazowane to .. miałem takiego w budzie mk3 z lpg to mnie cinquecento 700 odstawiały z pod świateł ;)
To nie wiem co miałeś nie tak z tą gazownią albo z silnikiem. Jeździłem CC700 i wiem jak to jeździ a właściwie się toczy, ale przy takim rozmiarze opon jak ma CC to moim na dwójce spokojnie zapiszczał, a jak miał dobry dzień to i na trójce :grin:


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
masa1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn sty 15, 2007 12:05
Lokalizacja: Czę100chowa
Auto: Golf mkIV GTI 1.8t i Bora variant 2.0 8v LPG
Silnik: AUQ

Post autor: masa1988 » ndz lip 11, 2010 20:24

ABS według danych tech jest wolnieszy od AFN ok 1 sekundy, tylko ze mój do seri to mu jeszcze troche brakuje jest duzo lepiej niz wczesniej ale jednak to jeszcze nie to, a dostał baty juz niemówie o dłuzszym odcinku. :green_fuck: wiec co by było gdy by trzymał serie :grin:

A co do tej cupry to raczej ze taki arl w seri nie da rady bo jest duzo ciezszy ( niedosc zed mk4 to jeszcze tdi) a taka ibiza to jest jak polówka. wiec nie ma co porównywac, chyba ze silniki siedziały by w tej samej budzie to było by inaczej :bajer:



Awatar użytkownika
misiekk88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 14:51
Lokalizacja: SC
Kontakt:

Post autor: misiekk88 » pt lip 16, 2010 21:08

masa1988 pisze:A co do tej cupry to raczej ze taki arl w seri nie da rady bo jest duzo ciezszy ( niedosc zed mk4 to jeszcze tdi) a taka ibiza to jest jak polówka. wiec nie ma co porównywac, chyba ze silniki siedziały by w tej samej budzie to było by inaczej
Wiem o tym zdecydowanie :bajer: Ale tak czy inaczej przegrana z tą Cuprą wstydu nie przynosi. Bardzo pozytywna zabaweczka, wsumie ja ją do niej namówiłem :bigok: żałuję tylko że kupił ją dopiero po tym jak ja sprzedałem swoją Mazde Mx3, a ciekaw jestem jak by na kresce to wyglądało :hmm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości