Supercharger

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
szymonrs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw gru 30, 2004 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: szymonrs » śr kwie 22, 2009 10:20

olozwirski pisze:Ale tam jest turbo i w dodatku na ostrzejszych walkach, nie porownuj tego do kompresora ktory pobiera moc z silnika. Juz pisalem ci wczesniej co mozna osiagnac M90 w VR6.

[ Dodano: Wto Kwi 21, 2009 18:22 ]
Ogolnie zasada jest taka ze dobrze przygotowany wolnossacy silnik pod turbo dubluje moc przy 0.6 bara.
oj tu bym nie szedł w tę zasadę...sam najlepiej wiesz iż 0,6 bara na gt22 i gt35 w tym samym motorze np 2,8 to zupełnie inna bajka


"Red Devil" Golf mk2 ABVT 4motion 722PS 855Nm ?second car

Awatar użytkownika
mendrek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 17:42
Lokalizacja: Podlaskie bielsk podlaski

Post autor: mendrek » śr kwie 22, 2009 14:14

Zalezy czym jest dmuchane wiadomo zalezy od turbo. Kazda turbina pompuje inaczej i kompressor tez inaczej.



Paweł18

Post autor: Paweł18 » sob maja 09, 2009 11:29

Oczywiście ze zależny od turbiny. Każda inaczej pompuje. Lecz powróćmy to eatona m90. Czy jest na nim możliwość dmuchania 1 bara w silniku 9a lub abf. Jakie moce wtedy sa do uzyskania na tym doładowaniu z kompresora. Czy taki kompresor starczy do 260koni. Interesuje mnie równiez czy bedzie mial jakis zapas ten kompressor potem zeby zwiekszyc doladowanie . Docelowo 0.8 bara ma byc dmuchane. Jakie osiagów mozna sie spodziewac. Silnik odprezony, 9do1 tloki.



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości