[mk3 vr6 AAA] cichutki silnik

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » wt sty 12, 2010 08:45

matys9 pisze:teraz zrobione ma 230 a przy ok 200 byl wymieniany
a gdzie ie znajduje ten zawór bezpieczeństwa?
jest razem z pompa oleju i czesto lubi sie przycinać stąd duże ciśnienie oleju
ja tak miałem w starym silniku i na zimnym po mocniejszym dodaniu gazu silnik gasł bo popychacze sie za bardzo napełniały i nie pozwoliły zamknąć zaworów :crazy:


Obrazek

piotrekvr6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt gru 11, 2009 03:12
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: piotrekvr6 » wt sty 12, 2010 11:46

A mój po wymianie gwizdał jak tico na ssaniu .Temp oleju dochodziła do 128 stopnii po200 km stanął . Urwało ten gruby wałek napędu pompy oleju a górną łyżwe od napinacza olejowego zmieliło i motor zmarł . Teraz jest drugi i chodzi ok. Kolega ma dużą racje



matys9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw sie 09, 2007 15:10
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: matys9 » wt sty 12, 2010 13:24

a jaki koszt nowej pompy oleju? moze lepiej wymienic bo pewnie od nowosci jest ta sama



Awatar użytkownika
lluukkaasss
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
Lokalizacja: WLKP

Post autor: lluukkaasss » wt sty 12, 2010 16:17

to u mnie chyba jestw normie bo temp oleju siega 92 stopni max :bigok:



Awatar użytkownika
Fałer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 20:17
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Fałer » wt sty 12, 2010 17:30

Nawierty na puszcze i nawet sportowa wkładka nie da aż takiego brrr brrr brrr jak byle jaki filtr stożkowy. Jeśli ktoś nie chce stracić mocy a w szczególności momentu obrotowego z dołu jak będzie oczywiście trochę cieplej to są dwa warianty: pierwszy to właśnie nawiercana pucha i jakaś sportowa wkładka bawełniana K&N albo gąbkowa np Pipercrossa a druga to stożek ale na maksymalnie zbliżonej długości dolotu do fabrycznego i żeby ten filtr zasysał zimne powietrze. Z autopsji wiem - walniesz stożek byle jak (np od razu na przepływce) to latem w ciepły dzień (25-30st) stracisz 25KM..


EDIT:

matys

ETKA woła 146 ojro za nową z ASO..
Ostatnio zmieniony wt sty 12, 2010 17:33 przez Fałer, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://img31.imageshack.us/img31/6241/sygnp.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246776]:grin: Mój Passiasty Variat :grin:[/url]

Awatar użytkownika
lluukkaasss
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
Lokalizacja: WLKP

Post autor: lluukkaasss » śr sty 13, 2010 10:44

to co polecacie porządny stożek k&n czy wkładkę simota bądź k&n ?

chciałbym żeby tez trochę zaczął warczeć przy wysokich :P
Ostatnio zmieniony śr sty 13, 2010 10:46 przez lluukkaasss, łącznie zmieniany 1 raz.



piotrekvr6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt gru 11, 2009 03:12
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: piotrekvr6 » śr sty 13, 2010 11:19

Ja mam wycienty pierwszy tłumik i wkładke k&n



Awatar użytkownika
lluukkaasss
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
Lokalizacja: WLKP

Post autor: lluukkaasss » śr sty 13, 2010 11:35

i masz film jak to brzmi ??



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr sty 13, 2010 13:19

ja ze swojej strony moge pokazac jak pracuje vr na przelocie 63mm bez tłumików
w tle słychac stożek hehe

jeździc sie nie da op ulicy, warcy, rycy, ogniem zieje

[youtube][/youtube]



Awatar użytkownika
Fałer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 20:17
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Fałer » śr sty 13, 2010 13:51

Stożek ma tylko sens jeśli tak jak wspomniałem będziesz go chciał odrodzić, żeby zasysał zimne powietrze..


[img]http://img31.imageshack.us/img31/6241/sygnp.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246776]:grin: Mój Passiasty Variat :grin:[/url]

Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » śr sty 13, 2010 13:53

jeson pisze:jest razem z pompa oleju i czesto lubi sie przycinać stąd duże ciśnienie oleju
A jakie powinno być książkowe min i max ciśnienia oleju????


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
lluukkaasss
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
Lokalizacja: WLKP

Post autor: lluukkaasss » śr sty 13, 2010 14:51

czyli kupuje sportowa wkładkę simoty nie chce mi się dłubać ze stożkiem bo na pewno nie zrobię tego profesjonalnie :grin:

dziękować !



Awatar użytkownika
Fałer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 20:17
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Fałer » śr sty 13, 2010 16:50

lluukkaasss pisze:czyli kupuje sportowa wkładkę simoty nie chce mi się dłubać ze stożkiem bo na pewno nie zrobię tego profesjonalnie :grin:

dziękować !
Pamiętaj, że na wkładce nie będzie tak jak na stożku. Będzie sobie tylko delikatnie pomrukiwać :)


[img]http://img31.imageshack.us/img31/6241/sygnp.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246776]:grin: Mój Passiasty Variat :grin:[/url]

Awatar użytkownika
lluukkaasss
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
Lokalizacja: WLKP

Post autor: lluukkaasss » śr sty 13, 2010 16:53

no wiem wiem ale nie chce mi się krzesać od podstaw całego dolotu



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości