5000 zl na modyfikacje golfa vr6

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

zbyszekptaszek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz paź 11, 2009 20:06
Lokalizacja: mopolis

Post autor: zbyszekptaszek » czw sty 14, 2010 03:17

osz w dupe olafart zesral bys sie jak bys tego nie napisal pytam co to jest warte a nie ze juz chce to zalozyc
nie znam sie na takim sprzecie te rurki chyba co w takim zestawie zlego jest pewnie turbosprezarka interkuler tak??? pisze ze mam do 5 tys tacy jak ty tylko zniechecaja do kombinowania ten samochod mam do jazdy a nie chce zeby palil mi 30 litrow moze jak tobie pali i robisz tylko na paliwo zeby do roboty dojechac



Awatar użytkownika
OLI88
Grupa Świętokrzyska
Grupa Świętokrzyska
Posty: 865
Rejestracja: śr sie 22, 2007 14:38
Lokalizacja: okolice kielc
Kontakt:

Post autor: OLI88 » czw sty 14, 2010 03:54

zbyszekptaszek, jakis ty agresywny hahahaha te 5koła papieru zainwestuj lepiej w instalacje gazowa napewno bedziesz zadowolony :grin:


Obrazek

Awatar użytkownika
Fałer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 20:17
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Fałer » czw sty 14, 2010 04:00

Teoretycznie VR6 12V bez zakucia wytrzymuje do 450KM.. Teoretycznie, bo w praktyce kiedy motoru nie przygotowujesz do tego typu eksperymentów to zgon silnika przy dobrych wiatrach nastąpi po kilku tysiącach po uprzednim spalaniu oleju w litrach na setki kilometrów. Nie ma bata, nie wierzę w VR-y, które mają po 100 coś tys przebiegu albo lekko ponad 200tys i są w zajebistym stanie technicznym, takich po prostu nie ma.

To jest cholera dziwne - wszędzie, przykładowo na niemieckich stronach ogłoszeniowych są VR6-tki z przebiegami grubo powyżej 300 a nawet 400tys i te samochody ludzie normalnie bez stresu sprzedają i jeżdżą a u nas jak to wygląda? "Ja mam 220tys i to jest na pewno oryginalny przebieg" - i taki właściciel sobie cały czas to wmawia a jak się wybierze na hamownię to się dziwi, że auto które de facto ma 2x więcej przebiegu wypluwa mu 160 kilka KM i mówi, że VR nie trzyma serii.. To jest żałosne..

Wracając do uturbiania, niestety WYPADAŁO by zrobić wszystko, żeby motor przywrócić do stanu chociaż w większym stopniu fabrycznego.. Głupie nowe pierścienie, panewki, uszczelniacze zaworów, rozrząd na ori częściach i wiele innym podstawowych czynności trzeba zrobić, bo nawet przy ciśnieniu rzędu 0.6 bara przy charakterystyce pracy Turbo ten motor długo nie pożyje. Może trochę inaczej by było z kompresorem, bo przy tej samej mocy daje mniejsze ciśnienie i moment nie rośnie tak lawinowo jak w aucie z turbo. Ale można to w tym przypadku nazwać mniejszym złem.

Nie wiem, próbuj jak chcesz.. Pamiętaj, że do tego jeszcze dużo rzeczy dojdzie. O seryjnym sprzęgle zapomnij. Minimum spiek 6-częściowy, nie wiem czy tam są wtryski i pompa paliwa a to też trochę kosztuje. Rób jak chcesz.. W razie czego jak wszystko pierdzielnie i odechce Ci się Turbo na starych seryjnych gratach to drugi motor nie jest drogi (1000-1500zł). Polecam motory z Sharana, Alhambry, Galaxy w automacie gdzie nie są zajechane i nawet przy przebiegu 300tys potrafią wypluć te 170KM.. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw sty 14, 2010 04:03 przez Fałer, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://img31.imageshack.us/img31/6241/sygnp.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246776]:grin: Mój Passiasty Variat :grin:[/url]

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » czw sty 14, 2010 11:39

VWyznawca pisze:Wiesz, moc silnika to jedno, a dostrojenie do tej mocy napędu (skrzynki, półośki) to już inna bajka.
Osobiście widziałem zgon skrzyni biegów u kolesia który wpakował sobie kit do r32 ale skrzynkę zostawił całkowicie seryjną. Co prawda tamten to był hardcor bo zapakował coś ponad 400 KM, ale hamulce i przeniesienie napędu zostawił. No i na 400m ściął skrzynkę, paskudny dźwięk :(
Jakie dostrojenie napędu co Ty za bajki wypisujesz?zbyszekptaszek, pisze o podniesieniu mocy o 30km więc nawet sprzęgło seryjne powinno dać radę.A w R32 widocznie była jakaś trefna skrzynia i się posypała.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
OLI88
Grupa Świętokrzyska
Grupa Świętokrzyska
Posty: 865
Rejestracja: śr sie 22, 2007 14:38
Lokalizacja: okolice kielc
Kontakt:

Post autor: OLI88 » czw sty 14, 2010 15:00

daniel1d, tym to sie nie przejmuj ja na tego goscia nie zwracam uwagi on nie wie gdzie jest rozrusznik a co dopiro pojecie o jakichs modyfikacjach


Obrazek

zbyszekptaszek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz paź 11, 2009 20:06
Lokalizacja: mopolis

Post autor: zbyszekptaszek » czw sty 14, 2010 16:11

podjade na hamownie najpierw sprawdze ile wyjdzie

[ Dodano: 14 Sty 2010 22:55 ]
KOLEGO daniel1d widzialem twojego golfa w akcji
mam kilka pyt mozesz mi glebiej opisac modyfikacje twojego golfa i laczny koszt tych mod. znaczy silnika tylko

[ Dodano: 14 Sty 2010 22:56 ]
albo moze to jest opisane gdzies na stronie jak tak to chcialbym link



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » pt sty 15, 2010 01:20

zbyszekptaszek pisze:KOLEGO daniel1d widzialem twojego golfa w akcji
mam kilka pyt mozesz mi glebiej opisac modyfikacje twojego golfa i laczny koszt tych mod. znaczy silnika tylko
Koszt jest dużo większy niż 5tyś, sama turbina kosztowała około 5tyś.


www.proturbo.com.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości