vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Wrobel Gda
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Wrobel Gda » sob lut 13, 2010 22:34

Da rade zmienić sterowanie sprzęgłem z hydraulicznego na taki z linką, wystarczy taki gadżet http://photos04.allegroimg.pl/photos/or ... /896434089 przykręcany w miejscu wysprzęglika na skrzyni i linka chyba z T4 (nie jestem pewien) ale wiem bo miałem okazje sie przejechać z takim patentem i potwierdzam że ciężko to chodzi i często linka się zrywa :blush:



Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » ndz lut 14, 2010 10:30

krzyh pisze:jak to nie sa foty sanek z passata , ani jedne ani drugie to nie passat
ale zawsze było mówione że z passata nie pasują. Jeśli ktoś nie potrafi zadać sobie odrobine trudu żeby poszukać i poczytać to potem wychodzą takie problemy.


Obrazek Obrazek

krzyh
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: wt paź 09, 2007 20:37
Kontakt:

Post autor: krzyh » ndz lut 14, 2010 15:27

TheBiSHoP pisze:
krzyh pisze:jak to nie sa foty sanek z passata , ani jedne ani drugie to nie passat
ale zawsze było mówione że z passata nie pasują. Jeśli ktoś nie potrafi zadać sobie odrobine trudu żeby poszukać i poczytać to potem wychodzą takie problemy.
niestety ale ostatnio zalozony byl temat gdzie bylo wyraznie napisane ze pasują , niestety nie wszyscy przesiaduja na forum tygodniami zeby poszukac wsrod setek tematow i tysięcy postów co do czego pasuje tym bardziej ze sprzedajacy tez nie bedzie czekał


mniejsza o to - nie pasuja i koniec tematu i każdemu kto cos będzie chcial wsadzić z passata do mk2 niech 5 razy sie zastanowi i oczywiście po tym jak zobaczy na focie że rzeczywiście pasuje :chytry:
Ostatnio zmieniony ndz lut 14, 2010 15:41 przez krzyh, łącznie zmieniany 1 raz.



bartekch2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 09:54
Lokalizacja: JawVWorzno
Kontakt:

Post autor: bartekch2 » pn lut 15, 2010 08:35

Na sanki z golfa III
i przednią belkę z passata

Pasują mocowania silników z ... ???
passat golf vento? coś jeszcze?



Awatar użytkownika
yorn_123
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 442
Rejestracja: śr lip 18, 2007 12:09
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: yorn_123 » śr mar 03, 2010 22:55

moze ktos mi wrzucic fotke jak podłaczyc filtr węglowy w vrce??


MK1 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3308577#3308577

MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175083

Awatar użytkownika
Fox_00
Forum Master
Forum Master
Posty: 1752
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 17:15
Lokalizacja: Swarzędz PZ

Post autor: Fox_00 » pt mar 12, 2010 22:30

yorn_123 pisze:moze ktos mi wrzucic fotke jak podłaczyc filtr węglowy w vrce??
a ja w ogóle go nie założyłem :chytry:



Awatar użytkownika
Lanzar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr sty 28, 2009 20:42
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lanzar » sob mar 13, 2010 12:28

Witam! Mam takie pytanko, bo SWAP mk2 na VR6 zbliża się wielkimi krokami - Czy czy mogę od dawcy mk3 lub passata przełożyć ABS? ale chciał bym zostawić rozstaw śrub 4x100... będą jakieś problemy, czy wszystko elegancko pasuje???
Pozdrawiam i czekam na pomoc...



Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

vr6 w mk2 ????

Post autor: jabolo » sob paź 30, 2010 11:04

powoli przymierzam sie do swapu zaczne od pytania jakiego dawcy lepiej szukac? mk3 czy paska?z ktorego auta wiecej czesci mi sie przyda?lepiej kupic v-erke na module czy z kopułka?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: TAZ » ndz paź 31, 2010 08:08

MK3 i jak najmłodsze. Ważne żeby posłuchać silnika przed zakupem. I jechać z kimś kto ogarnia temat.



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » śr lis 17, 2010 21:30

witam.kupiłem vr6 i będe to wkładał do golfa II.było dużo o tym ze trzeba zmieniać sanki na te z mkIII.a nie można po prostu zmienić tylnej łapy silnika na taką z passata b3 z silnikiem 9A?? łapa pasuje na poduszkę z mkII ale jest trochę inaczej wyprofilowana.

kolejne pytanie to czy jak włożę wahacze z mkIII(te szersze) to czy magiel zostaje z mkII czy musi byc już z mkIII??

czy pompy paliwa z PFa wyrobią pod vr6??

czy silnik odpali i będzie chodził w miarę normalnie bez sondy??a jeśli miał bym założyć sondę to jaką??szukać ori używanej z vr6 czy jakąś inną można zastosować z silnika np 4 cylindrowego??

jak organoleptycznie określić stan rozrządu?? są jakieś znaki graniczne,czy wartości dopuszczalnych luzów??czy żeby dostać się do rozrządu trzeba zdejmować kolektor ssący??

silnik ma 380tys przebiegu.posłuchać się go nie dało bo odpalił mi tylko na 3 gary(każdy przewód WN z innej parafii).chce go narazie włożyć w budę a potem z czystej ciekawości pojechać nim na hamownie. i na końcu zmienić słupek na jakiś z mniejszym przebiegiem.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
OLI88
Grupa Świętokrzyska
Grupa Świętokrzyska
Posty: 865
Rejestracja: śr sie 22, 2007 14:38
Lokalizacja: okolice kielc
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: OLI88 » śr lis 17, 2010 22:50

zeby oblukac rozrzad trzeba zdjac kolektor ssacy ,pokrywe glowicy ,docisk , kolo zamachowe ,boczne obudowy wtedy sie dostaniesz do calego rozrzadu bo zdejmujac pierwsza obudowe mozesz zobaczyc tylko stan kolek zębatych ,płetwe napinajaca i kawalek slizgu a nizej jeszcze jest jeden napinacz.
dzisiaj kotekavr6 przytargal mi silnik po przebiegu 174 tys na szyboksci zdjalem dekiel i boczna obudowe i co zobaczylem? na wykonczeniu pletwe napinajaca juz nie trzyma sie nitów oraz pekniety slizg , jak Twoj silnik ma taki przebieg a nie bylo w nim nic robione to ciekawe jak to wszystko wyglada


Obrazek

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » pt lis 19, 2010 22:23

OLI88 pisze:zeby oblukac rozrzad trzeba zdjac kolektor ssacy ,pokrywe glowicy ,docisk , kolo zamachowe ,boczne obudowy wtedy sie dostaniesz do calego rozrzadu
jak dojdę do siebie to zaraz będę patrzył
OLI88 pisze: jak Twoj silnik ma taki przebieg a nie bylo w nim nic robione to ciekawe jak to wszystko wyglada
sam jestem ciekaw i dlatego z ciekawości pojadę na hamownie.ale pewnie kiedyś dawno temu coś tam było robione bo pewnie przy obecnym przebiegu i ori rozrządzie to silnik nie miał by prawa istnieć już.chyba.

chociaż z drugiej strony pewnie połowa tych igiełek z allegro które mają po 180tys ma faktycznie przebieg bliski mojemu i jakoś jeszcze jeżdżą

a czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć na resztę moich pytań???

i ile vr ma sond??


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: TAZ » sob lis 20, 2010 19:03

Bez sondy komp poda tryb awaryjny, auto będzie jeździło mułowato i będzie spalało kupę wachy, sonda jest tylko jedna i radzę kupić oryginał bo VRy są uczulone na zamienniki. Pompa paliwa pod autem do wymiany na wysokociśnieniową z mechanicznego wtrysku, ta w baku może zostać. Z łapą zrób co tylko chcesz o ile doczepisz inną łapę niż VRowską do silnika. Szersze wachacze to porażka felgi 7J15ET30 wychodzą na równo z błotnikami. Lepiej zostać przy wąskim rozstawie i dać porządne heble i koła. Na upartego jak zamontujesz to do kupy to drążki tylko zmieniasz w maglu. W silniku na bank uszczelniacze zaworów do roboty, profilaktycznie walnij remont głowicy a dół cały rozbierz i pomierz, obejrzyj panewki i ich nie pozamieniaj. Rozrząd od razu dawaj nowy bo na tym nie zaoszczędzisz, a mocy ci przybędzie bliżej serii.



Awatar użytkownika
Passat944
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:03
Lokalizacja: Głogów

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: Passat944 » sob lis 20, 2010 19:05

TAZ pisze:sonda jest tylko jedna
Zależy od wersji, niektóre VR6 miały dwie sondy oryginalnie, np mój :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości