vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

vr6 w mk2 ????

Post autor: klintonMK2 » śr maja 14, 2014 00:18

brak w sensie brzydki dźwięk, czy że kręci się do oporu? ostatnio długo z tym walczyłem, stąd też moje pytanie do Ciebie na PW. przyczyną całkowitego braku odcinki jest brak czujnika prędkości pojazdu (szybki test, odepnij akumulator, lub skasuj błędy vagiem i daj mu w miejscu, powinien mieć odcinkę, dopiero jak pojeździsz chwilę bez czujnika to łapie jego błąd i odcinki znowu nie ma). jest to nowszy silnik (OBD2) stąd takie dziwne rzeczy, w starszym można wywalić połowę czujników i wszystko chodzi ;) co do dźwięku odcinki - w nowszym vr6 jest paskudny, no ale co zrobić.. ;)



Awatar użytkownika
MateuszCBR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: śr wrz 21, 2011 21:58
Lokalizacja: Łódź

vr6 w mk2 ????

Post autor: MateuszCBR » śr maja 14, 2014 00:23

klintonMK2, gdy dodam mu oporowo gazu zrobi tylko raz ,, dzyn '' a póżniej ma cały czas równe obroty, a co do czujnika prędkości to mam do wymiany bo nie wskazuję prędkości, chyba że to jego wina :foch:



S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

vr6 w mk2 ????

Post autor: S. » pn maja 19, 2014 22:57

Jak macie problem z czujnikiem prędkosci a macie zegary z mk2 z MFA i chcecie go zostawic to wezcie sygnał dla ECU z czujnika halla z zegarów, wskazania będą poprawne....



Awatar użytkownika
august_90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: ndz wrz 01, 2013 15:57
Lokalizacja: Brzeg

vr6 w mk2 ????

Post autor: august_90 » wt maja 20, 2014 18:22

Panowie do tej pory jakoś nie przywiązywałem do tego wagi, ale ..
Gdy odpalam silnik i jest "zimny" obroty są poniżej tysiąca? w granicach 700-800. Czy nie powinno się włączać ssanie i ze wzrostem temp silnika obroty nie powinny spadać? Jeśli tak co może być tego przyczyną? Zauważyłem też, że zaczął ciężko palić i troche trzeba pokręcić a auto sprawia wrażenie jakby je zalewało, czuć benzynę.

Czytałem trochę na ten temat i na jednym z forum chłopaki pisali, że odpowiada za to Niebieski to jest czujnik temperatury dla komputera silnika (ssanie) (Engine Coolant Temperature sensor -G62- For Motronic).

edit:

sprawdziłem czujnik, odłączac go. obroty spadają jakieś 150-200 max.. więc wygląda jakby chodziło ssanie.
sprawą która jest nadala to ciężkie palenie, czy to może wina pompy paliwa?
Ostatnio zmieniony wt maja 20, 2014 18:51 przez august_90, łącznie zmieniany 1 raz.



S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

vr6 w mk2 ????

Post autor: S. » wt maja 20, 2014 18:50

W VR6 nie ma niebieskiego. Jest jeden czujnik w króćcu z czterema pinami, jeden czujnik daje sygnał na ECU i zegary :) O ile mnie pamięc nie myli to jest to czujnik żółty



Awatar użytkownika
august_90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: ndz wrz 01, 2013 15:57
Lokalizacja: Brzeg

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: august_90 » wt maja 20, 2014 18:54

S. pisze:W VR6 nie ma niebieskiego. Jest jeden czujnik w króćcu z czterema pinami, jeden czujnik daje sygnał na ECU i zegary :) O ile mnie pamięc nie myli to jest to czujnik żółty
Tak to u mnie wygląda:

Obrazek

Odłączając niebieski, na 2 piny silnik pracował inaczej, jakby wyłączało się ssanie.



szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: szczepan69 » wt maja 20, 2014 21:10

ten brązowy co zakresliłes w kółku to przełącznik termiczny do wyłączania układu klimatyzacji,, albo wentylator elektryczny



Awatar użytkownika
august_90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: ndz wrz 01, 2013 15:57
Lokalizacja: Brzeg

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: august_90 » wt maja 20, 2014 22:06

szczepan69 pisze:ten brązowy co zakresliłes w kółku to przełącznik termiczny do wyłączania układu klimatyzacji,, albo wentylator elektryczny
tak tak, to moje stare foto i brązowy jest od "klimy". Natomiast odłączając niebieską wtykę silnik pracuje na mniejszych obrotach jak "ssanie", tak samo jak zagrzany. Czy to dobry objaw?



S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: S. » wt maja 20, 2014 22:28

august_90 pisze:
S. pisze:W VR6 nie ma niebieskiego. Jest jeden czujnik w króćcu z czterema pinami, jeden czujnik daje sygnał na ECU i zegary :) O ile mnie pamięc nie myli to jest to czujnik żółty
Tak to u mnie wygląda:[youtube][/youtube]

Obrazek

Odłączając niebieski, na 2 piny silnik pracował inaczej, jakby wyłączało się ssanie.
Tfu, patrzyłem u siebie, jednak jest tam ten niebieski czujnik..... popierdzieliło mi sie :helm:



szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: szczepan69 » śr maja 21, 2014 06:54

może nie jest aż tak zimno i ssanie się nie włacza , nie wiem



Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

vr6 w mk2 ????

Post autor: klintonMK2 » śr maja 21, 2014 08:43

czujnik niebieski jest na ecu, reakcja po odpięciu potwierdza to, że jest sprawny.

na 90% Twoim problemem jest nieszczelne podciśnienie, sprawdź głównie węże przy krokowcu. filtra węglowego pewnie nie masz, ale zaworek rozumiem wpięty? (wtyczka)



Awatar użytkownika
august_90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: ndz wrz 01, 2013 15:57
Lokalizacja: Brzeg

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: august_90 » śr maja 21, 2014 16:07

klintonMK2 pisze:czujnik niebieski jest na ecu, reakcja po odpięciu potwierdza to, że jest sprawny.

na 90% Twoim problemem jest nieszczelne podciśnienie, sprawdź głównie węże przy krokowcu. filtra węglowego pewnie nie masz, ale zaworek rozumiem wpięty? (wtyczka)
Z tego co patrzyłem i ile w dobrym miejscu to nie ma ani filtra ani wpiętej wtyczki.
Zrobiłem zdjęcia, chodzi o tą wtyczke na 2 piny koło wtyki przepływomierza?
Sorki za jakość zdjęć ale niestety miałem tylko ziemniaka pod ręką :los2:
Jeśli to ta wtyka to co teraz najlepiej zrobić?

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
MateuszCBR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: śr wrz 21, 2011 21:58
Lokalizacja: Łódź

vr6 w mk2 ????

Post autor: MateuszCBR » śr maja 21, 2014 22:12

U mnie też ta wtyczka nie jest wpięta ale wszystko hula :kac:



szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: szczepan69 » pt maja 23, 2014 17:40

mam pytnie czy przez mała srednice rury całego wydechu mam zostawiony ten co był, przy silniku 1.6B , a teraz mam vr moze silnik nie równo pracowac obroty faluja i puszcza dyma na pierw na siwo potem jak mu mocniej depne to na czarno, sprubóje jutro odpiac wydech i co bedzie wtedy



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości