![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Tak to u mnie wygląda:S. pisze:W VR6 nie ma niebieskiego. Jest jeden czujnik w króćcu z czterema pinami, jeden czujnik daje sygnał na ECU i zegaryO ile mnie pamięc nie myli to jest to czujnik żółty
tak tak, to moje stare foto i brązowy jest od "klimy". Natomiast odłączając niebieską wtykę silnik pracuje na mniejszych obrotach jak "ssanie", tak samo jak zagrzany. Czy to dobry objaw?szczepan69 pisze:ten brązowy co zakresliłes w kółku to przełącznik termiczny do wyłączania układu klimatyzacji,, albo wentylator elektryczny
Tfu, patrzyłem u siebie, jednak jest tam ten niebieski czujnik..... popierdzieliło mi sieaugust_90 pisze:Tak to u mnie wygląda:[youtube][/youtube]S. pisze:W VR6 nie ma niebieskiego. Jest jeden czujnik w króćcu z czterema pinami, jeden czujnik daje sygnał na ECU i zegaryO ile mnie pamięc nie myli to jest to czujnik żółty
Odłączając niebieski, na 2 piny silnik pracował inaczej, jakby wyłączało się ssanie.
Z tego co patrzyłem i ile w dobrym miejscu to nie ma ani filtra ani wpiętej wtyczki.klintonMK2 pisze:czujnik niebieski jest na ecu, reakcja po odpięciu potwierdza to, że jest sprawny.
na 90% Twoim problemem jest nieszczelne podciśnienie, sprawdź głównie węże przy krokowcu. filtra węglowego pewnie nie masz, ale zaworek rozumiem wpięty? (wtyczka)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości