vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

vr6 w mk2 ????

Post autor: klintonMK2 » wt cze 30, 2015 23:55

dawid018, robiłem jakiś czas temu takiego VRa. W aucie chodził prawie jak diesel, po wyjęciu wsadziłem mu nowy rozrząd, nowe szklanki i nową pompę oleju, tylko te 3 rzeczy. Po odpaleniu byłem w szoku, chodził jak jakieś zwykłe V6, cichutko i równo. Nie wiadomo tylko teraz która część najbardziej pomogła ;)



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » śr lip 01, 2015 06:26

no to u mnie wypadało by zacząć jednak od szklanek,później pompa i na końcu sprawdzić rozrząd.
klintonMK2, będziesz w weekend w Żerkowie?? jak tak dam ci posłuchać czy tak samo chodził VR którego robiłeś.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

wrobelek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: śr maja 12, 2010 16:59
Lokalizacja: Warszawa

vr6 w mk2 ????

Post autor: wrobelek » śr lip 01, 2015 09:19

Ja mam to samo w swoim zapale to stukanie jest pojedyncze na zimnym.... rozrząd nowy pompa oleju nowa szklanki nowe głowica cala byla robiona wszystkie zawory nowe.Chyba jeszcze raz podmienie szklanki bo już niemam do niego siły.Jak go poupalam to chodzi naprawdę cichutko tylko na zimnym stuka...


wrobel

Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

vr6 w mk2 ????

Post autor: klintonMK2 » czw lip 02, 2015 11:04

dawid018, tak będę, pogadamy na miejscu :) do zobaczenia!



Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

vr6 w mk2 ????

Post autor: LeadPCT-V.A.G » pt lip 10, 2015 19:30

panowie dalej nie mogę poradzić sobie z VRką , nadal kaszle bączkami czarnymi , przerywa (słychać wypadanie zapłonu w wydechu) nie idzie utrzymać jednej prędkości bo przerywa , szarpie i kaszle , przekaźnik od pompy słychać jak pyka podczas dodawania i odpuszczania gazu .

wymieniłem już

sondę
przepływomierz
moduł zapłonowy
krokowiec
kable Bremi
kompa (bo się trafił z mapą na 195KM)
czujnik położenia wału

stukowce czekają na wymianę
czujnik w kolektorze pokazuje temp zasysanego powietrza od -27 stopni do -16 stopni

kolektor mam z 2.9 i przepustnice przerobioną na wzór tej z 2.9 ( tzn zeszlifowany garb )

błędy :

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 021 906 258 BQ
Component and/or Version: MOTOR PMC 2
Software Coding: 0261203211
Work Shop Code: 1267358018
4 Faults Found:
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)
27-00 - Implausible Signal


ktoś jakieś sensowne pomysły ??



Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: PAPAYOS » pt lip 10, 2015 20:00

Panowie, wrzucę temat może już oklepany, ale mam pytanie odnośnie cewki. Mam już wszystko poskładane do kupy, brakuję mi tylko cewki. Jaką cewkę można założyć? Czy od golfa 3 1,4 czy 1,6 podejdzie? Podobno tak. Ale chcę się upewnić żeby nie wpędzać się w koszta. Silnik na aparacie zapłonowym.

I jeszcze jedno - od czego podejdzie tam wentylator do chłodnicy?

Pozdrawiam
PAPAYOS


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » pt lip 10, 2015 21:20

LeadPCT-V.A.G pisze: przekaźnik od pompy słychać jak pyka podczas dodawania i odpuszczania gazu
coś jest nie tak bo nie powinien cykać.podaj mu dodatkową masę

LeadPCT-V.A.G pisze:kompa (bo się trafił z mapą na 195KM)
LeadPCT-V.A.G pisze:kolektor mam z 2.9 i przepustnice przerobioną na wzór tej z 2.9 ( tzn zeszlifowany garb )
pozakładaj wszystko seryjne i sprawdź czy będzie wszystko chodzić.jak będzie ok to po kolei zakładaj wszystko.inaczej to szukanie igły w stogu siana


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

vr6 w mk2 ????

Post autor: LeadPCT-V.A.G » pt lip 10, 2015 21:30

kiedy wlaśnie po zmianie kolektora i modzeniu przepustnicy chodził dobrze bez problemów , a problemy zaczęły się jakiś czas temu i tak wymieniam po kolei wszystko co sypie błędami jak widać bez skutku

na który pin przekaźnika podać masę ??



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » pt lip 10, 2015 21:49

chyba ten cieniutki jest od masy


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

vr6 w mk2 ????

Post autor: LeadPCT-V.A.G » sob lip 11, 2015 23:00

no i proszę taka sytuacja powodem zamieszania był uszkodzony czujnik temperatury g62 oraz zamienione wtyczki czujnika g62 z czujnikiem temp zasysanego powietrza :) przez to silnik był zalewany i szalała sonda i przepływka :) aktualnie pół dnia jeżdżone i bez błędów , jeszcze delikatny problem z obrotami mam gdy wrzucę podczas jazdy na luz to potrafią spaść obroty aż zapali się kontrolka ładowania i czasami lecz rzadko zgaśnie , krokowca wymieniałem już i robiłem mu nawet testy pod VAGCOM i słóychać jak chodzi .



Awatar użytkownika
lord5005
Forum Master
Forum Master
Posty: 1038
Rejestracja: wt lis 30, 2010 20:54
Lokalizacja: Góra k.Leszna

vr6 w mk2 ????

Post autor: lord5005 » ndz lip 12, 2015 19:25

Witam

male pytanko:czy u Was na wolnych obrotach(750obr/min) po wlaczeniu swiatel mijania obroty wzrastaja do 900-950obr/min i sie tak trzymaja?Wczesniej caly czas trzymał 750 na wlaczonych swiatlach i innych *#cenzura#*.Czy to normalne czy juz jestem przewrazliwiony :grin:

Ewentualnie gdzie szukac przyczyny? :satan:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p5129059" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: Dziku VR6 » ndz lip 12, 2015 22:39

Wydaje mi sie ze jak mialem seryjnego vr6 to obroty byly okolice 680 i swiatla nie robily na nim wiekszego wrazenia jak teraz...


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
lord5005
Forum Master
Forum Master
Posty: 1038
Rejestracja: wt lis 30, 2010 20:54
Lokalizacja: Góra k.Leszna

vr6 w mk2 ????

Post autor: lord5005 » pn lip 13, 2015 10:11

Cały dolot przejrzalem już.Sprawdze jeszcze krokowca,po odpieciu wtyczki od niego nic się nie zmienia.nie słychać też żeby chodził także obstawiam zr to przez niego.


Wcześniej było ok,trzymal 700 obr na światłach...


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p5129059" onclick="window.open(this.href);return false;

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: szczepan69 » śr lip 15, 2015 05:12

Witam mam pytanie padł mi rozrusznik czy naprawiac czy szukać inny??, jak inny to z jakiego auta??? z kazdego golfa 3 czy passata bedzie pasował, na etce patrzyłem to numery sa wszystkie takie same tylko różnica jest w KW sa 1.8 i 1.9,



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości