vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: el Kozako » sob lip 16, 2016 13:09

dawid018 pisze:
el Kozako pisze:ktoś nieprawidłowo napełnił go olejem
NAJPRAWDOPODOBNIEJSZA wersja w/g mnie.sam tak nr odwaliłem jak pierwszy raz składałem vra.mój plastikowy ślizg po kilkuset km po prostu się rozpadł.winą było nalanie oleju bezpośrednio w napinacz.
el Kozako pisze: zekąd żeście Pany wzięli napinacz na sprężynce i czy jest lepsiejszy??
napinacz z 2,3v5 lub 2,8 vr6 24v. wg mnie jest lepszy niż zwykły olejowy bo nie trzeba go napełniać przed montażem.za wstępne napięcie odpowiada sprezyna

Tylko jeszcze dla pewności zapytam, czy do wersji na podwójnym górnym łańcuchu to pasuje??


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » sob lip 16, 2016 13:26

pasuje ale wtedy dajesz plastikowy ślizg.nie mam pewności czy ze ślizgiem starego typu to współpracuje


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

vr6 w mk2 ????

Post autor: el Kozako » sob lip 16, 2016 14:23

Spox i tak jest do wymiany bo została z niego ściera - tak jak popatrzyłem po intercars to praktycznie 2.8/2.8 24v/vr5 mają praktycznie zamienne rozrządy.

Dzięki za pomoc :pub: :pub: :pub: :pub: :pub:


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: rysiektr » sob lip 16, 2016 18:53

Uuuuuaaaa, no tak to jest jak ktoś jeździ na long life itd. zdarza mi się rozbierać silniki BMW gdzie interwały wymiany sa co 25tys... wygląda identycznie.
Kolega kiedyś zalał płukankę do takiego silnika oczywiście długo nie trwałą jego radość bo zapchało magistralę olejową w głowicy :grin:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » sob lip 16, 2016 20:20

rysiektr, ja bardziej obstawiam, ze ktos lal kupa, albo mechanicy lali mu co innego niz mialo byc zalane.. no ale jaka jest prawda juz sie nie dowiem.. ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: Gwiazdor » ndz lip 17, 2016 11:16

el Kozako pisze:Zapytuje Panów o powyższe, pomimo że oczywistym dla mnie jest, że najlepiej wymienić cały rozrząd i jest to wskazane (bo nawet są już w ludzkich cenach "zestawy"), ale auto będzie jeździło 2x do roku i po prostu włączyła mi się sknera bo widać, że był rozrząd robiony i szkoda żeby jeszcze nie polatał, zwłaszcza, że większość ludzi jak dopada fałerę to rozdziewicza karter jako pierwsza osoba od 300 tysi kilometrów i poprostu nie ma innego wyboru, a mnie trafiła się sztuka po wymianie i co ważniejsze wolę wykluczyć inną awarię, która powoduje te uszkodzenia, żeby nie było tak, że wymienię rozrząd a za miesiąc znowu KUPA .
Kupujesz VRa z pewnych rąk czy niepewnych to rozrząd wymieniasz bo masz silnik na wierzchu i masz prawie 100% spokój, że wszystko jest ok. Czy auto jeździ czy nie jeździ to nie jest to już taki koszt, żeby na tym oszczędzać.

Z tą poduchą sobie już poradziłeś czy mam przeszukiwać wszystkie stare dyski za tym rysunkiem?


Obrazek

Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: el Kozako » ndz lip 17, 2016 11:37

Gwiazdor pisze:Kupujesz VRa z pewnych rąk czy niepewnych to rozrząd wymieniasz bo masz silnik na wierzchu i masz prawie 100% spokój, że wszystko jest ok. Czy auto jeździ czy nie jeździ to nie jest to już taki koszt, żeby na tym oszczędzać.
Jestem już coraz bliżej takiego samego wniosku :okej:

Co do poduszki, to coś tam dłubie na bazie ori wysokiej od MKII, ale jakbyś mógł to zerknij - Tmount by był lepszy, a mam go gdzie i z czego wykonać :pub:


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: Gwiazdor » ndz lip 17, 2016 13:06

Musze przekopać stare dyski bo na tym nie mam.

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka


Obrazek

Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: el Kozako » ndz lip 17, 2016 23:50

Gwiazdor pisze:Musze przekopać stare dyski bo na tym nie mam.

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka
Będę wdzięczny, ale nic na siłę - jak nie będzie to mam awaryjna koncepcje :pub: :pub:


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: Gwiazdor » pn lip 18, 2016 09:44

el Kozako pisze:
Gwiazdor pisze:Musze przekopać stare dyski bo na tym nie mam.

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka
Będę wdzięczny, ale nic na siłę - jak nie będzie to mam awaryjna koncepcje :pub: :pub:
Zobaczymy co da się zrobić, kiedyś też miałem zrobioną kopię żeby mieć wzornik ale gdzie się wala to nie wiem bo to było z z 7-8 lat temu jak właśnie montowałem VRa.


Obrazek

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: Gwiazdor » pn lip 18, 2016 09:49

el Kozako, od razu załóż sobie kasetę i wybierak od MK4 żebyś miał normalne biegi w aucie. No i nową pompę wody obowiązkowo. Bo później jak piardnie to trzeba majtać silnikiem bo inaczej tego nie wyjmiesz.

Jak już się ogarniesz i kilka razy wyciągniesz silnik to będziesz to robił jak zawodowcy. 40min i silnik out łącznie z rozkręceniem przodu i wyjęciem chłodnicy itp.

Chłodnicę jaką masz zamontowaną?


Obrazek

Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

vr6 w mk2 ????

Post autor: el Kozako » pn lip 18, 2016 16:32

Gwiazdor pisze:el Kozako, od razu załóż sobie kasetę i wybierak od MK4 żebyś miał normalne biegi w aucie. No i nową pompę wody obowiązkowo. Bo później jak piardnie to trzeba majtać silnikiem bo inaczej tego nie wyjmiesz.

Jak już się ogarniesz i kilka razy wyciągniesz silnik to będziesz to robił jak zawodowcy. 40min i silnik out łącznie z rozkręceniem przodu i wyjęciem chłodnicy itp.

Chłodnicę jaką masz zamontowaną?
Wyjmowanie silników już mam opanowane, tyle tylko, że nigdy to nie były vrszóstki :grin: gorzej z włożeniem - idzie mi to jak krew z nosa, niby większość gratów mam - silnik, wiązka, nowe przewody do świec, wydech z nierdzewy po td'ku tez juz wisi, skrzynia z vr5, sprzęgło, tarcza w kevlarze, półośki z g60, przeguby, kasetę biegów z mkIV, itd/itp + cały zawias na nowych gratach i kompletna nowa inst. hamulcowa co pod TD jeszcze włożyłem, ale ciągle coś wychodzi :banghead: np. piąte sanki od MKIII już wyje...em, same szkuty - szukam szóstych + TBC (totalny brak czasu) :rozpacz:

Kasete od MKIV mam już od swapu na td, wybierak jest po regeneracji z MKIII - wsio pięknie działa, skrzynia z V5 od Zela, hydrosprzęgło już siedzi :grin: . Pompę wody wymienię jak mówisz. Chłodnicę planuje z B3 vr6 nówke (podróbę oczywiście) i wiatraki z fimc'a.


Dzięki za rady i porady :pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub:


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » wt lip 19, 2016 11:43

el Kozako, wiatrakami z fmic'a to mozesz sobie malego schlodzic w letni dzien ;) kupuj albo spala ori, a jak chcesz cos dobrego to albo t4 albo jakis ford ma dosc cienki i mocny wentylator, musze tylko sprawdzic ktory, bo teraz nie pamietam :jezor:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: Gwiazdor » wt lip 19, 2016 12:13

kkkacper pisze:el Kozako, wiatrakami z fmic'a to mozesz sobie malego schlodzic w letni dzien ;) kupuj albo spala ori, a jak chcesz cos dobrego to albo t4 albo jakis ford ma dosc cienki i mocny wentylator, musze tylko sprawdzic ktory, bo teraz nie pamietam :jezor:
Jebiza ma podwójny dość płaski napędzany paskiem, mam taki na zbyciu przygotowany do szerokiej chłodnicy.

Lontex ma bardzo dobre ceny na Spale.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości