vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » śr lip 27, 2016 16:29

no i z mojego uszczelniania miski wyszło tyle że jednak uszczelniacz na wale szlag trafił chyba.bo po skręceniu na nową uszczelkę i dirco leci jak leciało.

teraz pytanie z innej beczki. kiedys słyszałem że można jakoś zblokować lekko skrzynie w vw tzn zrobić delikatną szpere. ktoś coś wie na ten temat??bo problem mam taki ze prawe koło kręci się bardzo lekko(praktycznie bez żadnych oporów) i ono zawsze traci przyczepność,za to lewe kręci się ciężej i jeszcze nigdy nie zdarzyło się żeby lewe koło zerwało.chciał bym pokombinować i lekko zblokować prawą stronę żeby chociaż na mokrym trakcja rozkładała się w miarę równo pomiędzy kołami.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
ARNO1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw maja 29, 2014 20:28

vr6 w mk2 ????

Post autor: ARNO1 » pt sie 05, 2016 00:08

Witajcie, mam dylemat. Moja pompa paliwa już niedomaga i muszę ją wymienić. Obecnie mam dwie pompy jedna w baku druga pod autem. Czy zostawić ten setup i wymienić sama pompę czy zmienić bak zapodać pompke od VR-a tak jak oryginalnie powinno być? Skłaniam sie ku tej drugiej opcji jednak może nie jest to konieczne? Co polecacie?


Obecnie:
MK2 ABF 1991 czerwony
Było:
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 GTI 1991 czerwony
MK2 CL 1990 srebrny
MK2 VR6 1991 czarny
MK2 CL 1990 niebieski
MK2 GTD 1990 szary
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 CL 1991 biały

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » pt sie 05, 2016 00:31

sam sobie odpowiedziales.. ja bym zmienil zbiornik z jedna pompa wewnatrz i po sprawie ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
ARNO1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw maja 29, 2014 20:28

vr6 w mk2 ????

Post autor: ARNO1 » pt sie 05, 2016 09:26

I tak też zrobie :pub: Dzięki

A czy do zbiornika z Golfa 3 wejdzie mi kosz z pompą np od Sharana VR6?


Obecnie:
MK2 ABF 1991 czerwony
Było:
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 GTI 1991 czerwony
MK2 CL 1990 srebrny
MK2 VR6 1991 czarny
MK2 CL 1990 niebieski
MK2 GTD 1990 szary
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 CL 1991 biały

Awatar użytkownika
ARNO1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw maja 29, 2014 20:28

vr6 w mk2 ????

Post autor: ARNO1 » sob sie 13, 2016 13:54

JEstem już po wymianie zbiornika. Poszło bez problemu. Założyłem kosz z pompą z Golfa 3 2.0 chodziło ok ale w górnym zakresie brakowało mocy. Założyłem więc pompę z Audi A8 4.2 tak jak z jednym z tutejszych wątków opisano. Pompa weszła w kosz podłączyłem wszystko i zonk. Pompa nie podaje paliwa. Po przekręceniu stacyjki chodzi ok 1 sekundy i cisza. Tak za każdym razem. Czy coś w skrzynce bezpieczników coś trzeba też przerobić?


Obecnie:
MK2 ABF 1991 czerwony
Było:
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 GTI 1991 czerwony
MK2 CL 1990 srebrny
MK2 VR6 1991 czarny
MK2 CL 1990 niebieski
MK2 GTD 1990 szary
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 CL 1991 biały

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » sob sie 13, 2016 14:44

sciagnij plastikowa obudowe z przekaznika paliwa i z boku bedzie taki jakby stycznik.. wlacz zaplon i palcem przytnikj ta blaszke i zobacz czy pompa bedzie chodzila..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
ARNO1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw maja 29, 2014 20:28

vr6 w mk2 ????

Post autor: ARNO1 » ndz sie 14, 2016 11:54

Dzis rano na trzeźwo podeszłem do sprawdzenia i bingo - kable w pompie podpiąłem na odwrót. W starej pompie plus miał grubszy kabel niż minus, w nowej jest na odwrót. Odpalił od strzała i jest łogień :grin: Na piątce (skrzynia DZL) bardzo ładnie ciągnie bez problemów nic się nie dławi. Jestem zadowolony.


Obecnie:
MK2 ABF 1991 czerwony
Było:
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 GTI 1991 czerwony
MK2 CL 1990 srebrny
MK2 VR6 1991 czarny
MK2 CL 1990 niebieski
MK2 GTD 1990 szary
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 CL 1991 biały

Awatar użytkownika
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: czw maja 24, 2007 09:35
Lokalizacja: Tarnobongo

vr6 w mk2 ????

Post autor: adams » ndz sie 21, 2016 09:38

dawid018 pisze:NAJPRAWDOPODOBNIEJSZA wersja w/g mnie.sam tak nr odwaliłem jak pierwszy raz składałem vra.mój plastikowy ślizg po kilkuset km po prostu się rozpadł.winą było nalanie oleju bezpośrednio w napinacz.

To jak to jest z tym napinaczem? Zalewać go olejem czy nie?


B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » ndz sie 21, 2016 10:10

adams pisze:Zalewać go olejem czy nie?
jeśli napinacz bez spręzyny to koniecznie trzeba go zalać olejem ale zgodnie ze sztuką


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: czw maja 24, 2007 09:35
Lokalizacja: Tarnobongo

vr6 w mk2 ????

Post autor: adams » pn sie 22, 2016 10:18

czyli jak?


B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)

Awatar użytkownika
ARNO1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw maja 29, 2014 20:28

vr6 w mk2 ????

Post autor: ARNO1 » pn sie 22, 2016 12:17

Powiedzcie Panowie po włączeniu kierunków słychać pulsowanie pompy paliwowej w zbiorniku, lewe kierunki przód i tył tylko się słabo jarzą a prawe migają normalnie lecz też słychać rytmiczne pulsowanie pompy. Podałem dodatkową masę do pompy ale bez zmian. Jakieś sugestie?


Obecnie:
MK2 ABF 1991 czerwony
Było:
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 GTI 1991 czerwony
MK2 CL 1990 srebrny
MK2 VR6 1991 czarny
MK2 CL 1990 niebieski
MK2 GTD 1990 szary
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 CL 1991 biały

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » pn sie 22, 2016 15:19

no cos w kablach nawywijane, ale ciezko bedzie wrozyc z fusow.. wez miernik w lape i do dziela ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » wt sie 23, 2016 07:34

adams pisze:czyli jak?
wiem tak jak i ty więc kupiłem ze sprężyną :helm:


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: Gwiazdor » wt sie 23, 2016 11:07

Kurcze a już myślałem, że żeby zalać ten napinacz to musi to być miesiąc z literą C w nazwie, gdzie księżyc musi być w pełni a średnia temp. z ostatnich 7 dni to 21,7 stopnia C.
8-)

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości