vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1490
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Post autor: toudi » czw lip 03, 2008 16:56

heh dzieki.mnie nie chodzi o koszty.poprostu brobuje zbierac wiadomosci.


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
szymonrs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw gru 30, 2004 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: szymonrs » czw lip 03, 2008 17:17

toudi pisze:heh dzieki.mnie nie chodzi o koszty.poprostu brobuje zbierac wiadomosci.
i bardzo dobrze.....
jako kopalnie wiedzy polecam forum na streetracing.pl -> przestudiuj projekty i forum głowne i zorientujesz się co w trawie piszczy
schematy do vw znajdziesz na volkswagen msk ru zreszta ta strona powinna być znana fanom VW;-)
co do swapu vr6 do mk2 to dasz sobie z tym rade bez problemu, a jak juz bedziesz miał konkretny problem to zapytaj, pomożemy;-)))


"Red Devil" Golf mk2 ABVT 4motion 722PS 855Nm ?second car

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1490
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Post autor: toudi » czw lip 03, 2008 20:35

chce najpierw na jesien kupic silnik.rozkrecic go.wymienic to co najwazniejsze.dziekiBARANMC1, dowiedzialem sie od czego zaczac.


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

irecq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pn paź 15, 2007 23:21
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: irecq » pt lip 04, 2008 18:20

no to moze ja ci troche pomoge.. ja kupilem calego passata b3 dla vr-ka własnie.. wziolem z niego caly silnik z osprzetem, zawieszenie, belke tylna cala, instalacje i kilka innych rzeczy.. moim zdaniem bardziej oplaca sie kupic caly samochod ktory byl w ciaglej eksploatacji, a nie kupisz jakis zlom co cholera wie ile lezal.. no i jak juz bedziesz mial graty od passata lacznie z silnikiem to bedziesz musial jeszcze dokupic sanki od golfa 3 i zbiornik paliwa, gdyż pompa paliwa w vr-ce montowana jest w zbiorniku a nie tak jak w mk2 pod podloga.. co do tych sanek to wahacze i wszystko inne pasuje od passata.. tylko sanki trzeba wymienic.. mysle ze to juz wszystko..:) troche pracy i bedzie ok.:) ja jeszcze przelozylem sobie wspomaganie i abs:) także przemysl sobie dokladnie czego chcesz;) najlepiej kupic cala trojeczke ale jest znacznie drozsza od passata:) aaa no i ja jeszcze musialem dac do przetoczenia kolo pasowe bo ocieralo mi o podłużnice.:)


Irecq moje mk2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245662&postdays=0&postorder=asc&start=15

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » śr paź 15, 2008 21:35

a ja mam takie pytanie:
czy lepiej kupić na dawce mk3 czy passata b3???czy moze b4?
czy jak kupie mk3 to jeszcze czegoś będzie brakować??
czy przy mk2 z 90r jest problem z elektryką? trzeba zmieniać skrzynkę z bezpiecznikami?? jaka część elektryki zostaje z mk2? tylko to z pod deski?
aha i jeszcze chciałbym założyć od razu klime z mk3 będą jakieś komplikacje
(dodam że chce zostawić deskę z mk2)


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1490
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Post autor: toudi » śr paź 15, 2008 21:41

silnik wejdzie bez klopotow.najlepiej jak jest to dawca z golfa3 albo paska.chyba niczym sie to nie rozni.elektryke jak nie chcesz mieszac to cala zmieniasz.ostatnio na spocie rozmawialem z bestia z cultstyla.jak chcecie to on dobrze poradzi sie na ten temat.http://cultstyle.pl/forum/viewtopic.php ... 148dc54258

z klima niewiem jak wyjdzie ale jak chcasz to przeloz deski.mniej roboty.ja mam deske z golfa3 i jest o wiele ladniejsza niz w golfie2


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » śr paź 15, 2008 22:00

nie chce innej deski w mk2 jak z mk2.. ma być ori ale chyba coś wymyśliłem ze cały panel ze sterowanie zostawie, a te dwa przyciski AC i obieg zamknięty gdzieś w mało widocznym miejscu wkomponuje.. tylko czy klima zmieści mi sie pod maskę mk2?


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1490
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Post autor: toudi » śr paź 15, 2008 22:08

niewiem?????przekonasz sie jak vre przeszczepisz


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » czw paź 16, 2008 19:54

No bendzie ciasno sprężarka klimu ok ale chłodniczka hmm da rade jest tam jeszcze troszke miejsca troche no może przesadzam jest troszeczke he he troche żezby i wejdzie. Ale jeszcze sciana grodzowa odwory na przewody . No i żezba pszy nagżewnicy.



Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » wt paź 21, 2008 19:34

a czy można bez problemu podłączyć digifiz do vr6?? oczywiście w mk2


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1490
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Post autor: toudi » wt paź 21, 2008 22:07

no niebardzo...po co podlaczac digifiz jak mozna cala elektryke podpiac.vra ma 6 cylindro a nie 4


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt paź 21, 2008 23:20

irecq pisze:aaa no i ja jeszcze musialem dac do przetoczenia kolo pasowe bo ocieralo mi o podłużnice.:)
kolejny mądry :goof:



Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1490
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Post autor: toudi » wt paź 21, 2008 23:27

toffic, wyklepac a nie toczyc


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » śr paź 22, 2008 08:13

dm414 pisze:a czy można bez problemu podłączyć digifiz do vr6?? oczywiście w mk2
Przeszukaj googla, gdzieś czytałem że ktoś do VRa założył digifiza ale tego do 8tys.

Ogólnie trzeba poingerować w w samego digifiza. Na razie nikt jeszcze u nas się nie podjął kasowania przebiegu a co dopiero przerabiania pod VRa. Ale może ktoś już ma takie coś.

I z tego co wyczytałem te do 7tys się nie nadają do przeróbek pod VRa.
Ostatnio zmieniony śr paź 22, 2008 08:14 przez Gwiazdor, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości