Strona 2 z 173
: czw lip 03, 2008 16:56
autor: toudi
heh dzieki.mnie nie chodzi o koszty.poprostu brobuje zbierac wiadomosci.
: czw lip 03, 2008 17:17
autor: szymonrs
toudi pisze:heh dzieki.mnie nie chodzi o koszty.poprostu brobuje zbierac wiadomosci.
i bardzo dobrze.....
jako kopalnie wiedzy polecam forum na streetracing.pl -> przestudiuj projekty i forum głowne i zorientujesz się co w trawie piszczy
schematy do vw znajdziesz na volkswagen msk ru zreszta ta strona powinna być znana fanom VW;-)
co do swapu vr6 do mk2 to dasz sobie z tym rade bez problemu, a jak juz bedziesz miał konkretny problem to zapytaj, pomożemy;-)))
: czw lip 03, 2008 20:35
autor: toudi
chce najpierw na jesien kupic silnik.rozkrecic go.wymienic to co najwazniejsze.dziekiBARANMC1, dowiedzialem sie od czego zaczac.
: pt lip 04, 2008 18:20
autor: irecq
no to moze ja ci troche pomoge.. ja kupilem calego passata b3 dla vr-ka własnie.. wziolem z niego caly silnik z osprzetem, zawieszenie, belke tylna cala, instalacje i kilka innych rzeczy.. moim zdaniem bardziej oplaca sie kupic caly samochod ktory byl w ciaglej eksploatacji, a nie kupisz jakis zlom co cholera wie ile lezal.. no i jak juz bedziesz mial graty od passata lacznie z silnikiem to bedziesz musial jeszcze dokupic sanki od golfa 3 i zbiornik paliwa, gdyż pompa paliwa w vr-ce montowana jest w zbiorniku a nie tak jak w mk2 pod podloga.. co do tych sanek to wahacze i wszystko inne pasuje od passata.. tylko sanki trzeba wymienic.. mysle ze to juz wszystko..
troche pracy i bedzie ok.
ja jeszcze przelozylem sobie wspomaganie i abs:) także przemysl sobie dokladnie czego chcesz;) najlepiej kupic cala trojeczke ale jest znacznie drozsza od passata:) aaa no i ja jeszcze musialem dac do przetoczenia kolo pasowe bo ocieralo mi o podłużnice.
: śr paź 15, 2008 21:35
autor: dm414
a ja mam takie pytanie:
czy lepiej kupić na dawce mk3 czy passata b3???czy moze b4?
czy jak kupie mk3 to jeszcze czegoś będzie brakować??
czy przy mk2 z 90r jest problem z elektryką? trzeba zmieniać skrzynkę z bezpiecznikami?? jaka część elektryki zostaje z mk2? tylko to z pod deski?
aha i jeszcze chciałbym założyć od razu klime z mk3 będą jakieś komplikacje
(dodam że chce zostawić deskę z mk2)
: śr paź 15, 2008 21:41
autor: toudi
silnik wejdzie bez klopotow.najlepiej jak jest to dawca z golfa3 albo paska.chyba niczym sie to nie rozni.elektryke jak nie chcesz mieszac to cala zmieniasz.ostatnio na spocie rozmawialem z bestia z cultstyla.jak chcecie to on dobrze poradzi sie na ten temat.
http://cultstyle.pl/forum/viewtopic.php ... 148dc54258
z klima niewiem jak wyjdzie ale jak chcasz to przeloz deski.mniej roboty.ja mam deske z golfa3 i jest o wiele ladniejsza niz w golfie2
: śr paź 15, 2008 22:00
autor: dm414
nie chce innej deski w mk2 jak z mk2.. ma być ori ale chyba coś wymyśliłem ze cały panel ze sterowanie zostawie, a te dwa przyciski AC i obieg zamknięty gdzieś w mało widocznym miejscu wkomponuje.. tylko czy klima zmieści mi sie pod maskę mk2?
: śr paź 15, 2008 22:08
autor: toudi
niewiem?????przekonasz sie jak vre przeszczepisz
: czw paź 16, 2008 19:54
autor: Hans-Hans
No bendzie ciasno sprężarka klimu ok ale chłodniczka hmm da rade jest tam jeszcze troszke miejsca troche no może przesadzam jest troszeczke he he troche żezby i wejdzie. Ale jeszcze sciana grodzowa odwory na przewody . No i żezba pszy nagżewnicy.
: wt paź 21, 2008 19:34
autor: dm414
a czy można bez problemu podłączyć digifiz do vr6?? oczywiście w mk2
: wt paź 21, 2008 22:07
autor: toudi
no niebardzo...po co podlaczac digifiz jak mozna cala elektryke podpiac.vra ma 6 cylindro a nie 4
: wt paź 21, 2008 23:20
autor: toffic
irecq pisze:aaa no i ja jeszcze musialem dac do przetoczenia kolo pasowe bo ocieralo mi o podłużnice.
kolejny mądry
: wt paź 21, 2008 23:27
autor: toudi
toffic, wyklepac a nie toczyc
: śr paź 22, 2008 08:13
autor: Gwiazdor
dm414 pisze:a czy można bez problemu podłączyć digifiz do vr6?? oczywiście w mk2
Przeszukaj googla, gdzieś czytałem że ktoś do VRa założył digifiza ale tego do 8tys.
Ogólnie trzeba poingerować w w samego digifiza. Na razie nikt jeszcze u nas się nie podjął kasowania przebiegu a co dopiero przerabiania pod VRa. Ale może ktoś już ma takie coś.
I z tego co wyczytałem te do 7tys się nie nadają do przeróbek pod VRa.