Strona 2 z 20

: sob maja 30, 2009 16:52
autor: TheBiSHoP
raszjan pisze:dobrze to teraz Ty zastanów sie co mówisz, bo chodzi o ilość śrub mocujących czop do belki!! w mk2 masz na 4 śruby a w pasku na 5 śrub, i nie pisałem nic o rozstawie tylko że czop jest przykręcany do belki na 5 śrub!!!
Obrazek

: sob maja 30, 2009 17:11
autor: raszjan
na 6 śrub ale w każdym bądź razie nie jest to samo co w mk2 tak jak napisałeś...
musi tu byc jakiś błąd bo sam zakupiłem kiedyś od pasata żeby do cordoby założyć i czop z passata na 100% nie pasuje, w golfie jest na 4 śruby mocowany do belki.. rozkręcałeś kiedyś hamulce, czopy od pasata i od golfa? chyba nie bo byś wiedział..


jestem w 100% przekonany że nie pasują te czopy, jak kolega C-bull ma takiego pasata to niech rozbiera hamulce z tyłu i potwierdzi to co mówię..

: sob maja 30, 2009 18:55
autor: toffic
raszjan pisze:jestem w 100% przekonany że nie pasują te czopy
I masz racje, z tym że w Pasku było chyba 6 śrub a nie 5, co do zacisków na przód: średnica tłoczka jest taka sama ale różnią się szerokością (do zacisków z 256 nie włożysz nowych klocków pod tarcze 280- jest za szeroko)

: sob maja 30, 2009 21:52
autor: TheBiSHoP
raszjan pisze:w golfie jest na 4 śruby mocowany do belki.. rozkręcałeś kiedyś hamulce, czopy od pasata i od golfa? chyba nie bo byś wiedział..
i 4 z 6 otworów nie wpasowywały się w te od golfa ?


Foto poglądowe akurat do bębnów ale wystarczy
Obrazek

nie produkuje się już czopów pod 4 otwory wszystkie są pod 6 i ponoć są uniwersalne

: sob maja 30, 2009 22:41
autor: toffic
TheBiSHoP pisze: i 4 z 6 otworów nie wpasowywały się w te od golfa ?
a no nie, chyba że jakieś podróbki są uniwersalne, oryginały nie pasują

: sob maja 30, 2009 22:55
autor: TheBiSHoP
toffic pisze:chyba że jakieś podróbki są uniwersalne
orginałów nowych też już nie dostaniesz pod 4 otwory. Coś mi tu ...... musze sobie cyba skręcić jakiś czop z paska bo nie moge uwierzyć.

: ndz maja 31, 2009 01:10
autor: C_bull
Ciężka sprawa widzę z tymi hamulcami hehe w tygodniu wezmę się i porozbieram hamulce z passata.. Ale chyba założę na przód 280 jak w g60 a z tylu to właśnie nie wiem wypadało by wykorzystać zaciski z tylu te z paska ale nie wiem czy tarcza podejdzie jakaś pod nie 4x100..

: ndz maja 31, 2009 02:03
autor: TheBiSHoP
tarcza 4x100 podejdzie tu się rozchodzi tylko o ten czop na zdjęciu

: ndz maja 31, 2009 15:14
autor: gibon.vw
kup czop na allegro bo widziałem że są do golfa trójki, a na 100 % podejdą ci pod belkę od mk2 bo sam mam czop od trójki i pasuje... co do tarcz to znajdziesz bez problemu, bo z tego co wiem to na tylną oś jest chyba tylko jeden rozmiar ale nie wiem dokładnie, a jarzma i zaciski weź od paska i będzie git... ja u siebie z tylu mam czop od mk3 GT tarcze tez dedykowane do golfa mk3, passata, ibizy, oczyweiście z rozstawem 4x100, co do łożysk to są takie same jak w bębnach w mk2 z silnikiem 1,8 RP na 100% bo przekładałem z bębnów, a zaciski mam od passata b3 VR6 co do linki możesz mieć problem bo trochę rodzai ich jest u mnie pasuje linka dedykowana do jetty czyli 165cm długości czy jakoś tak w każdym bądź razie musisz sobie dobrać
tu masz link tego czopu nie sugeruj się zdjęciem w opisie jest że mają do mk2
http://moto.allegro.pl/item628661246_cz ... ba_ss.html

: pn cze 01, 2009 13:14
autor: punkvw
tylne czopy musza pasowac..........wyciagalem z Ibizy na ABFie, jezdzilem w pasku 35i , w MK2 a teraz w MK3...........................................

: wt cze 02, 2009 14:09
autor: C_bull
Mam pytanie a chodzi konkretnie o przód czy do swoich zwrotnic po prostu nie da rady przełożyć piasty z rozstawem 5x100 z passata vr6 ? bo myślałem nawiercić w tych moich z mk2 ale czy to przypadkiem nie podpasuje zamienić ? Może ktoś ma informacje na ten temat ?

Poprawka do moich zwrotnic z mk2 nie podejdą jarzma i zaciski z vr6 wiec od czego muszę dać zwrotnice tylko g60 ? i wtedy może te piasty na 5x100..

: wt cze 02, 2009 18:00
autor: gibon.vw
to jaki chcesz mieć rozstaw 4x100 czy 5x100 bo jak 4x100 to potrzebujesz zwrotnic od golfa mk2 GTI i obojętnie czy 8v czy 16v, bo są takie same chodzi o to żeby jażma miały oddzielnie przykręcone a nie zespolone ze zwrotnicą, możesz też założyć zwrotnice z golfa mk3 GT bo tam masz piastę 4x100 więc do tych zwrotnic masz możliwość przykręcenia jażma z zaciskami od mk3 VR6 albo mk3 GTI 16v MK3 GTI 8v, natomiast jeżeli chcesz rozstaw 5x100 to zwrotnice + wymiana wahaczy na te z mk3 ... jak masz pytania odnośnie układu hamulcowego w mk2 i zmian na mocniejsze to dawaj na priva bo ja mam za sobą taką taką zmianę miałem zwykłe hamulce jak w zywkły golfie, teraz mam na przodzie 256mm tarcze wentylowane a nie długo będę zakładał 280mm bo mam już potrzebne fanty a na tyle tarcze 226mm z zaciskami od VR6

: wt cze 02, 2009 18:51
autor: toffic
gibon.vw pisze:to jaki chcesz mieć rozstaw 4x100 czy 5x100 bo jak 4x100 to potrzebujesz zwrotnic od golfa mk2 GTI i obojętnie czy 8v czy 16v, bo są takie same chodzi o to żeby jażma miały oddzielnie przykręcone a nie zespolone ze zwrotnicą, możesz też założyć zwrotnice z golfa mk3 GT bo tam masz piastę 4x100 więc do tych zwrotnic masz możliwość przykręcenia jażma z zaciskami od mk3 VR6 albo mk3 GTI 16v MK3 GTI 8v, natomiast jeżeli chcesz rozstaw 5x100 to zwrotnice + wymiana wahaczy na te z mk3
kolego głupoty piszesz, rozstaw zależy od piasty a nie zwrotnicy, jak chce dać zwrotnice na krzywy sworzeń z VRa czy 3GTi to musi zmienić wahacze ale może włożyć piasty 4X100 do tego

: wt cze 02, 2009 20:28
autor: gibon.vw
a pewien jesteś że łożysko piasty 5x100 ma taki sam wymiar zewnętrzny jak łożysko piasty 4X100, a ja nie pisze głupot tylko nie pisze mu żeby szedł pod górę po co kłaść wahacze z mk3 VR6 razem ze zwrotnicami i zmieniać łożysko i piastę na 4x100 to są koszty taniej i prościej jest poszukać zwrotnicy z piastą 4x100 z odkręcanym jażmem i założyć samo jażmo z zaciskami lukas 54 bo takie same zaciski są przy rozmiarze tarcz 256mm i 280mm dużo taniej i prościej bez zmiany wahaczy i kto tu głupoty pisze