Strona 2 z 2

Problemy po swapie VR6 do mk2.

: sob sty 24, 2015 12:11
autor: dawid018
sprawdź wydatek pompy paliwa bo to ze daje 3 bary to nic.może dawać za mało paliwa

zdejmij wężyk z powrotu i włóż w butelkę,odpal auto i niech chodzi przez 20sekund. zgaś i zobacz ile paliwa naleciało w butelkę i pomnóż to razy 3
napisz wynik ile wyszło ml

Problemy po swapie VR6 do mk2.

: sob sty 24, 2015 13:23
autor: Lukasinoo
Pompka jest nowa. A pompke podmieniałem z mk2 vr6 kolegi który śmiga dobrze. Przewody paliwowe też są nowe. Męczy mnie to że bardzo głosno zasysa powietrze przez ten stożek i że kręci sie do 6.5tys obrotów i odciecia zaplonu nie ma. A z 2 strony objawy podobne do pompki bo 1 bieg gaz 2 gaz 3 gaz a na 4 dlawi troche jakby paliwa nie dostawał. Już nie mam pomysłów. Do czego te objawy jeszcze mogą pasować...

Problemy po swapie VR6 do mk2.

: sob sty 24, 2015 13:25
autor: Lukasinoo
Dodam ze jak stozek owinąłem czystą szmatą zeby miał trudniej to powietrze zasysać to na jałowym lepiej się wkręcał, noi z przodu od filtra cisza. Czyli tak jak powinno być. Lewe powietrze?? :>

Problemy po swapie VR6 do mk2.

: sob sty 24, 2015 14:55
autor: dawid018
wyj3bać stożek w krzaki i założyć puszkę.sprawdzić co się będzie działo.przepływka sprawna??

Problemy po swapie VR6 do mk2.

: sob sty 24, 2015 16:33
autor: Lukasinoo
Przepływka sprawna. Puszki nie mam, ale zakładałem różne stożki, również z 2 vra, i jest ogromna różnica "głośności" zasysania powietrza. On aż ryczy przez filtr.

Problemy po swapie VR6 do mk2.

: wt lut 03, 2015 19:51
autor: PAPAYOS
Lata już ten vr6 w MK2???

Ja w marcu też planuję przeprowadzić taki zabieg...

Pozdrawiam
PAPAYOS

Problemy po swapie VR6 do mk2.

: śr lut 04, 2015 09:02
autor: Lukasinoo
Kupiłem silnik z sharana z automatu na modulE. Czeka na wrzutke do auta. W moim winowajcą była mała kompresja na 2 cylindrach.