Strona 2 z 2

Re: Który lepszy 12v czy 24v

: pn maja 25, 2015 22:53
autor: Jacek6804
Rapcio pisze:
16vg60 pisze:Nie ma konieczności robic zadnych adapterów, podkladek i chooj wie czego :grin:
jest w LU 2.824v z koletorem i przepustnica z r32 , przykrecony na wszystkie śruby itd. ,teraz smiga jeszcze ha moim sterowniku z rki :hmm:
Nie ma takiej opcji żeby to siadło jeszcze raz napiszę że osobiście to przymierzałem. Głowica z R32 ma trochę więcej mięsa tam gdzie się kolektor przykręca i żeby to pasowało do głowicy 2.8 to tak jak piszę kkkacper trzeba zrobić uszczelke-redukcje. Jeżeli mu to siadło do 2.8 to może ma założoną głowice z 3.2 na blok 2.8 inaczej nie uwierzę.

pasowałem kolektor od r32 BDB do 2,8 BDE i powiem że pasował... wszystkie sruby pasowały poza jedna, jedna od str skrzyni jest w innym miejscu i trzeba by nawiercić dziurę i nagwintowac w głowicy, jedynie nie zobaczyłem czy pasuje na te sruby co trzyma się osłona termiczna wydechu.

2,8 24v
Obrazek
3,2 BUB
Obrazek

Ja mialem stycznośc z 2,3 10v 2,3 20v 2,8 12v 2,8 24v i 3,2 r32. Powiem tak, dzwięku 2,8 12v nic nie pobije, nawet mi się baedziej podobał od R... 2,8 12v jedzie tylko na wysokich obrotach, 24v mozesz wciśnąc w deske z 1500obrotów i ciągnie cały czas momentalnie, Jak masz kasę to ładuj 24v (kupi kpl swap za 3-4k) A jak masz kasę na 12v tylko to pomyślał bym na twoim miejscu nad 2,3 20v AQN 170KM, dźwięk też ma zacny, mocny dół, a osiągi raczej nie gorsze od 2,8 12v kórego będziesz musiał i tak remontować przy swapie... a 2,3 można kupić za 2-3 tyś z niedużym przebiegiem.

Który lepszy 12v czy 24v

: pn maja 25, 2015 23:26
autor: kkkacper
16vg60, tak jak rapcio mowi, nie ma opcji zeby to zagralo p&p :jezor:

Re: Który lepszy 12v czy 24v

: pn maja 25, 2015 23:37
autor: Jacek6804
kkkacper pisze:16vg60, tak jak rapcio mowi, nie ma opcji zeby to zagralo p&p :jezor:
Zwracam wam honor ;) rapcio napisał mi na PW ze kolektor zawadzał mu o pokrywe zaworów a ja zapomiałem ze przymierzałem do silnika ze zdjęta pokrywą...

Który lepszy 12v czy 24v

: wt maja 26, 2015 06:33
autor: 16vg60
hehe jak mi znajomy co to zalozyl pozwoli zdradzic patent to wam powiem :grin:
jedno wiem na 1000% i gdybym tego nie widzial to bym nie pierd... , ma zalozony kolektor r32 z przepustnica do 2.824v i nie potrzeba podkladek, tulejek i chooj wie czego, trzeba zrobic jeden zabieg ale nic sie dodatkowego nie doklada

30min. roboty i siada p&p :jezor:

Który lepszy 12v czy 24v

: wt maja 26, 2015 10:17
autor: kkkacper
16vg60, nie ma takiej opcji :ass: :pokey: :banghead: :mlotek: [-X :---) :jezor: haha :D chyba, ze jest jakas nizsza pokrywka w jakims 3.2 albo cos, inaczej kolektor jest fizycznie za niski, nie badz uparty :D haha

Który lepszy 12v czy 24v

: wt maja 26, 2015 13:12
autor: 16vg60
napisze Ci na PW i cisza ku.. mać :grin:

Który lepszy 12v czy 24v

: wt maja 26, 2015 14:23
autor: Jacek6804
a pokrywa nie podejdzie z 3,2?:P

Który lepszy 12v czy 24v

: wt maja 26, 2015 20:04
autor: Rapcio
Pokrywa pasuje z 3.2. Zobaczcie na zdjęciach które wkleił Jacek6804 jaka wysokość jest kanałów ssących w obu głowicach. Widać że głowica 2.8 ma te kanały niżej - bliżej bloku.

Który lepszy 12v czy 24v

: sob maja 30, 2015 10:48
autor: klintonMK2
a ja jak zwykle jestem za 12v :D swap jest prosty jak cholera łącznie z elektryką itd, kupujesz silnik "ze śmietnika" za 2000zł kompletny ze skrzynią, wiązką i kompem, dokładasz 1000zł na części (rozrząd itd), drugi 1000 na graty typu belka, chłodnica, pedały, trzeci 1000 na wszystko czego nie wymieniłem :D i straszysz całą wioskę dźwiękiem hehe. 24v spoko opcja ale z kabelkami więcej zabawy (chyba że jesteś w tym ogarnięty) no i trzeba osobno dokupić zamach, skrzynię (dobrze mówię?) bo w większości 24v szło z 4motion.