Strona 112 z 173

vr6 w mk2 ????

: ndz sty 04, 2015 21:01
autor: spawer
tak, jakby nie było to co ?

może problem tkwi w przekażniku ze musi byc nr 67 zamiast 80?

vr6 w mk2 ????

: ndz sty 04, 2015 21:06
autor: Cezary_x5
a ja sie zapytam tez bo mam pompe zrobiona na krotko bez przekaznika,i chcial bym zrobic zeby bylo jak ori , nabija i przestaje co gdzie przepiac

vr6 w mk2 ????

: ndz sty 04, 2015 21:08
autor: spawer
cezary gdzie podpiales pompe na krotko?

vr6 w mk2 ????

: ndz sty 04, 2015 22:11
autor: kkkacper
Cezary_x5 sprecyzuj pytanie.. chcesz wiedziec ktore piny ze skrzynki ida na bezposrednio na pompe, czy chcesz wiedziec jaka podpiac wszystko do skrzynki, zeby w ogole dzialalo?

vr6 w mk2 ????

: ndz sty 04, 2015 23:27
autor: Cezary_x5
chodzi o to zeby pracowala na przekazniku , a nie na zworce w skrzynce. wiem ze trzeba pobudzenie z ecu wziąć z pinu 6 ale gdzie go podpiac juz nie wiem

vr6 w mk2 ????

: pn sty 05, 2015 00:35
autor: kkkacper
Cezary_x5, G1/03 ;)

Re: vr6 w mk2 ????

: pn sty 05, 2015 01:11
autor: S.
spawer pisze:tak, jakby nie było to co ?

może problem tkwi w przekażniku ze musi byc nr 67 zamiast 80?
Jak iskra jest to git, nie ma sie czym przejmować.
67 i 80 to to samo.
Zewrzyj styki robocze przekaźnika ręcznie i sprawdź czy działa.

Swoją drogą-pompa paliwa na krótko to niezłe druciarstwo (bez obrazy) :pub: Tu chodzi o bezpieczeństwo.

vr6 w mk2 ????

: pn sty 05, 2015 02:07
autor: klintonMK2
"nowy silnik i nową instalacje" = nowszy typ vr6 (OBD2) ? tzn krokowy wbudowany w przepustnice? miałem przez chwilę ABV OBD2 i pompa paliwa nie chodziła po zapłonie wcale, dopiero przy kręceniu. Auto odpala, czy wcale ta pompa nie chodzi?

vr6 w mk2 ????

: pn sty 05, 2015 22:42
autor: spawer
Panowie dzięki za pomoc okazało się że nie było iskry i paliwa przez to że na Y4 musi byc dany kabel czerwono -zólt

Jednak jest nowy problem wtryski nie podaja paliwa :(

vr6 w mk2 ????

: wt sty 06, 2015 02:03
autor: klintonMK2
spawer pisze:na Y4 musi byc dany kabel czerwono -zólt
pewien jesteś? moim zdaniem przewód, o którym mówisz, powinien być w polu Z1

vr6 w mk2 ????

: wt sty 06, 2015 09:57
autor: Cezary_x5
Jak wtryski nie podają sprawdź napięcie na ecu . też zółty daj bezpiecznie do kabla który idzie ze stacyjki. też zółto czerwony rozetnij i prylutuj. Miałem ten sam problem

Re: vr6 w mk2 ????

: wt sty 06, 2015 12:25
autor: spawer
klintonMK2 pisze:
spawer pisze:na Y4 musi byc dany kabel czerwono -zólt
pewien jesteś? moim zdaniem przewód, o którym mówisz, powinien być w polu Z1

sproboje przełozyć

Po przełożeniu z Y4 na Z1 zanika iskra,

Wtryski na krótko działają , normalnie nie. Co może być nie tak?

vr6 w mk2 ????

: wt sty 13, 2015 21:06
autor: szczepan69
Witam mam pytanie w sprawie wymiany rozrządu czy kupować części czy kupic zestaw cały ,jeśli tak to jakiej firmy, widziałem ze można kupic gotowe zestawy ale nie wiem co lepiej i jakiej firmy????pozdrawiam

vr6 w mk2 ????

: wt sty 13, 2015 21:27
autor: dawid018
ja jak wymieniałem u siebie to prowadnice i napinacze kupowałem w ASO(znacznie taniej niż w normalnym sklepie) a łańcuchy w intercarsie(znacznie taniej niż w ASO)