Strona 128 z 173

Re: vr6 w mk2 ????

: czw sie 06, 2015 11:45
autor: maj0nez
Dawidtuning pisze:kkkacper, no i to jest konkretna odpowiedz, wiem do kogo uderzyć teraz :) dzięki :D
Genowefa Garage robi coś takiego ale o to nie pytałeś.

vr6 w mk2 ????

: czw sie 06, 2015 12:14
autor: kkkacper
maj0nez, apsik tez robi cos takiego, takze moznaby znalezc kilka osob, ktore to ogarniaja, ja zarzucilem ta, ktora pierwsza przyszla mi do glowy ;)

vr6 w mk2 ????

: pt sie 14, 2015 12:02
autor: arturo001
Panowie mam pytanie. Posiadam pedały od seata toledo1 ABF i belke przednią tez od ABFa i wiem że te rzeczy podejdą do mk2 pod swap ale zastanawia mnie jedno jaką zastosować poduchę. Od vr ale passata b3/b4 czy od mk3?

Re: vr6 w mk2 ????

: ndz sie 16, 2015 15:13
autor: Badyl
Mam pytanie trochę z innej beczki. Czy ma ktoś patent na sterownik wentylatorów, który sam wygeneruje dwa biegi ? wiatraki napędzają dwa silniki o łącznej mocy 550W. Tzn Mam wiatraki, które po podłączeniu pracują od razu z maksymalną mocą, a chciał bym, żeby były dwa biegi sterowane termowłącznikiem w chłodnicy. Myślę o sterowniku z passata b5, ale może ktoś ma jakiś sprawdzony patent?

vr6 w mk2 ????

: ndz sie 16, 2015 21:29
autor: kkkacper
a fabryczny termowlacznik jak dziala? Przeciez sa 2 biegi zalezne od temperatury, wiec gdzie problem? Bo chyba nie do konca zrozumialem Twoj problem ;)

vr6 w mk2 ????

: pn sie 24, 2015 23:21
autor: Badyl
fabryczny opornik jest na silniku wentylatora, a termowłącznik i przekaźnik nie ma nic do prędkości obrotowej śmigła prócz rozdzielania zasilania na poszczególne piny silnika

vr6 w mk2 ????

: śr sie 26, 2015 06:59
autor: Michał_1977
Panowie Badyl i kkkacper,bardzo Was proszę,jeżeli prowadzicie dyskusję,to róbcie to bez obrzucania się błotem,dobrze?
Posty usunąłem,bo nic nie wnosiły.

vr6 w mk2 ????

: czw sie 27, 2015 00:40
autor: klintonMK2
Badyl, najprostsza jest opornica z Audi np 80 v6, taka "blaszka" ok 5cmx15cm z trzema miejscami na kable, jedno to wejście (+) drugie to pierwszy bieg i trzecie to drugi bieg. Audi 80 b4 v6 ma wiatraki fabrycznie takie jak Ty, czyli bez żadnych opornic w sobie.

vr6 w mk2 ????

: pt wrz 11, 2015 17:06
autor: arturo001
Panowie czy pedały od seata toledo 1 abf podejdą na swap do mk2 vr6? Bo posiadam takie i belkę tez a nie wiem czy podpasują te rzeczy

vr6 w mk2 ????

: sob wrz 12, 2015 21:38
autor: PAPAYOS
Hejka.

Mam problem z odpaleniem swojego projektu.

Wszystko jest już poskładane natomiast bujam się ze sterownikiem i immo w nim zamontowanym.
W związku z tym mam pytanie wagi wielkiej.

Mam sterownik o nr 021 906 258D. Szukam takiego sterownika na allegro z kompletem immobilaizera (kluczyk, sterownik, pętla), na allegro są takie ale o nr 021 906 256 (z różnymi literkami na końcu). Jak to się ma do mojego sterownika? Czy jak kupię zamiast tego z końcówką 258 - 256 Q i wepną w miejsce starego to silnik zagada?

Czym się różni ten 258 od 256 i co oznaczją te litery na końcu?

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
PAPAYOS

vr6 w mk2 ????

: pn wrz 14, 2015 18:53
autor: Badyl
klintonMK2, oto właśnie mi chodziło. Będziemy testować. Punkcik poszedł
Dzięki i pozdrawiam

Re: vr6 w mk2 ????

: pn wrz 14, 2015 23:03
autor: Majki93
PAPAYOS pisze:Czym się różni ten 258 od 256 i co oznaczją te litery na końcu?
Mam sterownik 256 z końcówką P, pochodzi z Sharana. Może ta inna końcówka sugeruje auto docelowe, ale to tylko takie moje domysły...

vr6 w mk2 ????

: wt wrz 15, 2015 00:37
autor: klintonMK2
258 to starsze sterowniki na osobnym silniczku krokowym. 256 to nowsze sterowniki na silniczku krokowym wbudowanym w przepustnicę (tzw vr6 OBD2 po 95 roku, czyli golf 3 i passat b4 po 95, sharan itd). Sterowniki z końcówką 256 to już Motronic 3.81 i wszystkie miały immo. Sterowniki te nie pasują zamiennie z 258 i odwrotnie.

Często po określeniu "osprzętu" danego silnika można dobrać do niego sterownik z inną literką (poza 1993 rokiem produkcji vr6 i sterownikiem o końcówce 258 AF, czyli tzw przejściówka) ważne jest: rok produkcji, aparat czy moduł, przepływomierz 6pin czy 4pin, krokowiec osobno czy w przepustnicy. Musisz podać te informacje, to pomyślimy dalej.

Re: vr6 w mk2 ????

: wt wrz 15, 2015 09:56
autor: PAPAYOS
klintonMK2 pisze:258 to starsze sterowniki na osobnym silniczku krokowym. 256 to nowsze sterowniki na silniczku krokowym wbudowanym w przepustnicę (tzw vr6 OBD2 po 95 roku, czyli golf 3 i passat b4 po 95, sharan itd). Sterowniki z końcówką 256 to już Motronic 3.81 i wszystkie miały immo. Sterowniki te nie pasują zamiennie z 258 i odwrotnie.

Często po określeniu "osprzętu" danego silnika można dobrać do niego sterownik z inną literką (poza 1993 rokiem produkcji vr6 i sterownikiem o końcówce 258 AF, czyli tzw przejściówka) ważne jest: rok produkcji, aparat czy moduł, przepływomierz 6pin czy 4pin, krokowiec osobno czy w przepustnicy. Musisz podać te informacje, to pomyślimy dalej.

Przepływomierz na 6 pinach,
krokowiec na przewodach (nie jest razem z przepustnicą
Kocioł na aparacie zapłonowym.

Pozdrawiam
PAPAYOS