vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: szczepan69 » pn paź 26, 2015 20:52

te krućce co sa przy przepustnicy to sa od układu chłodzenia, jeden połączony z wężem od nagrzewnicy a drugi z wężem na powrót do zbiorniczka, a czujnik to nie wiem
Ostatnio zmieniony pn paź 26, 2015 21:12 przez szczepan69, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: czw maja 24, 2007 09:35
Lokalizacja: Tarnobongo

vr6 w mk2 ????

Post autor: adams » pn paź 26, 2015 20:56

Majki93 sprawdź to podciśnienie, bo gdy przypadkiem odłączyłem ten przewód to silnik mi zaczął nierówno chodzić i zgasł. Więc to może dużo wyjaśniać w twoim przypadku

PAPAYOS te pierdo*niki przy przepustnicy służą do obiegu cieczy chłodzącej, inaczej mówiąc podgrzewają przepustnicę co jest przydatne w zimne dni. Niektórzy to odłączają.


B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: PAPAYOS » pn paź 26, 2015 21:21

Czyli można je pominąć? A jak połączyć filtr węglowy z resztą silnika? Czy ten seryjny od mk2 pasuje do vra?


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » pn paź 26, 2015 22:17

wężyki idą do zbiorniczka wyrównawczego.ja u siebie mam je wywalone,a czujnik jest od klimy


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
plasma555
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 12:44
Lokalizacja: Zakopane

vr6 w mk2 ????

Post autor: plasma555 » śr paź 28, 2015 08:21

Koledzy bo mamy zagwozdkę z mechnikiem co robić z wydechem. Przerzucamy silnik z kolektorami i teraz chcemy połączyć wydech z mk3 z istniejącym wydechem mk2 1.6 ? Wiem, że najlepiej by było wyrzeźbić na 2.5 cala od początku do końca ale nie ma na to niestety czasu w obecnej chwili. Co byście poradzili ?



Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

vr6 w mk2 ????

Post autor: klintonMK2 » śr paź 28, 2015 11:02

wystarczy do odpalenia i pracy na wolnych obrotach w garażu, żeby głowa nie bolała



Awatar użytkownika
maj0nez
VR6 user
VR6 user
Posty: 3229
Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
Lokalizacja: LOP
Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
Silnik: AUQ
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: maj0nez » śr paź 28, 2015 11:03

Jak masz jeszcze dużo roboty to połącz ze starym kiedyś to poprawisz.

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka


Szkodnik Skoda Octavia 1 RS 1.8T + DSG
Audi S3 8L ABT
Volkswagen Golf 1980r 1.6D

Awatar użytkownika
plasma555
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 12:44
Lokalizacja: Zakopane

vr6 w mk2 ????

Post autor: plasma555 » śr paź 28, 2015 16:06

Dzięki za pomoc!

Wydech jednak spawamy ;) 2,5 cala na 1 tlumiku. Czekam na.wycenę.

Teraz mamy rozkminke z deska bezpieczników: czy wystarczy przepiac główna wiązkę i stara skrzynka może zostać w aucie (?)

Mam do wymiany tarcze tył (macie jakieś sprawdzone tarcze z klockami) ? Na przód też by wypadało wyminienić komplet .... coś polecacie większego w dobrych pieniądzach ?

Tylnia belka została skrzywiona wiec wybijamy czopy i Wsqdzamy do ori belki z mk2

Kupuje dzisiaj
- Belka przednia Passat b3 vr6
- Chłodnica Passat b3 vr6
- Pedały Passat b3 vr6
- Wiatraki chłodnicy Passat b3 VR6

Jest dawca niedaleko mnie to biorę. Wiatraki pod podcieciu będą pasować? Coś trzeba jeszcze dokupić? Cały ori mk3 vr6 na części jest;)

Obrazek



Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: PAPAYOS » śr paź 28, 2015 21:35

Jak wsadzisz wiatrak od passata to podrzuć jakieś fotki jak to wygląda. I jakie to ma wymiary?
Ja chłodnicę dobrałem od transportera. Ma wysokość jak seryjna z mk2 ale jest dłuższa, ma koło 70 cm.
Nie mam za to jeszcze wiatraka.

Też jestem właśnie na etapie składania ukł. chłodzenia. Tyle że ja sam staram się dłubać... :)

Powodzenia.


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
Dawidtuning
I <3 MY MK2
I <3 MY MK2
Posty: 124
Rejestracja: czw mar 25, 2010 21:02
Lokalizacja: Łaziska Górne

vr6 w mk2 ????

Post autor: Dawidtuning » czw paź 29, 2015 22:07

Ja mam chłodnice z mk2 16V odwrocona o 180 stopni, nadmiar króry jest teraz na dole zaślepiony, mocowania chłodnicy wiadomo podorabiane, i na to przykrecone wiatraki z passata b3(trzeba tylko obciac troszke blachy z obudowy wiatrakow na dole)
Taki zestaw spisuje sie znakomicie w moim VR :)


MY VR6
Obrazek

Awatar użytkownika
plasma555
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 12:44
Lokalizacja: Zakopane

vr6 w mk2 ????

Post autor: plasma555 » czw paź 29, 2015 22:16

Dawidtuning, dobre info! Ja niestety mam z 1.6 więc to chyba by się nie sprawdziło. Kupiłem komplet z Passata VR6 z wiatraki i tak jak mówicie będę ciął od dołu. Dodatkowo belka dół też siada oraz pedały z wysprzęglikiem :)

Jutro jadę do warsztatu i działamy! Podrzucę jakieś fotki jeśli coś się uda jutro zdziałać.

Czy są problemy z zamontowanie wspomagania?

Czy silniki w vr6 w mk2 wiszą zawsze krzywo? Po prawej strony auta nie ma łapy i to o to chodzi.

Pzdr!



Awatar użytkownika
Dawidtuning
I <3 MY MK2
I <3 MY MK2
Posty: 124
Rejestracja: czw mar 25, 2010 21:02
Lokalizacja: Łaziska Górne

vr6 w mk2 ????

Post autor: Dawidtuning » czw paź 29, 2015 23:26

Ja przednią belke mam od mk2, pasuje normalnie, niewiem czemu wszyscy twierdza ze musi być z passata,
Silnik-maska jest na styk i wtedy miska nie jest Drastycznie nisko, a silnik jest w miare prosto :)
Obrazek


A tu juz na gotowo:

Obrazek

Co do wspomagania to niema problemów, jak nie miałeś wcześniej to zmieniasz maglownice, (mk2 i mk3 maja inne frezy w przekładni tam gdzie sie łaczy z krzyżakiem wiec trzeba na to zwrócić uwagę) przewody zbiorniczek i pompa :)


MY VR6
Obrazek

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » czw paź 29, 2015 23:46

fukniel nowa chlodnica na szerokim rdzeniu kosztuje 200 zl.. boczki zrobione w sposob jaki chcecie (mowie o czujniku i kroccach) to po jaka cholere chcecie sie pchac w jakies stare gowna niewiadomego stanu? Chyba nigdy tego nie zrozumiem.. nameczycie sie, a potem i tak 4/5 z Was pewnie bedzie zmienialo chlodnice bo traficie na jakas zalepiona szlamem.. :banghead:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Dawidtuning
I <3 MY MK2
I <3 MY MK2
Posty: 124
Rejestracja: czw mar 25, 2010 21:02
Lokalizacja: Łaziska Górne

vr6 w mk2 ????

Post autor: Dawidtuning » pt paź 30, 2015 00:56

Jak miałem jeszcze 16V to pol roku przed swapem kupiłem nowke chłodnice ori hella behr wiec było mi jej zwyczajnie szkoda wiec dlatego u mnie takie rozwiązanie :)


MY VR6
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości