Strona 166 z 173

vr6 w mk2 ????

: wt maja 16, 2017 23:26
autor: klintonMK2
ARNO1 pisze:Jeszcze jedno auto ma kompletną głowice ABT z wałkami, kolektor przerobiony i przepustnica ala ABV, stożek pipercross, kolektor wydechowy baran. Niestety komp jest seryjny i podejrzewam że będę go musiał wymienić aby wszystko miało ręce i nogi
kupiłeś go na dolnym śląsku?

Re: vr6 w mk2 ????

: śr maja 17, 2017 20:40
autor: ARNO1
Dokładnie, chyba 3 lata temu. Jak cos więcej o nim wiesz to daj znać :D

vr6 w mk2 ????

: pt maja 19, 2017 11:45
autor: szczepan69
Czy skracał może ktoś z was półosie z prawej strony ta dłuższą nie mamluz na niej i chce ją skrócić może ktoś skracał to pomoce co i jak czy oddać komu co robi takie rzeczy???znalazłem taka firme http://www.motomax.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

vr6 w mk2 ????

: ndz maja 21, 2017 08:00
autor: PAPAYOS
szczepan69 pisze:nie mam luzu na niej
Z czego ty ją wziąłeś?

vr6 w mk2 ????

: ndz maja 21, 2017 09:09
autor: szczepan69
z gola 3vr6

vr6 w mk2 ????

: ndz maja 21, 2017 10:04
autor: rysiektr
A wahacze i zwrotnice z czego masz?

vr6 w mk2 ????

: ndz maja 21, 2017 10:56
autor: szczepan69
wahacze zostały te co były ,zwrotnice z passat b3,załozyłem wczoraj półośke ta co była ori ,jest krotsza o jakies 8mm,ale nie ma luzu ,na tej krótszej półośce jest .

vr6 w mk2 ????

: ndz maja 21, 2017 13:23
autor: dawid018
daj półoś z normalnego mkII 1,6 lub 1,8 powinno być ok.a jak dalej nie będzie to z mkI 1,6 D

vr6 w mk2 ????

: ndz maja 21, 2017 13:47
autor: szczepan69
dałem z golfa 1.6 ten co był,ale dalej a zobacze jak przejade sie czy dalej cos szumi,juro sprawdze jeszcze tak jak mi gosciu powiedział ,zebym odkrecil sruby po obu stronach,i zobaczył czy poloska sie cos cofnie jesli tak to jest ok,jak nie to zle.

vr6 w mk2 ????

: wt maja 23, 2017 06:24
autor: szczepan69
sprawdziłem wczoraj połoske i jest dobrze jest luz między półośką a skrzynią.

vr6 w mk2 ????

: wt maja 23, 2017 14:39
autor: grodzki
Siemanko , kupiłem w ostatnim czasie swapa 2.8 24v-ze skrzynia 5 biegów z 2.3vr5 i chciałbym się dowiedzieć kilka rzeczy , żeby nie popełniać dużych błędów - dla osób które odpowiedzą " wszystko jest w temacie wystarczy poszukać " odpowiadam poszukałem i jest mnóstwo sprzecznych odpowiedzi dlatego pytam raz jeszcze :)

-Z tego co się dowiedziałem , 24v mocowac normalnie na łapać od 12v - czy wtedy ten silnik będzie krzywo wisieć?

-Koło pasowe lepiej od razu oddać do przetoczenia czy lepiej klepac podłużnice?

-Do sanek z Mk3 chciałbym zostawić wahacze z mk2 i zostać przy rozstawie 4x100 - czy poloski mogą zostać z 1.8 RP ?

-Ze swapem ładuje od razu klime - na jakie wentylatory będzie miejsce pod maską? Custom czy ori z paska ?

-Zbiornik paliwa trzeba wsadzić z Mk3 razem z pompa od vr6 czy jakieś inne rozwiązanie?

Na poczatek to tyle i z góry dzięki za odpowiedzi :?

vr6 w mk2 ????

: wt maja 23, 2017 15:46
autor: kkkacper
grodzki, bak z pompa z vra,. poloski z 1.8 raczej nei zagraja.. kolo pasowe przetoczyc.. wentylatory mozesz z forda (mondeo) mozesz zakladac, sa cienkie i okrutnie mocne, chinskie slimy sobie daruj..

vr6 w mk2 ????

: wt maja 23, 2017 16:14
autor: rysiektr
grodzki pisze:Zbiornik paliwa trzeba wsadzić z Mk3 razem z pompa od vr6 czy jakieś inne rozwiązanie?
Możesz zapodać zestaw pomp z KRa PLa itp. albo customową pompę zewnętrzną - tylko raczej będzie głośna.. Albo zbiornik mk3 z pompą z vr6 - dużo jest rozwiązań.
grodzki pisze:Do sanek z Mk3 chciałbym zostawić wahacze z mk2 i zostać przy rozstawie 4x100 - czy poloski mogą zostać z 1.8 RP ?
do vr6 12V na skrzyni z 5b vr5 takie półośki pasują, więc i tu powinny, oczywiście z przegubami 100mm i flanszami w skrzyni zmienionymi na 100.

vr6 w mk2 ????

: wt maja 23, 2017 22:05
autor: kkkacper
rysiektr, aa no to moj blad w takim razie.. zwracam honor :jezor: