Strona 167 z 173

vr6 w mk2 ????

: śr maja 24, 2017 01:22
autor: rysiektr
kkkacper pisze:rysiektr, aa no to moj blad w takim razie.. zwracam honor :jezor:
Mi to pasowało, a kto jakie ma półośki to najstarsi górale nie wiedzą, numerów na nich nie ma, a czy w czasie 30 lat eksploatacji już coś z nimi nie było kombinowane to nikt nie wie :bigok:

Re: vr6 w mk2 ????

: śr maja 24, 2017 07:29
autor: el Kozako
rysiektr pisze:
grodzki pisze:Zbiornik paliwa trzeba wsadzić z Mk3 razem z pompa od vr6 czy jakieś inne rozwiązanie?
Możesz zapodać zestaw pomp z KRa PLa itp. albo customową pompę zewnętrzną - tylko raczej będzie głośna.. Albo zbiornik mk3 z pompą z vr6 - dużo jest rozwiązań.
grodzki pisze:Do sanek z Mk3 chciałbym zostawić wahacze z mk2 i zostać przy rozstawie 4x100 - czy poloski mogą zostać z 1.8 RP ?
do vr6 12V na skrzyni z 5b vr5 takie półośki pasują, więc i tu powinny, oczywiście z przegubami 100mm i flanszami w skrzyni zmienionymi na 100.
Ano ja tak mam, polosie z 1.8 automat - przeguby setki i skrzynia vr5 z flanszami setkami z tdi'ka bodaj, ewentualnie polosie z g60 i w/w flansze i przeguby, mialem tak pod tedekiem na skrzyni 02A

vr6 w mk2 ????

: śr maja 24, 2017 17:04
autor: PAPAYOS
grodzki pisze:Koło pasowe lepiej od razu oddać do przetoczenia czy lepiej klepac podłużnice?
Toczyć...

Rozwiązań jest tyle ile osób na forum. Ja mam przeguby wew. od TDi, zew od MK2 i rozstaw 4x100, sanki od MK3, wahacze od MK 2, a półośki chyba od passata VR6, chłodnicę od transportera, a wentylatory od passata b3, bak MK3 z pompą od VR...

Wszystko wyjdzie w praniu.

Pozdrawiam

vr6 w mk2 ????

: śr maja 24, 2017 19:10
autor: grodzki
Dzięki wielkie wszystkim na pewno wszystkie rady są przydatne :) :pub:

vr6 w mk2 ????

: śr maja 24, 2017 21:04
autor: ARNO1
Panowie mierzyłem ostatnio kompresje wyszło po 10 Bar na każdym cylindrze. Czy to dobry wynik?

vr6 w mk2 ????

: śr maja 24, 2017 21:23
autor: kkkacper
ARNO1, stan normalny to niby 10-13.. ale jak dla mnie to wynik nie za ciekawy..

Re: vr6 w mk2 ????

: śr maja 24, 2017 21:58
autor: ARNO1
kkkacper pisze:ARNO1, stan normalny to niby 10-13.. ale jak dla mnie to wynik nie za ciekawy..
10-13 to wartości dla nowych silników więc chyba tragedii nie ma jak na tyle lat. I tak rozrząd i głowice będe robił to zobaczymy czy się poprawi

vr6 w mk2 ????

: śr maja 24, 2017 22:24
autor: kkkacper
ARNO1, stan normalny, czy nowy czy stary co to za znaczenie? Logiczne, ze nowy powienien sie w gornym limicie lapac wedlug mnie.. bedziesz mial wszystko na wierzchu to zrob od razu, to nie sa koszta liczone w milinoach , a bedziesz do tego potem wracal? Bezsens ;)

vr6 w mk2 ????

: pn maja 29, 2017 22:05
autor: adams
Opisze mi ktoś procedurę wymiany uszczelniacza wału w VR6?

Chodzi o ten przy kole pasowym 054115147B

vr6 w mk2 ????

: wt maja 30, 2017 08:33
autor: klintonMK2
Jedziesz na wulkanizację, wbijasz bieg, naciskasz hamulec, a pan wielkim pneumatem do ciężarówek odkręca śrubę koła pasowego (chyba że masz vag special tool czyli gięty klucz bodajże 46 do zablokowania i rura 3m do odkręcania, ale ja zazwyczaj robię jak wyżej) potem odkręcasz na kilka śrubek dekielek z uszczelniaczem od bloku i od miski, zdejmujesz dekielek, wybijasz uszczelniacz, wbijasz nowy i koniec. Do dokręcenia polecam nową śrubę z ASO lub na starą na 2-3 zwoje gwintu dać delikatnie kleju. Raz mi się odkręciło to koło, co spowodowało ścięcie klina i zdjęło dość dużo materiału z wału, później założone nowe koło nie miało centrowania i ciągle się odkręcało co doprowadziło finalnie do wymiany wału (nie polecam)

vr6 w mk2 ????

: wt maja 30, 2017 11:09
autor: kkkacper
klintonMK2, rownie dobrze nowa srube 10.9-12.9 z kazdego metalowego :jezor:

Re: swap 2,3 v5 aqn mk3

: pn cze 05, 2017 11:10
autor: Madej
Wsadzam aqn i mam skrzynie z vra i pasują tylko 4 śruby z przodu z tyłu i z dołu nic nie pasują

Czy każdy tak jeździ bo wszędzie piszą że mają skrzynie z vra i pasuje

Może ktoś coś doradzi

vr6 w mk2 ????

: ndz cze 18, 2017 09:57
autor: PAPAYOS
Hejka.

Panowie i Panie. Mam pewien problem z VR6. A mianowicie zalewa świece na wolnych obrotach. Podejrzewam, dwie opcje, albo sondę, albo przepływomierz.
Moja prośba jest taka, czy jesteście w stanie powiedzieć mi czy do sterownika o nr 021 906 258A pasuje przepływka o numerach "021 906 461 / 0 280 213 021"
wtyczka ma 5 pinów (styków, szósty jest pusty), natomiast w przepływce jest ich 6.
Ewentualnie co może być jeszcze przyczyną zalewania świec?

I druga sprawa, po włączeniu zapłonu nie załącza się pompa, który przekaźnik należy sprawdzić, ewentualnie gdzie szukać przyczyny?

vr6 w mk2 ????

: ndz cze 18, 2017 12:13
autor: rysiektr
PAPAYOS pisze:Ewentualnie co może być jeszcze przyczyną zalewania świec?
Czujnik temp niebieski. Halla e aparacie masz ok?
PAPAYOS pisze:I druga sprawa, po włączeniu zapłonu nie załącza się pompa, który przekaźnik należy sprawdzić, ewentualnie gdzie szukać przyczyny?
Jak dobrze pamiętam w vr6 pompa ma chodzić dopiero jak sterownik dostaje sygnał z czujnika położenia walu. Ale ręki sobie obciąć nie dam. Za pompę odpowiada przekaznik w miejscu nr12.