czy zna ktos tego VR'a??

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt lis 14, 2008 01:16

szymonrs pisze:
POLO_VR6 pisze:
bugalon pisze:Jak to jest wykres VRa, to ja jestem ksiadz proboszcz :). Weź chłopie już się nie kopromituj ok? Schowaj swoje marzenia do pudełka i wyjmuj je z niego w samotnosci. Żenada po całości ......
dzisiaj auto sprawdzane na hamowni jest nr zadzwon i sprawdz jk nie wierzysz
bugalonowi nie chodzi o wynik 185PS tylko że cały pomiar i kalibracja jest s.p.i.e.r.d.o.l.o.n.a na maksa. Czy widziałeś kiedyś wykres VRa gdzie ma moc maksymalną przy 7700obr?? gdzie w serii jest to 5800?? czy widziałeś kiedyś wynik mocy VRa który ma tylko 185Nm zamiast 235Nm w obrotach 5700 zamiast 4200??
jedna rada... zmień hamownie
Lepiej bym tego nie ujął. Mi to wygladało na wykres jakiejś hondy, bo zeby zakrecic VRa do 8,5k to trzeba wywalić tyle szmalu co na budowe supermarketu na Litwie :) No i jeszcze ten moment 185 ..... Tyle to ma v-tec 1,6 zdrowo podłubany.

Dopiero jak zobaczyłem opis toffica to stwierdzilem ze ten wykres może i rzeczywiscie jest podobny do oryginalnego VRowskiego (szczegolnie charakter krzywej momentu). Tylko przy takiej kalibracji jak kolega pokazal to wynikiem mozna sobie co najwyzej wytrzeć d...e


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
POLO_VR6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 15:21
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: POLO_VR6 » pt lis 14, 2008 01:47

bugalon pisze:
szymonrs pisze:
POLO_VR6 pisze: dzisiaj auto sprawdzane na hamowni jest nr zadzwon i sprawdz jk nie wierzysz
bugalonowi nie chodzi o wynik 185PS tylko że cały pomiar i kalibracja jest s.p.i.e.r.d.o.l.o.n.a na maksa. Czy widziałeś kiedyś wykres VRa gdzie ma moc maksymalną przy 7700obr?? gdzie w serii jest to 5800?? czy widziałeś kiedyś wynik mocy VRa który ma tylko 185Nm zamiast 235Nm w obrotach 5700 zamiast 4200??
jedna rada... zmień hamownie
Lepiej bym tego nie ujął. Mi to wygladało na wykres jakiejś hondy, bo zeby zakrecic VRa do 8,5k to trzeba wywalić tyle szmalu co na budowe supermarketu na Litwie :) No i jeszcze ten moment 185 ..... Tyle to ma v-tec 1,6 zdrowo podłubany.

Dopiero jak zobaczyłem opis toffica to stwierdzilem ze ten wykres może i rzeczywiscie jest podobny do oryginalnego VRowskiego (szczegolnie charakter krzywej momentu). Tylko przy takiej kalibracji jak kolega pokazal to wynikiem mozna sobie co najwyzej wytrzeć d...e
to moze jakas podpowiedz co moze byc przyczyna



Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » pt lis 14, 2008 01:50

z tego co ja zrozumiałem to powodem była źle ustawiona hamownia czyli ustawili programy na za wysokie obroty nie pod twój silnik

coś w tym stylu .


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
POLO_VR6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 15:21
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: POLO_VR6 » pt lis 14, 2008 01:59

lawrai pisze:z tego co ja zrozumiałem to powodem była źle ustawiona hamownia czyli ustawili programy na za wysokie obroty nie pod twój silnik

coś w tym stylu .
skoro tak myslisz to jutro odwiedze inna hamownie i sprawdzimy wykresy



Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » pt lis 14, 2008 02:12

ja nie mysle , bo sie na tym nie znam . Jutro chłopaki powiedza o co chodzi dokładnie . Ja tylko to zrozumiałem tak jak napisałem post wyżej a czy dobrze napisałem to sam jestem ciekawy także mną się nie sugeruj .

Pozdr


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
szymonrs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw gru 30, 2004 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: szymonrs » pt lis 14, 2008 09:07

Panowie jeżeli chcecie dyskutować czy ten pomiar jest dobry czy zły bo znacie tę hamownie to szkoda czasu bo Wy nie znacie zasad pomiaru!!! Sam się dziwię że DV-T wypuściło takiego bubla. Chłopaki hamowali już wiele VRów więć powinni wiedzieć co jest nie tak....

clue: zanim ktokolwiek coś napisze niech sobie odpowie na pytanie czy przykładając taką samą siłę na innym przełożeniu mamy taką samą ilość momentu?? Czy mając taką samą ilość momentu w diametralnie różnych obrotach mamy taką samą moc??

...albo to po prostu marna prowokacja

edit: tu przykładowy pomiar z DVT corrado VR6
Obrazek
niestety autko nie jeździło adekwatnie do wykresu
Ostatnio zmieniony pt lis 14, 2008 09:39 przez szymonrs, łącznie zmieniany 1 raz.


"Red Devil" Golf mk2 ABVT 4motion 722PS 855Nm ?second car

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt lis 14, 2008 14:00

POLO_VR6 pisze:to moze jakas podpowiedz co moze byc przyczyna
zmien hamownie, najłatwiej :bigok:



Awatar użytkownika
POLO_VR6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 15:21
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: POLO_VR6 » sob lis 15, 2008 01:06




Rapcio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:28
Kontakt:

Post autor: Rapcio » sob lis 15, 2008 15:26

Polo ale licznik to ci conajmniej o 20km/h oszukuje :D



Awatar użytkownika
POLO_VR6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 15:21
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: POLO_VR6 » sob lis 15, 2008 17:40

Rapcio pisze:
Polo ale licznik to ci conajmniej o 20km/h oszukuje :D

zobaczymy w poniedzialek co powiedza w rzeszowie na temat tego wszystkiego w
RS SERVICE
Rzeszów ul Warszawska 85
oferujemy hamowanie samochodu jak i dokladne mierzenie przyspieszen , czasu przejazdu 1/4 mili jak i innych dystansów. sparwdzenie drogi hamowania, jak i przeklamania licznika w samochodzie. wszystko udokumentowane oczywiscie wykresem z hamowni



Kuman

Post autor: Kuman » ndz lis 16, 2008 00:50

POLO_VR6 pisze:tak chodzi golf: licznik:...h?v=pW8ZYwU2uQs
Strasznie wysoko się kręci, prawie jak Honda :D

P.S Powodzenia w bezawaryjności pojazdu przy pałowaniu do odcinki na zimnym motorze :bigok:
Ostatnio zmieniony ndz lis 16, 2008 00:52 przez Kuman, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » śr lis 19, 2008 11:19

i coś wiadomo ?


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
POLO_VR6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 15:21
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: POLO_VR6 » śr lis 19, 2008 14:38

lawrai pisze:i coś wiadomo ?
na jutro jestem umowiony. jak wroce to wrzuce odrazu na forum



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » śr lis 19, 2008 16:20

interesujacy temacik :bigok: sam jestem ciekaw wyniku :helm:


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości