vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw lis 06, 2008 23:57

toudi pisze:napewno som bo przod masz ciezszy a tyl lekki.po co sie pytacie o takie zeczy????auto z takim silnikiem nie nadaje sie zabardzo na zakupy i na jazde w zime.ja jak bede robil przeszczep to nie bede sie zastanawial tym ze bedzie sie go gorzej prowadzic.nie bede nim jezdzil codziennie a zime spedzi w garazu.trzeba wybrac kompromis.
a to czemu sie nie nadaje na zakupy i na codzien i na zimę, jeździ jak kazde inne auto
dziesiatki pisałem ze da sie tym jechac i szybko i wolno i hamowac i przyspieszac i szybko jeździc po zakretach startowac w KJS i innych sprawnosciówkach.
Zwinnosci MKI nie dorówna ale nie rób chłopie z MKII vr6 kalectwa co nie da rady zakretów jechac bo go wynosi.

a tak wogóle to jak zrobisz juz swapa to podyskutujemy, bo narazie nie masz do tego zadnej wiedzy



Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1490
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Post autor: toudi » pt lis 07, 2008 00:02

Borys, moze i masz racje.ale auto trzeba opanowac


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
struna
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 22:02
Lokalizacja: Stockholm
Auto: MultivanT4,vw golf I,Audi A4 B7 tfsi,
Kontakt:

Post autor: struna » pt lis 07, 2008 00:11

ja sobie zostawilem piasty na 4x100 i nie widze powodu zmiany na 5x100
bardziej mi sie podoba 4 szpilki i wiecej ladnych felg jest do zalozenia
krzyslebork3 wytlumacz mi dlaczego akurat na 5 szpilek sa git twoim zdaniem


maly jest fajny,ale duzy moze wiecej

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt lis 07, 2008 00:16

toudi pisze:Borys, moze i masz racje.ale auto trzeba opanowac
ja mam rację bo mam takie auto i startowałem w róznych najprzerózniejszych zawodach i wiem jak się auto zachowuje, co mogę a czego nie mogę.

A Ty dyskutujesz nie mając zielonego pojecia z czym to się je.

BTW.
a jak nie masz "opanowania" to po co budowac takie auto?! zeby zabłysnąć w dziale projekty?

[ Dodano: Czw Lis 06, 2008 11:20 pm ]
struna pisze:krzyslebork3 wytlumacz mi dlaczego akurat na 5 szpilek sa git twoim zdaniem
a to moze ja przytocze jedna zaletę 5x100
poniewaz bardzo mocno poruszany temat bezpieczenstwa jest tj big Brake, w bardzo prosty sposob i nieduzym kosztem mozna załozyc duze hamulce np 312mm,



Awatar użytkownika
Krisvr6-78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: wt cze 12, 2007 23:16
Lokalizacja: Gubin Racing Team
Kontakt:

Post autor: Krisvr6-78 » pt lis 07, 2008 01:46

Borys a od jakiego modelu mozna by bylo zalozyc duze hamulce do golfa 2 vr6 chodzi mi o rozmiar ktory podales 312mm, (ausi s2,rs2? ) Nieduzy koszt to mniej wiecej .... ??



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt lis 07, 2008 08:37

Krisvr6-78 pisze:Borys a od jakiego modelu mozna by bylo zalozyc duze hamulce do golfa 2 vr6 chodzi mi o rozmiar ktory podales 312mm, (ausi s2,rs2? ) Nieduzy koszt to mniej wiecej .... ??
audi a3, skoda octavia rs, MKIV



Awatar użytkownika
becior
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2937
Rejestracja: czw cze 19, 2008 17:35
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

Post autor: becior » pt lis 07, 2008 12:01

Koledzy życzliwi wobec siebie nie jesteście :helm:

Jeden się pyta o cenę mniej więcej, a drugi specjalnie nie odpisuje.

Poza tym, nie każdy ma czas i znajomość języków obcych, więc czasem możnaby pomóc.

Swoją drogą VR6 w MK2 to super sprawa :green_fuck:
Jednak chyba co niektórzy nie rozumieją kwestii bezpieczeństwa na takim setupie.
Do tego nawet nie trzeba doświadczenia z VRką wystarczy teoria.

Pozdrawiam


było 20 Jahre 16V... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=342725&start=0&hilit=becior[

Kuman

Post autor: Kuman » pt lis 07, 2008 14:21

Krisvr6-78 pisze:312mm, (ausi s2,rs2? ) Nieduzy koszt to mniej wiecej .... ??
Kolega ma z Audi TT, jeśli chodzi o koszt to myślę koło 1000zł bo zaciski takie same jak 288, potrzeba tylko jarzm i tarcz bo klocki też te same.

Jeśli ktoś upiera się przy 4x100 to można dać spokojnie 280 plus zaciski 2-tłoczkowe z S2 (bo tego jakaś solidna pompa). Można też założyć zestaw 4 tłoczkowy Brembo 305mm z Ibizy Cupra R - oczywiście też 4x100. Niestety są one "ciut" mniej dostępne :bigok:



Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » pt lis 07, 2008 17:12

krzyslebork3 pisze:tak nie muszą być jak chcesz mieć koła na 4 śruby i połamane wszystkie kości to nie myszą byc
Po 1: Sanki nie mają nic wspólnego z rozstawem śrub.
Po 2: Sanki są takie same w VR6 i np. 1.4 (zobacz sobie do ETKI)
Po 3: Nie wspomniałem słowem o piastach na 4 czy 5 śrub. Przy tej masie auta i wiekości kół 4x100 spokojnie wystarczy.
krzyslebork3 pisze:najlepszym samobójstwem jest kupić mk II z przełożonym tylkko silnikiem !!! a hamijesz dalej bębnami z tył,u ?????? człowieku co ty gadasz wogóle ???jak zmieniać to zmieniać wszystko o ile chcesz żyć oczywiście ??
Nie wzburzaj się tak "Człowieku". Może wszedłbyś chociaż pierw do mojego tematu i zobaczył czym hamuję skoro chcesz na mnie jechać jakimiś głupimi tekstami.
krzyslebork3 pisze:ja tez kupiłem gotowca ale zanim to zrobiłem oglądałem go ze wszystkich stron prawie 3 godziny i zrozum że VR w takiej budzie to nie zabawa!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeśli oglądałeś go tak dokładnie jak czytasz posty to gratuluje zakupu. Napisałem wady pozostawienia wózka i poduch z mk2 i stwierdziłem że sanki w VR6 są te same co w innych mk3, a ty jedziesz na mnie jak na jakiegoś gówniarza za rzeczy o których nawet nie wspomniałem. Pomyśl troche zanim coś napiszesz


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Wrobel Gda
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Wrobel Gda » pt lis 07, 2008 18:52

Spoko thebishop tu chodziło o moją wypowieź :bajer: ale zgadzam sie z toba czy jest powiedziane że jak nie zmieniłem wózka to nic z heblami nie ruszałem :chytry: mam założony komplet od G60 bo chciałem miec nadal 4x100 i tyle. Bezpieczeństwo to podstawa. PEACE chłopcy :bigok:



Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » pt lis 07, 2008 19:57

thebishop, a ty jaki masz rozmiar tarcz?? 256?


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » pt lis 07, 2008 21:58

tak aktualnie jest 256, ale plan jest na 280 na zaciskach z S2.


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
krzyslebork3
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 62
Rejestracja: pn gru 10, 2007 17:33
Lokalizacja: Lemborg koło lubonidz :P
Kontakt:

Post autor: krzyslebork3 » sob lis 08, 2008 06:38

thebishop pisze:
krzyslebork3 pisze:tak nie muszą być jak chcesz mieć koła na 4 śruby i połamane wszystkie kości to nie myszą byc
Po 1: Sanki nie mają nic wspólnego z rozstawem śrub.
Po 2: Sanki są takie same w VR6 i np. 1.4 (zobacz sobie do ETKI)
Po 3: Nie wspomniałem słowem o piastach na 4 czy 5 śrub. Przy tej masie auta i wiekości kół 4x100 spokojnie wystarczy.
krzyslebork3 pisze:najlepszym samobójstwem jest kupić mk II z przełożonym tylkko silnikiem !!! a hamijesz dalej bębnami z tył,u ?????? człowieku co ty gadasz wogóle ???jak zmieniać to zmieniać wszystko o ile chcesz żyć oczywiście ??
Nie wzburzaj się tak "Człowieku". Może wszedłbyś chociaż pierw do mojego tematu i zobaczył czym hamuję skoro chcesz na mnie jechać jakimiś głupimi tekstami.
krzyslebork3 pisze:ja tez kupiłem gotowca ale zanim to zrobiłem oglądałem go ze wszystkich stron prawie 3 godziny i zrozum że VR w takiej budzie to nie zabawa!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeśli oglądałeś go tak dokładnie jak czytasz posty to gratuluje zakupu. Napisałem wady pozostawienia wózka i poduch z mk2 i stwierdziłem że sanki w VR6 są te same co w innych mk3, a ty jedziesz na mnie jak na jakiegoś gówniarza za rzeczy o których nawet nie wspomniałem. Pomyśl troche zanim coś napiszesz

no tak bo teraz zdążyłeś sie już zaopatrzyć w takie gadżety jak tarcza z tyłu i wogóle a jeżeli chcesz to zapraszam na KILLA do mnie kozaczku i założe sie że przy hamowaniu z 250km/h twoje tarcze zawina się jak muszla ślimaka o ile nie będziesz bał się rozpędzić do takiej prędkości.. . . .



[ Dodano: 08 Lis 2008 05:46 ]
Myślisz że dlaczego seryjnie VR6 ma rozstaw śrub 5x100 ???
na pewno nie po to byś sobie miał 4x100 i to jescze seryjne szpilki, pamietaj nie sztuką jest się rozpędzić - sztuką jest bezpiecznie i szybko sie zatrzymać !!!
Ostatnio zmieniony sob lis 08, 2008 06:47 przez krzyslebork3, łącznie zmieniany 1 raz.


<b>JP - jestem prawilny <b>

Kuman

Post autor: Kuman » sob lis 08, 2008 12:17

krzyslebork3 pisze:Myślisz że dlaczego seryjnie VR6 ma rozstaw śrub 5x100 ???
na pewno nie po to byś sobie miał 4x100
Trochę słaby argument. A co przeszkadza mieć nadal 4x100 i do tego dobry hebel ? Zobacz stare Audi z mocnymi motorami, zobacz Ibizę Cuprę i Cuprę R (99-02) - też mają 4x100 i nie sądzę żeby stanowiło to jakiś problem.
krzyslebork3 pisze:sztuką jest bezpiecznie i szybko sie zatrzymać
I tutaj przyznam rację :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości