vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

vr6 w mk2 ????

Post autor: jabolo » sob mar 30, 2013 13:35

lord5005 pisze: zalozyc mocniejsze hample chyba ze jestes kaskaderem
mam zwrotnice z g60 z zaciskami dwótłokowymi z audi S2 na tarczach 280 i pompie z g60 :):) z tyłu seria z gti wszystko nowe tarcze, klocki , zaciski, jarzma, linki, przewody
lord5005 pisze:Jezeli chcesz zostac przy 4x100 to i tak musisz zmienic piasty na bez zintegrowanych jazm
nie mam pojecia o co chodzi mozesz wrzucic jakies zdjecia zebym to ogarnął?? Mam piasty z G60... przypasuje?

lord5005 pisze:Kasete zminy biegow polecam z Golfa IV,leciutko wchodza biegi
Pasuje bez wiekszej rzeźby w miejsce dwójkowej kasety?
lord5005 pisze:Co do chlodnicy to szukaj najlepiej kompletu z 1,6 D ze wzgledy na to ze byly dwa wentylatory(przewaznie).Lub wentylatory z MK3 VR i obciac je o 2.5 centa jezeli dobrze pamietam.
akurat napisałem z 16V bo taka mam... to podobno najwieksza jaka wychodziła w mk2 i gabarytowo wydaje sie ze spokojnie przykece do niej 2 wiatraki wiec chyba moze byc? bo rozumiem ze jesli chodzi o chłodnice to problemem przy przekładce jest ilosc wydzielanego ciepła jakie trzeba odprowadzic a nie grubosc chłodnicy? tak?
lord5005 pisze:Co do polosi to mozesz tez zostac przy swoich i przelozyc tylko flansze na 100mm.
mam półosie z gażnikowego 1.6 czyli moge zmienic tylko flansze? jest tak to super:)



Oryginalne serwo z gti chyba nie przypasi ??? z czego zakładac??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » sob mar 30, 2013 19:16

jabolo pisze: Mam piasty z G60... przypasuje?
pasuje.z tego co piszesz masz dobre hamulce więc tego narazie bym nie ruszał.
jabolo pisze:Pasuje bez wiekszej rzeźby w miejsce dwójkowej kasety?
z tego co kojarzę to akurat przy kasecie z mkIV trzeba trochę porzeźbić.
jabolo pisze:akurat napisałem z 16V bo taka mam... to podobno najwieksza jaka wychodziła w mk2 i gabarytowo wydaje sie ze spokojnie przykece do niej 2 wiatraki wiec chyba moze byc? bo rozumiem ze jesli chodzi o chłodnice to problemem przy przekładce jest ilosc wydzielanego ciepła jakie trzeba odprowadzic a nie grubosc chłodnicy? tak?
problemem jest wyjście węży.idealnie pasuje chłodnica i wiatraki z b3 vr6 z 1991 roku
jabolo pisze:mam półosie z gażnikowego 1.6 czyli moge zmienic tylko flansze? jest tak to super:)


półosie mogą zostać bo spokojnie wytrzymają.zmieniasz tylko wewnętrzne przeguby na 100mm,chyba ze już takie masz.
jabolo pisze:Oryginalne serwo z gti chyba nie przypasi ??? z czego zakładac??
serwo da rade.do pompy hamulcowej tylko musisz założyć zbiorniczek z wyjściem na wyprzęgnik,chyba ze zostają pedały z mkII


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
lord5005
Forum Master
Forum Master
Posty: 1038
Rejestracja: wt lis 30, 2010 20:54
Lokalizacja: Góra k.Leszna

vr6 w mk2 ????

Post autor: lord5005 » ndz mar 31, 2013 10:04

dawid018, Aby zalozyc kasete z MKiV trzeba delikatnie podciac tunel.Nawiercic 2 otwory w tunelu i dociac kawalek plaskownika i przyspawac/przykrecic.Do tego "kawalka" przykrecasz kolejne 2 sruby i calosc konkretnie sie trzyma.Z reszta nie ma najmniejszego problemu :D

A roznica jest kolosalna.Jezeli juz sie zdecydujesz na lewarek z IV to szukaj "nowszego tupu" z regulacja na linkach :D


Co do chlodnicy to wystarczy ja obrocic o 180 stopni.Dorobic oczywiscie mocowania do belki,ale to zaden problem.2 plaskowniki,flex i spawarka,mozesz przynitowac nawet/przykrecic heh :D
Do czujnika trzeba przedluzyc przewody ale to juz chyba blachostka?

Pozdro
Ostatnio zmieniony ndz mar 31, 2013 13:01 przez lord5005, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p5129059" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

vr6 w mk2 ????

Post autor: klintonMK2 » ndz mar 31, 2013 12:31

ja bym pchał chłodnicę ze starego b3 vr6, tak jak ktoś wspomniał ;) w moim i kolegi swapie tak jest i pasi super, a wyjścia, czujnik, wiatraki, wszystko jest jak w serii VR6 :) przeguby tak jak już wspomniano zakładasz tylko na swoje półosie. wybierak z mk4 lepiej starego typu bo mniej rzeźby i linki pasują od razu do skrzyni ;) (wiem bo miałem stary i nowy typ i wybrałem ten stary). zbiornik paliwa pasuje plug&play z golfa III. pedały z passata b3 i trzeba wywiercić dziurę w grodzi na wysprzęglik i najlepiej przykręcić go do oryginalnej blachy będącej jednocześnie mocowaniem serwa w passacie. jak przykręcisz do samej grodzi to wszystko pływa, bo jest za miękkie, więc pamiętaj żeby wypruć z dawcy tą blachę (jeśli ma abs to jest inna, ale da radę ją przyspawać do dwójkowego mocowania serwa ;) ) jak jeszcze coś chcesz wiedzieć to wal..



Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

vr6 w mk2 ????

Post autor: jabolo » ndz mar 31, 2013 16:29

dzięki koledzy za dobre rady, wiem ze sa rózne mozliwosci przy tym swapie ale zalezy mi zeby był najmniej inwazyjny( w sensie rzeźby) bo nigdy nie wiadomo czy nie trzeba bedzie wrócic do serii:):) każda wskazówka typ:
klintonMK2 pisze:więc pamiętaj żeby wypruć z dawcy tą blachę
jest dla mnie bardzo ważna, lubie miec wszystko dobrze zrobione i bez druciarstwa a w mojej okolicy niestety bede prekursorem jesli chodzi o ten swap wiec jak juz pisałem kazda pomoc merytoryczna jest dla mnie bardzo ważna.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » pn kwie 01, 2013 10:39

jabolo, jest jeszcze opcja zostawienia swoich pedałów i założenie zestawy wysprzęglika na linkę z seata cupry lub passata b3 1,8/2,0
jak byś montował chłodnice ze starego vr6 to musisz mieć tez ewze bo chłodnica ma sieksza średnice wyjśc niż nowsze vr6


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

vr6 w mk2 ????

Post autor: jabolo » pn kwie 01, 2013 11:25

dawid018 pisze:jak byś montował chłodnice ze starego vr6 to musisz mieć tez ewze bo chłodnica ma sieksza średnice wyjśc niż nowsze vr6
slinik mam z b4 razem z węzami wiec jak bede organizowac chłodnice z paska B3 to brac tez z niego węze?
dawid018 pisze:jest jeszcze opcja zostawienia swoich pedałów i założenie zestawy wysprzęglika na linkę z seata cupry lub passata b3 1,8/2,0
moje pedały i tak sa kiepskie wiec bede organizowac z paska B3

Kabelkologia bede zajmowac sie pozniej ale powiedzcie mi duzo z tym roboty?? naturalnie bede liczył na waszą pomoc:) :kufel:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » pn kwie 01, 2013 12:01

jabolo pisze:slinik mam z b4 razem z węzami wiec jak bede organizowac chłodnice z paska B3 to brac tez z niego węze?
jeśli chłodnica będzie z passata vr6 z 91 roku to tak,jesli póżniejsza to nie.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
lord5005
Forum Master
Forum Master
Posty: 1038
Rejestracja: wt lis 30, 2010 20:54
Lokalizacja: Góra k.Leszna

vr6 w mk2 ????

Post autor: lord5005 » pn kwie 01, 2013 12:31

jabolo, Wypruwasz cala wiazke silnikowa z dawcy i przekaldasz do siebie.Problemow z tym miec nie bedziesz jezeli nikt wczesniej nie kombinowal(tak jak u mnie bylo).Pamietaj tez o przekazniku od pompy paliwa(109 jezeli dobrze pamietam).Wkladasz go w 3 miejsce :D

We wiazce bedziesz mial rowniez przewody od oswietlenia przedniego ktore proponuje wypruc odrazu bo i tak nie przydadza sie(zostawiasz swoja wiazke od swiatel).

Najgorzej jest gdy masz dawce anglika.....Wtedy zaczyna sie przedluzanie przewodow/skracanie......Kupa czasu :banghead:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p5129059" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

vr6 w mk2 ????

Post autor: klintonMK2 » wt kwie 02, 2013 00:21

lord5005 pisze:Pamietaj tez o przekazniku od pompy paliwa(109 jezeli dobrze pamietam)
wszystko prawda ale to przekaźnik sterowania kompem, a nie pompą paliwa ;) a co kablologii to zależy czy masz rocznik do 89 czy po 89. jak masz awaryjne na kolumnie to kablologii nie ma, wpinasz tylko wtyczki i po robocie. jak przed 89, to czeka Cię wymiana instalacji ;) najlepiej znaleźć dawcę mk2 po 89 i wypruć wszystko, nie ma z tym tak dużo roboty jakby się mogło wydawać ;) przekładasz wszystko, wpinasz skrzynkę bezpieczników z passata i tyle..



Awatar użytkownika
lord5005
Forum Master
Forum Master
Posty: 1038
Rejestracja: wt lis 30, 2010 20:54
Lokalizacja: Góra k.Leszna

vr6 w mk2 ????

Post autor: lord5005 » wt kwie 02, 2013 09:07

klintonMK2, Heh cos mi sie pomieszalo :helm: :helm:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p5129059" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

vr6 w mk2 ????

Post autor: jabolo » wt kwie 02, 2013 19:10

klintonMK2 pisze:co kablologii to zależy czy masz rocznik do 89 czy po 89.

ma 85 rocznik wiec nie dość ze awaryjki w konsoli to jeszcze wąskie manetki:) ale do swapa mam cała instalacje z mk2 po 89 roku i wiazke silnika z passata ze skrzynka. powiedzcie mi czy ta instalacja nowego typu będzie pasować to moich manetek? i innych przełączników? wejścia sa te same czy inne? zawsze można zmienić manetki na nowe to nie jakiś problem:) gdzie podpina się emulator żeby dwójkowe zegary smigały? ktoś to sprzedaje? jak to wygląda?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

vr6 w mk2 ????

Post autor: klintonMK2 » śr kwie 03, 2013 15:06

wiązka pasuje do wszystkiego oprócz manetek i licznika. najprościej zmienić manetki i licznik na nowy typ, albo, tak jak ja, lutować kabelek po kabelku stare kostki do nowej wiązki ;) do pozostałych rzeczy pasują wtyczki. a co do emulatora.. tu znowu różnica w silniku vr6 czy jest na aparacie zapłonowym czy na module. jak na module to to licznik nowego typu i prostą instalację zrobisz samemu, jak na aparacie to będzie ciężko, teoretycznie nie do zrobienia. (jest chłopak na forum który to ogarnia ale jego rozwiązanie ma pewne niedociągnięcia)



Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

vr6 w mk2 ????

Post autor: jabolo » śr kwie 03, 2013 16:55

klintonMK2 pisze:najprościej zmienić manetki i licznik na nowy typ
z tego co kojaze to licznik nowego typu jest na jedna kostke tak?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości