Strona 171 z 173

Re: vr6 w mk2 ????

: wt wrz 19, 2017 19:05
autor: szczepan69
klintonMK2 pisze:wiem że masz 2.9, ale była tu mowa o zakupie bloku z 2.8 i rozwiercie, a pytałeś czy może być blok 24v. o pierścieniach napisałem, bo chyba nie masz zamiaru zakładać starych do świeżo rozwierconego bloku...
raczej z tych pierscieni nic nie bedzie i nie wiem jak bedzie z tłokami złapało na tłokach nie wiem czy na wszystkich ale wałem nie obruci,zalałem nafta i niech sie moczy co bedzie to bedzie,Obrazek

Re: vr6 w mk2 ????

: wt wrz 19, 2017 21:22
autor: 16vg60
Majki93 pisze:
16vg60 pisze:Bierz z 2.8 i wierc go pod tloki z 2.9
Mam pytanie z innej beczki, jak z wytrzymałością przeszlifowanej tulei? 2.8 i 2.9 ma taką samą średnicę zewnętrzną, czy blok w ABV podobnie jak i tuleja, jest rozwiercony o to pół milimetra żeby została zachowana taka sama grubość ścianki w przypadku 2.8 i 2.9?

w 2.9 nie jest tak ze to rozwiercony blok 2.8 i tuleja jest ciensza ,2.9 ma takiej samej grubosci scianke tuleje jak 2.8 i mozna go spokojnie wiercic ;)

vr6 w mk2 ????

: wt wrz 26, 2017 21:45
autor: PAPAYOS
Witam.

Mam pytanie czysto teoretyczne dotyczące pompy paliwa VR6.

Co się stanie gdy zamienię przewody paliwowe pompy paliwa, tzn na zasilanie paliwem dam powrót i odwrotnie?

Który przewód dochodzący do listwy wtryskowej powinien być zasilający? Proszę o jakieś foto.

Pozdrawiam
PAPAYOS

vr6 w mk2 ????

: wt wrz 26, 2017 23:43
autor: rysiektr
Nic się nie stanie jak zamienisz, nie odpali.
Zasilający jest ten, z którego leci paliwo po włączeniu zapłonu/kręceniu rozrusznikiem kiedy pompa paliwa pracuje.Zasilający przechodzi przez filtr paliwa.

vr6 w mk2 ????

: śr wrz 27, 2017 06:57
autor: PAPAYOS
rysiektr pisze:Zasilający przechodzi przez filtr paliwa
Chodziło mi o listwę.

Moja skromna inteligencja też mi tak podpowiada, ale na listwie są dwa wejście i chodzi mi który to jest zasilający.

Pozdrawiam
PAPAYOS

vr6 w mk2 ????

: śr wrz 27, 2017 09:54
autor: rysiektr
PAPAYOS pisze: Chodziło mi o listwę.

Moja skromna inteligencja też mi tak podpowiada, ale na listwie są dwa wejście i chodzi mi który to jest zasilający.
Na niektórych listwach wtryskowych przy króćcach do podłączenia są strzałki określające wejście i wyjście, nie pamiętam czy vr6 ma czy nie ma te strzałki.
Przewód, który jest podłączony do wyjścia regulatora ciśnienia (od dołu) to powrót, więc 2 to będzie zasilanie.

Re: vr6 w mk2 ????

: śr wrz 27, 2017 10:25
autor: Gwiazdor
W VR6 na listwie są oznaczenia. Jak ktoś nie tarł tych miejsc to strzałki są nawet w kolorze. U mnie są podmalowane na niebiesko.

Re: vr6 w mk2 ????

: sob paź 07, 2017 21:23
autor: lestek_13
panowie pisze w tym dziale jeśli nieodpowiedni to przenieście...
mk2 z silnikiem AAA z passata b3 na module, po odpaleniu pracuje kilkadziesiąt sekund następnie przestaje kolejno działać na poszczególne cylindry, następnie zaczyna klekotać i gaśnie. Po odpięciu czujników temperatury (żółty i niebieski), gaśnie dopiero po 2-3 minutach. Gdy zgaśnie i po kilku lub kilkunastu sekundach chcę go odpalić to odpala ale nie na wszystkie cylindry i po kilku sekundach gaśnie. Jeśli zostawię go na kilka minut aby ostygł, odpala normalnie i znowu pracuje kilkadziesiąt sekund a następnie po nagrzaniu przestaje kolejno działać na poszczególne cylindry, klekocze i gaśnie.
Wymieniłem już cewko-moduł, kable, świece, kostkę stacyjki.... błędów nie wywala, juz mi ręce opadają.... :? :?

Re: vr6 w mk2 ????

: czw paź 19, 2017 20:37
autor: adams
szczepan69 pisze:szukam bloku do 2,9
mam jak coś blok z 2.9 na zbyciu

vr6 w mk2 ????

: pt paź 20, 2017 23:14
autor: szczepan69
teraz nie wiem czy kupic z blok 2.9 czy 2.8 i rozwiercać ???jaka cena???

vr6 w mk2 ????

: pn paź 23, 2017 20:50
autor: Luki1608
Panowie, jaka może byc przyczyna że na gorącym silniku strzela w dolot/wydech na wolnych obrotach?
Na zimnym pracuje idealnie , jak sie juz mocno rozgrzeje tez ładnie trzyma oborty ale zaczyna strzelać dosc czesto.Jak tylko zwiększe obroty do 1200-1300rpm przestaje i pracuje ładnie,tylko na wolnych.
Silnik tylko na benzynie bez gazu.
Dzieki za podpowiedzi.
Pozdro :pub:

vr6 w mk2 ????

: ndz paź 29, 2017 19:35
autor: el Kozako
Witojcie Panowie staram się zakończyć swap na vr6 na aparacie i mam 3 pytania:

1. Czy cewka iskrowa musi posiadać masę poprzez przewód, czy wystarczy samo przykrecenie do podszybia?

2. Czy ma ktoś schemat podłączenia przewodów wodnych - kupiłem sam silnik i nigdzie nie mogę znaleźć klarownego zdjęcia jak dokładnie są poprowadzone, włącznie (zwlaszcza) przy elektrycznej pompce wody??

3. Od czego jest 4pinowa wtyczka z trzema przewodami o kolorach:
- żółto czarny
- żółto niebieski
- czerwono szary/brązowy
Wychodzi ona z tej samej linii wiązki co wtyczka położenia przepustnicy. ??

vr6 w mk2 ????

: ndz paź 29, 2017 22:05
autor: rysiektr
1. Nie musi.
2. Nie mam :? Ale google prawde Ci powie
3. Przypomnij mi sie jutro

Re: vr6 w mk2 ????

: pn paź 30, 2017 23:18
autor: Gwiazdor
el Kozako pisze:Witojcie Panowie staram się zakończyć swap na vr6 na aparacie i mam 3 pytania:
2. Czy ma ktoś schemat podłączenia przewodów wodnych - kupiłem sam silnik i nigdzie nie mogę znaleźć klarownego zdjęcia jak dokładnie są poprowadzone, włącznie (zwlaszcza) przy elektrycznej pompce
A co tu oglądać. Masz przewody, 5 min pomyśleć i masz założone. A jak nie to wejdź w etke i masz schemat.