swap vr6 do mk2 pytanko

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

przybyl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz mar 16, 2008 15:51
Lokalizacja: Gostyń

swap vr6 do mk2 pytanko

Post autor: przybyl » śr lis 12, 2008 19:04

witam,zakuplem ostatnio za okazyjna cene silnik vr6 wraz ze skrzynia biegow,calym osprzetem,cala instalacja elekrtyczna z bassata,obecnie posiadam silnik 1.8 16v kr,czy musze wymieniac pompe paliwa?czy jak kupie sanki od m3 to podejda mi wachacze od mk2 czy sanki musze kupic z wachaczami od mk3?jakie poloski moga zostac moje czy musze szukac polosiek od mk3?czy przednia belka od golfa mk2 bedzie pasowala czy musze kupic belke od mk3,a moze belke od passata,prosze o odpowiedz,pozdrawiam wszystkich forumowiczow



Awatar użytkownika
Wrobel Gda
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Wrobel Gda » śr lis 12, 2008 20:08

Belka przednia od passata, półośki mogą zostać od 16V co do reszty sie nie wypowiadam bo mam inaczej to rozwiązane :bigok:



Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » czw lis 13, 2008 18:11

Sanki z mk3 z wchaczami i stabilizatorem z mk2 (ja tak mam ale to okres przejściowy).
Pompa paliwa z KR podaje 6 barów a regulator w VR jest ustawiony na 3. pompa paliwa powinna mieć myśle nie więcej niż 4. ale może będzie to chodzić niech się wypowie ktoś kto próbował


Obrazek Obrazek

przybyl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz mar 16, 2008 15:51
Lokalizacja: Gostyń

Post autor: przybyl » czw lis 13, 2008 19:22

dzieki za odpowiedzi,czyli pompe paliwa wymienie na pompe od vr6,czyli musze rowniez kupic bak od mk3 tak?bak obojetnie od jakiego mk3 czy musi byc od vr6?a co mowicie na sanki z wachaczami od mk2 dobre rozwiazanie czy lepiej od razu kupic z wachaczami i stabilizatorem od mk3?czy wtedy nie bedzie szerszy rozstaw kol z przodu?Wrolel a Ty jak masz rozwiazane mocowanie silnika?

[ Dodano: 13 Lis 2008 18:23 ]
aha,czy kolumna kierownicza podejdzie od passata czy musze miec od mk3?



Awatar użytkownika
struna
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 22:02
Lokalizacja: Stockholm
Auto: MultivanT4,vw golf I,Audi A4 B7 tfsi,
Kontakt:

Post autor: struna » czw lis 13, 2008 21:02

klumna z golfa 3 jest montowana do wzmocnienia pod deska nie pasi do golfa 2 , z passata niepamietam ale jakos mialem pol na pol czesc z golfa 2 zczesc z passata


maly jest fajny,ale duzy moze wiecej

Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » czw lis 13, 2008 21:59

przybyl pisze:czyli pompe paliwa wymienie na pompe od vr6,czyli musze rowniez kupic bak od mk3 tak?bak obojetnie od jakiego mk3 czy musi byc od vr6?
ja mam pompe w baku standard z mk2 i drugą pod samochodem ale nie rozbierałem jej i nie wiem jakie ma numery i od czego jest.
przybyl pisze:a co mowicie na sanki z wachaczami od mk2 dobre rozwiazanie czy lepiej od razu kupic z wachaczami i stabilizatorem od mk3
myślę że lepiej odrazu wachacze z MK3 ale oczywiście z GTI lub VR6. Reszta mk3 ma wachacze takie jak mk2.
przybyl pisze:aha,czy kolumna kierownicza podejdzie od passata czy musze miec od mk3?
a dlaczego chcesz zmieniać kolumne ???


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw lis 13, 2008 23:51

thebishop pisze:Reszta mk3 ma wachacze takie jak mk2
a nie szersze przypadkiem??
thebishop pisze:Sanki z mk3 z wchaczami i stabilizatorem z mk2 (ja tak mam ale to okres przejściowy)
coś tu chyba kręcisz, brakowało by ci jakies 2.5cm na strone do stabilizatora
thebishop pisze:a regulator w VR jest ustawiony na 3
4 bary



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt lis 14, 2008 08:55

toffic pisze:
thebishop pisze:Reszta mk3 ma wachacze takie jak mk2
a nie szersze przypadkiem??
thebishop pisze:Sanki z mk3 z wchaczami i stabilizatorem z mk2 (ja tak mam ale to okres przejściowy)
coś tu chyba kręcisz, brakowało by ci jakies 2.5cm na strone do stabilizatora
thebishop pisze:a regulator w VR jest ustawiony na 3
4 bary
dobrze Toffic piszesz z tym MKIII



przybyl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz mar 16, 2008 15:51
Lokalizacja: Gostyń

Post autor: przybyl » pt lis 14, 2008 11:51

kolumne chce zmienic bo nie mam teraz wspomagania a do vr-ka chcialem zalozyc wspome,tez mi sie wydaje ze sanki z wachaczami sa szersze rozstawem od mk2,wiec jak to zrobic zeby nie bylo wiekszego rozstawu kol?bo sanki musze kupic od mk3,sanki chyba sa wszystkie takie same mk3 1.8 czy vr6 chyba w sankach nie ma roznicy nie?to sanki mam kupic z wachaczami od mk3?to wtedy bede mial poloski za krotkie od mk2 nie?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt lis 14, 2008 15:11

a co do sanek MkIII i wahaczy MkII to chyba jeszcze trzeba tylne tulejki w wahaczu wymienić bo z tego co pamiętam tez się różnią (albo podpiłować coś w kołysce)



Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » pt lis 14, 2008 17:01

toffic pisze:a nie szersze przypadkiem??
fakt mój błąd, chodziło mi oto że budową są takie same.
toffic pisze:coś tu chyba kręcisz, brakowało by ci jakies 2.5cm na strone do stabilizatora
stabilizator z MK2.
przybyl pisze:kolumne chce zmienic bo nie mam teraz wspomagania a do vr-ka chcialem zalozyc wspome
wystarczy że zmienisz sam krzyżak
toffic pisze:a co do sanek MkIII i wahaczy MkII to chyba jeszcze trzeba tylne tulejki w wahaczu wymienić bo z tego co pamiętam tez się różnią (albo podpiłować coś w kołysce)
tak te metalowe tulejki sprężyste muszą być od mk3, ja kupiłem z mk2 i potem musiałem je delikatnie na łączeniu rozpiłować


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
struna
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 22:02
Lokalizacja: Stockholm
Auto: MultivanT4,vw golf I,Audi A4 B7 tfsi,
Kontakt:

Post autor: struna » pt lis 14, 2008 20:10

ja mam w wahaczach tuleje od astry sa pelne i w metalu zalane, nowe tulejki sa juz w alu wylane ale do R32 sa lane cale napewno wytrzymaja jescze nie praktykowalem


maly jest fajny,ale duzy moze wiecej

Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » pt lis 14, 2008 20:25

nam chodzi o tą blaszkę ustalacjącą wachacz przed skręceniem


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
struna
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 22:02
Lokalizacja: Stockholm
Auto: MultivanT4,vw golf I,Audi A4 B7 tfsi,
Kontakt:

Post autor: struna » pt lis 14, 2008 21:11

spoczko wiem o co chodzi tylko nie zawsze maja je w sklepach


maly jest fajny,ale duzy moze wiecej

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości