Hamulce do mk2 - najlepsza opcja ??

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Robert 2010
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
Lokalizacja: Wiedeń

Post autor: Robert 2010 » wt cze 08, 2010 19:46

Zmieniłem z tyłu z bębnów na tarcze 5x100 z mikody i mam zaciski jarzma z audi .
Nie pasują jarzma na nowe czopy na belce (rozstaw srób czopu i jarzma jest taki sam ) odchylenie jarzma jest nie teges :crazy:
Czytajac temat bylo ze pasuja z paska b3 , to jest sprawdzone przez kogos czy tylko gdybanie???????????


Bezel 2010

flame3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr gru 21, 2005 16:09
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: flame3 » czw cze 10, 2010 21:19

Witam!

Mam pytanie czy do tarcz 280 pasują felgi 14" czy już trzeba minimum 15" ?
Chodzi o stalówki na zimę.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » czw cze 10, 2010 21:35

flame3, trzeba zapodać 15 cali niestety...


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » pt cze 11, 2010 15:32

Mało tego są 15' które potrafią obcierać o zacisk przy 280 mm.


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » pt cze 11, 2010 15:50

Dedi_S pisze:Mało tego są 15' które potrafią obcierać o zacisk przy 280 mm.
jak mają złe ET to będą obcierać :helm: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » pt cze 11, 2010 21:09

marcinas1983 pisze:jak mają złe ET to będą obcierać :helm: .
Chodzi o to, że jeśli się bardzo chowają? Jeśli tak to można zawsze założyć dystanse :)


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » sob cze 12, 2010 19:37

Z tego co wyczytałem na forum to był taki przypadek, że przy jakiś alu brakło kilku dziesiątek mm i trzeba było zeszlifować odrobinę zacisk aby nic nie obcierało. Ja mam dwa komplety 15' alu (lato i zima) i bez problemu wchodzą. Myślę że to był jakiś marginalny przypadek.
Ostatnio zmieniony sob cze 12, 2010 19:39 przez Dedi_S, łącznie zmieniany 1 raz.


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

Awatar użytkownika
smokatsu84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
Lokalizacja: Gdansk/PO
Kontakt:

Post autor: smokatsu84 » wt lip 13, 2010 13:18

Witam
Jestem już jakiś czas po zmianie hamulców tj tył mk4 i przód 280mm, auto to golf gti 16v także wszystko było p&p. Zauważyłem że teraz pedał wyraźnie niżej bierze i jest taki miękki. Na odpalonym silniku jak pod pompuje to słychać syczenie w okolicy pedałów i z tyłu przy regulatorze siły hamowania . Wycieków brak, rozumiem że nieszczelność ? Czy muszę ten regulator jakoś przestawić ? Hamulec jest ale bierze pod sam koniec i praktycznie w systemie 01

pozdr



Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » śr lip 14, 2010 07:31

Jak syczenie to sprawdź serwo czy gdzieś nie przepuszcza.
Rozumiem, że nie zmieniałeś pompy? U mnie jest podobnie, hampel bierze prawie u samego dołu, ale za to jak hamuje :)
Podejrzewam że jest to związane z wydajnością pompy i po prostu to jest jej kres możliwości. Trzeba by było pokombinować z jakąś większą, podobno z T4 jakaś pasuje.
Spróbuj jeszcze raz je odpowietrzyć i zmniejszyć ciśnienie na regulatorze na tył. U mnie pomaga właśnie przestawienie regulatora wyżej. Wtedy więcej płynu dochodzi do przodu i pedał bierze wyżej, ale kosztem skuteczności hampli.
Ostatnio zmieniony śr lip 14, 2010 07:34 przez Dedi_S, łącznie zmieniany 1 raz.


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

Awatar użytkownika
smokatsu84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
Lokalizacja: Gdansk/PO
Kontakt:

Post autor: smokatsu84 » śr lip 14, 2010 15:59

Dedi_S
Obejrzę ten regulator , tam jest jakaś śrubka tak ?
Co do pompy to raczej nie potrzebna jest wymiana bo przecież g60 miało dokładnie taką samą pompę z tego co się orientuje , ewentualnie może puszczać i wtedy trzeba nowa albo zestaw naprawczy



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » śr lip 14, 2010 19:50

smokatsu84,
smokatsu84 pisze:nie potrzebna jest wymiana bo przecież g60 miało dokładnie taką samą pompę z tego co się orientuje
czy przypadkiem G60 nie miało seryjnie ABS'u?? Ja mam największą pompę założoną od T4 25,4mm i nie mam takiego problemu jak Wy tutaj opisujecie.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » czw lip 15, 2010 10:51

smokatsu84 pisze:Obejrzę ten regulator , tam jest jakaś śrubka tak ?
Tak jest na łapie od belki za którą jest zaczepiona sprężyna.
smokatsu84 pisze:Co do pompy to raczej nie potrzebna jest wymiana bo przecież g60 miało dokładnie taką samą pompę z tego co się orientuje
Z tego co pisze w intercars to niby były dwie średnice montowane do 16V mniejsza i większa, ale to trzeba by było sprawdzić.
marcinas1983 pisze:Ja mam największą pompę założoną od T4 25,4mm i nie mam takiego problemu jak Wy tutaj opisujecie.
U mnie to żaden problem :) jedynie to kwestia przyzwyczajenia. W momencie jak zmieniłem zaciski z 36 z Mk2 na 38 z Mk4 to bierze niżej (przód 54) i tyle.
Jeżdżąc naprawdę często wieloma samochodami od francuzów, niemców itp. już się przyzwyczaiłem, że co model to inaczej działa hampel, zresztą tak samo jak sprzęgło.
Ostatnio zmieniony czw lip 15, 2010 10:53 przez Dedi_S, łącznie zmieniany 1 raz.


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

Awatar użytkownika
noname_conek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: wt cze 26, 2007 22:43
Lokalizacja: Nowy Staw

Post autor: noname_conek » czw lip 15, 2010 17:43

ja mam hamulce od passata b3 VR6 280mm jakby ktoś chciał to mogę tanio oddać


MÓJ GOLF:
Obrazek

wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

Hamulce do mk2 - najlepsza opcja ??

Post autor: wojtass31 » pt sie 06, 2010 18:33

Maly odkop



A czy zaciski z vr6 to girling lub lucas 54??



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości