hamulce 312

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Leszek Madison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
Lokalizacja: WZ

hamulce 312

Post autor: Leszek Madison » sob sty 14, 2012 00:09

siman20 pisze:Bo jakis czas temu zdarzylo mi sie jedzic kolegi alfa 156 ktora niewim co miala za hample ale centrale wystarczylo delikatnie dotknac pedalu hamulca i mozna bylo szybe pocalowac. dobrze ze okulary slooneczne mialem to mi oczy przytrzymywały :grin: i od tsmtej pory spodobaly mi sie takie strasznie mocne i czule hamulce.
Można odpowiedzieć, że "ten tym tak ma" ;) Miałem takie same odczucie po hamowaniu Peugeotem Partnerem czy choćby Nissanem Qashquaiem.
Semian pisze:a moze wkoncu ktos by sie pokusil o odpowiedz czy zaciski z audi s2 , podejda pod zestaw 288 albo 312 ?
Plug&Play tylko pod 280mm, wyżej to już tylko adaptery wg mnie. Jak masz zaciski z S2, to regeneruj i daj zestaw EBC 280mm z czerwonym klockiem i hamowanie jak złoto. Wyższe średnice to już raczej zabawa w inne zaciski tak jak ma siman20. Zacisk z S2 był pod tarczę 276x25mm, więc więcej niż 280 z niego raczej nie wydusisz. Jarzmo się zbuntuje.



Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Re: hamulce 312

Post autor: jaaano » sob sty 14, 2012 00:14

siman20 pisze: wystarczylo delikatnie dotknac pedalu hamulca i mozna bylo szybe pocalowac.
A to już tylko sprawa wielkości tarczy,zacisku wielotłoczkowego i odpowiednio dużego serwa lub biserwa.


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

hamulce 312

Post autor: Semian » sob sty 14, 2012 14:40

jaaano tak ceny maja duze , na szczescie , jestem w stanie sam wszystko zalatwic bo pracuje w firmie ,ktora sie zajmuje obrobka skrawaniem i sam przygotuje rysunek i pomierze bo jestem metrologiem

Simano20 - Twoja gramatyka mnie przeraza ,szczegolnie te hamulce...


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

hamulce 312

Post autor: jaaano » sob sty 14, 2012 15:42

Semian wierz mi że chciałbym aby ci się udało ożenić 312 z S2 z pomocą ładnego adaptera CNC,projekt miałby powodzenie-sam bym już chętnie zamówił.


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

Awatar użytkownika
siman20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr cze 23, 2010 14:52
Lokalizacja: Świdnica

Re: hamulce 312

Post autor: siman20 » sob sty 14, 2012 15:53

Semian pisze: Simano20 - Twoja gramatyka mnie przeraza ,szczegolnie te hamulce...
Współczuje :okej: ale fakt zdarza mi się pisać niechlujnie,ale da sie chyba zrozumieć sens.



kresek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob sty 31, 2009 21:01
Lokalizacja: Świdnica

hamulce 312

Post autor: kresek » czw kwie 05, 2012 21:55

Pany duza roznica jest na 312 pomiedzy zaciskiem z tloczkiem 54 a 57?


[url=http://img403.imageshack.us/i/1002358r.jpg/][img=http://img403.imageshack.us/img403/5278/1002358r.jpg][/url]

Awatar użytkownika
Leszek Madison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
Lokalizacja: WZ

hamulce 312

Post autor: Leszek Madison » pt kwie 06, 2012 11:33

kresek, różnica jest 3mm i 57 to masywniejszy zacisk :grin: A tak w ogóle to nie rozumiem pytania...



kresek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob sty 31, 2009 21:01
Lokalizacja: Świdnica

hamulce 312

Post autor: kresek » pt kwie 06, 2012 21:36

No nie sprecyzowalem, chodzilo mi o roznice w hamowaniu na tych tloczkach, bo w budowie oczywiscie znam :)


[url=http://img403.imageshack.us/i/1002358r.jpg/][img=http://img403.imageshack.us/img403/5278/1002358r.jpg][/url]

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Re: hamulce 312

Post autor: jaaano » ndz paź 20, 2013 14:30

Odgrzeje kotleta,to jakiś tam mały kroczek do celu :http://www.autotech.com/product/front-b ... sat-b4-vr6.
I linki z których za dużo nie wynika bo jakoś kontynuacja zanikła :
http://www.thesamba.com/vw/forum/archiv ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://insyncro.wordpress.com/2009/10/0 ... omment-124" onclick="window.open(this.href);return false;


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

onore
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt wrz 18, 2009 22:28
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: hamulce 312

Post autor: onore » ndz sie 14, 2016 21:34

jaaano pisze:Odgrzeje kotleta, ...
Cóż odgrzewam bardzo starego kotleta, ... ale Kolego jaaano - czy udało się Tobie może pożenić tarczę 312 z Girlingami 60?
Aktualnie w moim Passacie B4 powoli idę w górę osiągami mojego AFNa i najwyższy czas na poprawę kiepskich hamulców. Mam już Grlingi 60 i felgi 16" (oczywiście 5x100 w standardzie auta), coby nie było obaw o miejsce. Już miałem to montować, ale właśnie się okazało, że mogę również tanio kupić nawet całe kolumny od Audi TT z tarczami 312mm, jarzmami 451 i jednotłoczkowymtłoczkiem zaciskiem. Szkoda nie wykorzystać Girlingów 60. Na tyle ile je porównywałem, to przeszkodami jest przesunięcie średnicy mocowania dla otworów jarzm (tylko możliwy adapter?) i grubość tarczy z 23mm na 25mm :( .


Onore
Obrazek
Passat B4 AFN up 354Nm/148KM

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Re: hamulce 312

Post autor: jaaano » pn sie 15, 2016 11:18

onore pisze:
jaaano pisze:Odgrzeje kotleta, ...
Cóż odgrzewam bardzo starego kotleta, ... ale Kolego jaaano - czy udało się Tobie może pożenić tarczę 312 z Girlingami 60?
Hmm,niestety nie.Auto przeszło w ręce syna-studenta jako typowo użytkowe bez zbędnych inwestycji.
Jedyne co mogę ci polecić jako zdecydowanemu na upgrade układu hamulcowego w B4 to zmiana serwa i pompy na te z T4.


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

hamulce 312

Post autor: caro86wlkp » śr sie 17, 2016 17:46

bez kosztownego adaptera nie dopasujesz grilingów do 312mm tarczy. ja u siebie chciałem wsadzić do mk3 gti z tarczami 288mm grilinga to nie szło. skończyło sie u mnie na stoczeniu tarczy do 282mm. ale miałem wtedy za słabe opony żeby wyczuć różnice



Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Re: hamulce 312

Post autor: Ladro » sob sie 20, 2016 18:25

Trzeba dać zacisk i tarczę 312 z golfa 4 gti ,vr6.Tylko.U mnie w corrado wszystko pasowało ,a zacisk haczył o felgę mimo że 16".Kolega zabrał cały set zacisków do tdi zrobionego na 180 koni i wsadził felgę z golfa 4 gti i wszystko spasowało.


3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości